הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם עובדים קשה מאוד ובכך מנסים אולי להתחמק ממחשבות טורדניות. יש מי שמתעניינים בכם אבל אתם לא ממש מקבלים את העניין ברוח טובה. נסו לשלוט בחוש הביקורת. לא כל מפגש חברתי אמור להביא על מגש של כסף את בן/ת הזוג הקבועים שאיתם תצעדו אל תוך השקיעה. קחו את התחום הרומנטי כפרויקט ארוך טווח. במקביל, הרקיע רומז על הצלחה בעולם התקשורת.

שור
היום תהיה לכם הזדמנות להירגע מ'הסרטים' אליהם אתם מכניסים את עצמכם. אתם זקוקים לשקט מצד אחד ולהרבה אקשן וריגושים מצד שני. היום יש לכם הזדמנות ליהנות משני העולמות. עליכם רק לתכנן היטב את היום שלכם כדי שתוכלו להספיק הכול. הימנעו מוויכוחים עם בן/ת הזוג על רקע התוכניות לסוף שבוע. במקביל, הרקיע רומז על הצלחה באירוע הדורש הופעה מרשימה וייצוגיות.

תאומים
מישהו מבני המשפחה הופך להיות מקור לנחת רוח. תפרגנו ותנו ביטוי לרגשות שלכם, במיוחד לאור העובדה שדברים כאלה אינם מתרחשים לעיתים קרובות מידי. יש מקום לעודד ולהתייחס ביתר תשומת לב לכול בני המשפחה שעלולים להרגיש מוזנחים. אל תהיו תמימים ואל תקשיבו למישהו שמנסה להסיט אתכם מהדרך. יש לכבד את האינטואיציה, חישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים.

סרטן
יש לכם תחושת ניכור למרות שאתם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם ושאכפת להם מכם. אולי זאת העייפות שגורמת לכם להרגיש מבודדים. מחשבות פסימיות ממלאות לכם את הראש ודרוש מאמץ רציני כדי לצאת מהמועקה. תוכלו להיעזר בחבר בן מזל דגים, כדי לעשות זאת. העיקר לפתוח את הלב. כסף קטן שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.

אריה
אתם נתקפים ברצון לסדר, לארגן ולנקות והפעם המיקוד הוא על הבית. בן/ת הזוג לא ממש מבינים 'מה עקץ אתכם'. חשוב שתסבירו מה קורה לכם כדי לאפשר לצד השני לשתף פעולה בלי להרגיש שהוא ממלא פקודות כמו בצבא. בערב כדאי לצאת לבילוי אקטיבי כדי לשחרר את שארית המתח שצברתם. זכרו כי גם כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.

בתולה
מצב הרוח קצת קרבי אבל עם טיפ טיפה מאמץ תוכלו להביא לשקט בגזרת הבית, לפחות. מריבה גדולה שמתפתחת בסביבתכם בגלל שטות, נגמרת בקול ענות חלושה, אך בתנאי שתהיו חזקים ותתאפקו לא להתערב בין הצדדים. חיי האהבה דורשים דחיפה קטנה לכיוון הנכון. אל תיגררו לפנטזיות. העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.

מאזניים
יש לכם חשק לעזוב הכל אבל אינכם יכולים. המשיכו ב'משחק' עד הסוף. אתם מגלים כושר דיפלומטי ביחסים עם אנשים קרובים. שינוי במערך הכוחות עשוי להביא לפריצת דרך מפתיעה במערכת יחסים רומנטית, אך חשוב שתיקחו את זה בקצב איטי במיוחד. שימו לב לתגובת הצד השני לפני שאתם פוצחים בהצהרות בומבסטיות. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.

עקרב
היום תרגישו מחוזרים. תקבלו הרבה פידבקים חיוביים מאנשים שבדרך כלל אינם נוטים לפרגן. אל תתנו לעניין הזה לעלות לכם לראש ואל תתפתו לזלזל בחברים וותיקים או בבני משפחה. הקפידו להעניק מספיק תשומת לב לבן/ת הזוג. שימו לב להוצאות הכספיות, אין כעת הצדקה להוצאות כספיות גדולות. פליטת פה שלא במקומה עלולה לעורר מהומה. כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים.

קשת
הזוגיות לא תגיע מעצמה. יש לעשות מאמץ ולתכנן תוכניות. לפנויים – יש להיפתח ולהרשות לעצמכם להרחיב את חוג המכרים. התוצאות יפתיעו אתכם ובגדול! היכולת שלכם ליצור קשר קיימת. יש לפתח את הביטחון העצמי, ומצד שני לצאת מנקודת הנחה שמבססת עת עקרון ההדדיות: נתינה שלכם תביא בעקבותיה נתינה מהצד השני. גם אם לא נוח לכם במחיצת אנשים שאין לכם עימם שפה משותפת, נראה כי לא תוכלו לדלג על כללי הנימוס.

גדי
פידבק חיובי צפוי להגיע היום, בתחום העבודה. אל תגררו למערבולות ולמשחקי כוח של אנשים אחרים. שמרו את חוש הצדק המפותח שלכם למקומות אחרים. היו ערניים ואל תבזבזו יותר מידי כספים. הנטייה שלכם היא לעבור מהתקפי חסכנות להתקפי פזרנות- לא תורמת לכם כלום. נסו להיות קצת יותר קלילים ותנו לחוש ההומור שלכם להתבטא.

דלי
בא לכם ליישר קו עם כמה וכמה אנשים שנדמה לכם שלא נהגו איתכם בהגינות. יחד עם זה, זה לא בלתי אפשרי שאתם טועים ורואים רק את צדו האחד של המטבע. כדאי להכניס קצת יותר בהירות למצב ולהתחבר בצורה מדויקת יותר למציאות. משמעת עצמית, התפכחות מאשליות ויעוץ מקצועי. את כל השאר השאירו לכוכבים. במקביל, הרקיע רומז על הצלחה הבאה אליכם כתוצאה מהבסת יריבים ומתחרים.

דגים
נראה כי אתם משתדלים ומשקיעים מאמצים בכיוון של עשיית כסף. המצב הכלכלי דורש שיפור עדיין ודווקא היום משהו גורם לכם להרגיש לחץ. אתם חשים שספקות מסוימים מתגנבים אל הלב ומאבדים לפתע את הביטחון באנרגיות הגבוהות שיש לכם בדרך כלל. פגישה בשעת לילה מאוחרת, עם אדם יוצא דופן, תניב מהלך מפתיע. במקביל, הרקיע מייצג הצלחה חומרית ומדגיש את היבטיו הגשמיים של הניצחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button