הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תחושת חיבור והשתייכות רגשית עמוקה לבן/ת הזוג מביאה בכנפיה מצב רוח טוב במיוחד. התפתחות זאת, למרות היותה צפויה במסגרת הקיימת, תמיד מפתיעה מחדש. למי שלא נמצא בקשר- העיתוי מתאים לקשרים חדשים ולרומנטיקה. פגישות אינטימיות בארבע עיניים יוכתרו בהצלחה מרשימה. מסר רוחני רומז לכם כי אדם רוחני הוא זה שנהיה מודע להבל שבכל הסובב אותו. דבר לא יכול להיות לכם או שלכם, פרט לעצמכם.

שור
המצב המאתגר שנוצר ברקיע מוביל אל חרדות שווא. אתם חשים חסך בתחום האישי והרומנטי. קשרים מתחילים ולא נמשכים ואתם תוהים למה זה קורה לכם כל הזמן. נסו להיות פחות מרוכזים בעצמכם ויותר קשובים לזולת. צאו לבלות עם חברים ואל תחששו ליהנות, לפלרטט ולהשתטות. אף אחד לא יצחק מכם וגם אם כן, למי איכפת?

תאומים
חוסר הרצון שלכם להתמודד עם נושאים שמציקים לכם, רק יוצר חסימות רגשיות ומחמיר את הבעיות. איך שהוא, אתם 'מצליחים' במקרים רבים מידי, למגנט אנשים שמעצבנים אתכם והופכים לנטל, במקום ליהנות מחברות אמיתית בגובה העניים. חפשו את התשובה במישור הפסיכולוגי והרוחני. יש לכם משהוא ללמוד. הרקיע צופה ניצחון גדול על יריבים ומתחרים.

סרטן
בעצם לא חלו כל שינויים משמעותיים במצב, אבל ההרגשה שלכם השתפרה פלאים. הגישה החיובית וההחלטה שקיבלתם על עצמכם לא להתלונן- נותנת תוצאות חיוביות. זה רק מדגיש את העיקרון שכאשר אתם לוקחים את עצמכם בידיים ומפנימים את העובדה שיש לכם את הכוח ויכולת הבחירה – כמעט הכל משתנה. הרקיע מציע לכם לפקוח עין על מעשי הקרובים לליבכם, גם אם אתם בוטחים בהם בעיניים עצומות.

אריה
גם אם לא נוח לכם במחיצת אנשים שאין לכם עימם שפה משותפת, נראה כי לא תוכלו לדלג על כללי הנימוס. זה יום באווירה של הפוך על הפוך. צפויים לכם קטעים משעשעים בחברת אנשים שאין לכם עימם מכנה משותף. שנו את סדר העדיפויות ופתאום תגלו שכולם מרוצים הרבה יותר. מסר רוחני רומז לכם כי הכול תרמית ואחיזת עיניים- מה שאתם רוכשים, רוכש אתכם יותר מאשר אתם רוכשים אותו.

בתולה
היום מומלץ להתמקד בבעיות הקשורות לעניינים אישיים. אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי אך טפלו במשימות באופן עקבי בלי לדחות אותן עוד ועוד. התייחסות קלילה ולא מחייבת אינה במקום כעת וזה מה שנותן לגיטימציה לאנשים לא להתייחס ברצינות למה שאתם אומרים. עכשיו זה תלוי רק בכם איזה מסר אתם רוצים להעביר. מסר רוחני רומז לכם כי אנשים דוברים שפות שונות. אפילו אם הם משתמשים באותן המילים, אין הם משתמשים בהן באותו המובן. הקשיבו למובן. לעולם אל תקשיבו למילים.

מאזניים
יום נהדר עובר עליכם. סוף סוף אתם חשים רגועים ובטוחים בעצמכם לגבי עתידכם החברתי והאישי. הרומנטיקה פורחת ויש גם שיפור בנושא שטרד את מנוחתכם, מה שתמיד גורם לכם לעלייה מיידית במורל. יש מי שמצביע על טעות שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק. הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיה טובה, אך אין להסיק מכך כי מותר לכם לשבת באפס מעש ולצפות לניסים.

עקרב
הקסם האישי והחיוך התמים עוזרים לכם להיות מחוזרים היום, יותר מתמיד. אתם חשים וגם נראים טוב. האווירה בבית ממש טובה. לעומת זאת, בעיות שקשורות למישהו שאתם לא ממש מחבבים, יעלו על הפרק. כאן נדרשת החלטה דחופה. אנרגיה קוסמית צופה פריון ושפע אצל אלה מכם שנשאו תפילה טהורה וחפה מאגואיזם. פליטת פה שלא במקומה עלולה לעורר מהומה. כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים.

קשת
כוכב יופיטר שליטכם סופג עתה אנרגיה קלילה ותקשורתית ואילו אתם, שתמיד מחפשים הרפתקאות ואתגרים, יש לכם הזדמנות לנסות להגשים חלום ישן. מפגש עם אדם חכם פותח לכם מרחבים חדשים שהייתם רוצים לחקור. אתם מרגישים כמו חלוצים הדורכים במקום בו לא היה אף אחד לפניכם. יום מאושר למדי שאתם מצטערים שאינו נמשך לנצח.

גדי
גרם שמיים האחראי על האהבה, מציף אתכם באנרגיות שעשויות לסייע למתרחש במישור שבינו לבינה: צפוי יום של שינויים. תרשו לעצמכם להשתחרר, לצעוק ולהוציא אחת ולתמיד את מה שיש לכם בלב. ההתאפקות האינסופית שלכם, אצילית ככל שתהיה, עולה על העצבים של כולם וגם לכם לא תורמת שום דבר מלבד עוגמת נפש מתמשכת. עליכם לטפל בדחיפות בנושא מסוים שקשור לזוגיות. ממש אין טעם לחכות.

דלי
נראה כי אתם מנסים להתאושש מאירועי סוף השבוע. מבחינה רגשית כלל לא בטוח שאתם מודעים לרצונות הפנימיים שלכם, אלא ממשיכים ב'כוח ההתמדה' לכיוון ש"צריך". נראה שהגיע הזמן לבחון מהי הזוגיות המתאימה לכם ואם בכלל אתם בנויים כרגע לקשרים מחייבים מכול סוג שהוא. צפויה פגישה שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה.

דגים
יום רומנטי. נושאים הקשורים בבני המין השני יהיו דומיננטיים במיוחד היום. אתם משדרים חושניות וסקסאפיל וכל מי שנמצא מולכם מרגיש בזה. תתכוננו למצב בו תצטרכו לקבל הצעות ולסרב להן. אולי סוף סוף משהו בפנים יכול להירגע? יתכן שאתם יכולים לשנות כמה דברים בתפיסת העולם שלכם. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר יחסי ציבור. צניעות היא תכונה נעלה אך לא ממש מקדמת את ענייניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button