הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אחרי שעות לא קלות ומלאות עימותים, סוף סוף אתם מצליחים להירגע מעט. בתחום האישי יש כמה הפתעות שמעלות לכם חיוך על הפנים. מצב הרוח משתפר פלאים והיחסים עם בני משפחה וחברים מקבלים תפנית נעימה. הקשיים שאפיינו את מהלך השבוע נעלמים ואתם כאילו מתקשים להבין על מה הייתה כל המהומה. צפוי לכם ויכוח שמרוב פרטים אתם שוכחים על מה התחיל ולמה. בסופו של יום תושג פשרה.

שור
מצב רוח רומנטי מביא אתכם לנסות דברים חדשים. אתם מרשים לעצמכם לזרום עם מה שקורה ולהיות קצת יותר ספונטאניים מהרגיל. זה רק מראה לכם כמה כיף יכול להיות בגישת חיים שונה במקצת. סיכוי טוב להתפתחות רומן חדש. שמרו על קצב מתון. תנו לעצמכם צ'אנס לחוות חוויה מתקנת חיובית. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – רוחניות, הקרבה, מיסטיקה, התבודדות והארה.

תאומים
יום עם תחושות של הרפתקנות ורצון לצאת מהשגרה. כבר עשיתם דברים מטורפים בחיים שלכם, אז למה להפסיק עכשיו? אל תתנו לעצמכם להשתעמם כי אז גם בן/ת הזוג ישתעממו. זה הזמן המתאים לצאת לפעילות מרגשת ביחד, אולי לטוס בכדור פורח או לנסות צניחה חופשית?…הכול כמובן מתוך הסכמה! אות קוסמי רומז על פרשיות הנסתרות מן העין אך מרטיטות את הלב. ייתכן שמדובר בסוד כלשהו שאתם נוצרים בליבכם.

סרטן
כדאי לכם לנצל את שהייתו של הירח שליטכם בגזרת מזל-עקרב, על מנת לאהוב ולפתח קשרים 'תקועים'. מבחינה חברתית מצבכם מצוין ואתם פוגשים כמות גדולה של חברים וחברות. יש סיכוי מצוין להתפתחות קשרים רומנטיים, למרות שאתם לא בשלים לכך בכל מאת האחוזים. חשוב להתמקד ולהגדיר לעצמכם מה מידת ההשקעה הרגשית המתאימה לכם והאם אתם להתחייבות של ממש.

אריה
נראה לכם שאתם צודקים ואף אחד לא יכול להתמודד מול הביטחון העצמי הסוחף הזה. לפחות לא בשלב זה. מצב הרוח הלוחמני מרחיק מכם חברים ובני משפחה שאינם מעוניינים להיכנס לעימות. אולי אם תפסיקו להסתובב בעולם עם הפוזה הזאת, שמקוממת עליכם חצי עולם, ותתפנו להקשיב לאחרים, תגלו שיש עולם שלם שאינכם מודעים לו. באמת שהגיע הזמן. אנרגיה קוסמית מסמלת את הצורך לצאת למסע…ייתכן רוחני.

בתולה
אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנהגים בצורה חסרת טאקט וזאת כיוון שנכנסתם למלכודת, בה אתם חשים לא בנוח. היום אתם לא במיטבכם והאווירה – מתוחה. עליכם למצוא זמן לחשוב בצורה מעמיקה ולהבין למה עדיין חשוב לכם כול כך להשביע את רצונם של אנשים שאין לכם שום דבר משותף איתם. יש מסקנות? אנרגיה קוסמית מסמלת בשורה חשובה ומשמחת שתגיע כהפתעה נעימה.

מאזניים
כוכב ונוס שליטכם מקיים מערכת יחסים "מוטרפת" עם כוכב אוראנוס: שמירה על קור רוח והפעלה של היגיון בריא, ממש הכרחית היום. אתם עלולים להיקלע למצב בו תהיה לכם תחושה של איבוד שליטה וחוסר אונים. מצבים של כעסים שנראים לכם כבלתי נשלטים, הם מלכודת שאתם עלולים ליפול לתוכה. המניפולציה מיועדת להכשיל אתכם ולהביא אתכם להסכמה לגבי עניינים המנוגדים לעקרונות שלכם. כדאי לשמור על איפוק.

עקרב
אתם מנסים להציג את עצמכם כלפי העולם בצורה שונה מהרגיל. התנהגות יוצאת דופן מעוררת תגובות נזעמות אצל כאלה שרגילים לראות אתכם ביום יום. יש צורך דחוף לקבוע גבולות חדשים. מצד שני, שפע של הזדמנויות ממתין לכם. תנחתו כבר מהריחוף שלכם וקחו את העניינים בידיים. ההצלחה קרובה. צפוי מזל המגיע מארצות שמעבר לים.

קשת
שמרו על כבודכם אך מצד שני הקפידו גם לכבד את הזולת. אל תוציאו את החרדות שלכם במקומות הלא נכונים. הניסיון שלכם לכפות את רצונכם על אנשים אחרים הופך להיות מגוחך ומתפרש, בצדק, כעקשנות. עמדו על שלכם בשקט ובעדינות תוך כדי הצבת גבולות הוגנים לכל הצדדים. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – משפחתיות, עדינות, חום, אהבה, פינוקים, שורשים, נוסטלגיה והתרפקות.

גדי
נראה שכל העולם מחפש את חברתכם. זה נעים אך גם יוצר לחץ מיותר ביום החופש היחיד שיש לכם השבוע. יש מי שמפתיע ויש מי שמאכזב. אתם צריכים להאיץ את הקצב במידה ובא לכם להשתלב בפעילות חברתית עם אנשים אחרים. לא יחכו לכם לנצח. טאקט ואיפוק הם שם המשחק להיום. צפוי הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.

דלי
יום טוב. אתם שבעי רצון ממצב הזוגיות והרומנטיקה. יש לכם תחושה שאתם שולטים בעניינים מה שמעניק המון שקט נפשי. חוסר הרצון שלכם להקשיב לאחרים נובע מצורך פנימי להתכנסות פנימה. זה בסדר. אתם זקוקים למרחב אישי גדול יותר מאחרים. אל תמהרו לשפוט את עצמכם על פי קריטריונים של אנשים אחרים. אתם עלולים להיסחף אחרי אדם שהכריזמה שלו בשמיים אך שאר תכונותיו לא ממש מרקיעות שחקים.

דגים
דיברתם יותר מידי עם מי שלא יודע לשמור סוד ועכשיו אתם משלמים את המחיר. אתם מעורבים באי נעימות גדולה שבה מישהו אשר בשמו מופיעה האות חית, מהווה דמות מרכזית. יש לכם תחושה של ייסורי מצפון וחוסר אונים. עליכם ללמוד לשמור על דיסקרטיות במיוחד בכל הנוגע לעניינים פרטיים של אנשים אחרים. שימו לב לאדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button