הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום תצטרכו להפעיל את האינטואיציה ואת היכולת האינטלקטואלית שלכם ממש עד לקצה. אתם צריכים לשקול כל נושא שיעלה לגופו של עניין ולא לערב רגשות במקום בו ההיגיון צריך לפעול. שמירה על נקודת מבט אובייקטיבית ומקצועיות- חיונית בשלבים קריטיים של קבלת החלטות. אל תבזבזו אנרגיה על אנשים שלא מפרגנים לכם. הרקיע קורא לכם לנצור בליבכם דברים שהשתיקה יפה להם.

שור
אתם מפעילים את האחרים בצורה שיטתית כדי למנוע מעצמכם להתאמץ יותר מידי, מה שמעורר התמרמרות וכעס. עליכם להתמודד עם מה שעובר עליכם בצורה מעמיקה ויסודית על מנת לנקות את השטח. בתחום החברתי צפוי מפגש קבוצתי שלמרות שלא התלהבתם לקראתו, תיהנו ממנו מאוד. למי שלא נמצא בקשר, צפויה פגישה רומנטית נעימה. תנועת הכוכבים מבשרת הצלחה בתחומים העוסקים ברוחניות ובתורת הנסתר.

תאומים
אדם איכותי פונה אליכם בהצעה שקשה לסרב לה. הקו המקשר ביניכם לבין אותו אדם היא פעילות חברתית מסוימת. מכאן יכולה להתחיל מערכת שלמה של קשרים שתרתק אתכם למשך זמן לא קצר. יש לכם מה לספר לחבר/ה קרוב/ה אולם אתם מתלבטים. וודאו שהתועלת רבה מהנזק האפשרי ואז תחליטו. יש להרחיק אדם שלשונו נוטפת ארס. יגיעו סכומי כסף ממקורות שהיו לכם ספקות לגביהם. אדם קרוב מגשים חלום הקשור בהימור ממוזל.

סרטן
אתם נראים במיטבכם ונראה שיש לכם את היכולת להתגבר על משקעי העבר ולחדש כוחות. עליכם לשמור על עצמכם מפני השפעות של אחרים. כל החלטה שתקבלו תתקל בהתנגדות מצד אנשים אחרים, אז אל תצאו למלחמות. הביעו בצורה פשוטה והחלטית את דעתכם, הדגישו שאין לכם כוונות לחזור בכם בעתיד הנראה לעין ו….זהו זה. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת נישואין מאושרים.

אריה
אירוע קוסמי מביא איתו מסר מרגיע. אתם מצליחים להרשים את האנשים הנכונים וכן להביא לתחושה שניתן לסמוך עליכם. איזון אנרגטי בבית מאפשר לכם לנוח ולהתארגן טוב יותר לקראת הבאות. למרות תחושת הנינוחות, הקפידו לבדוק שוב ושוב על מי אפשר לסמוך ועל מי לא. מזל צפוי לאלה מכם אשר נפש האדם מהווה עבורם אתגר שכלי.

בתולה
הפתרון לבעיות החברתיות שלכם מורכב ודורש זמן. אתם מודעים לעובדה שיכולת הנתינה שלכם הופכת לעיתים לחיסרון, כיוון שיחד איתה מתפתחת ציפייה גבוה שקשה למלא אותה. מידע מעודד מגיע אליכם, ואתם מצליחים לשמור על רמת אופטימיות מפתיעה. בהתחשב בנתונים הקיימים זה אולי די מפליא אבל זה מה שקורה בשטח. הרבה חומר למחשבה. לא ככה?

מאזניים
יום טוב. עשיתם את זה ובגדול! הצלחתם להתגבר על רגשות טינה וכעס בגלל מריבה שהתפרצה לה כאילו משום מקום. כאשר נפגשתם עם אותם אנשים שגרמו לכם להתרגז כול כך, גיליתם שאתם יכולים לסלוח הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. בסופו של דבר, 'ההר הוליד עכבר' ומצאתם את עצמכם נהנים עד הגג. מזלכם מושפע מהמספר 6 ומכפולותיו.

עקרב
הגישה הישירה שלכם לעיתים בוטה מידי עבור אנשים אחרים. אתם מצליחים להפתיע מישהו שלא היה מוכן לבקשה הבלתי צפויה שלכם, מה עוד שהקדמתם את זמנכם. לבן/ת הזוג נדמה שאתם מסלפים את המציאות על מנת להשיג משהו שאין הם רוצים לתת. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות כדאי לנקוט בשיטה דיפלומטית יותר ושקופה פחות. הציבו מטרה בפניכם ולכו אליה. כל אשר מרחיק אתכם ממנה הוא רע ואילו כל אשר מקרב אתכם אליה הוא טוב.

קשת
אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה הביתית וביחס של בני המשפחה אליכם. זה מחזק אתכם ומסייע לכם להתמודד עם הקשיים בתחום הקריירה. הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר- אינם בכלל אופציה. אל תפעלו בפזיזות. בחרו באופציה בטוחה. עשו 'שיעורי בית'. ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותם.

גדי
תרגלו את החופש והעצמאות שלכם. בא לכם למתוח את החבל עד לקצהו. למה לא? איש לא יעצור מבעדכם ובלבד שלא תפגעו באחרים במהלך זה. אגב, מומלץ שתיפרדו מאנשים מיותרים בחיים שלכם. אנרגיות מכבידות וסיפורים שליליים הם לא בדיוק מה שאתם זקוקים לו- נהפוך הוא. הרקיע רומז כי אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הרקיע נושא בשורה של אחווה ושיתוף.

דלי
דלת חדשה שנפתחת מעוררת בכם חלומות רדומים. הגשמת שאיפות אישיות עשויה להיות אפשרית עכשיו, יותר מכל זמן אחר. רעיונות ויוזמה של אדם קרוב יכולות לעזור לכם בכיוון זה. שינוי תדמית נחוץ בשלב זה כדי לאפשר מעבר לממד אחר בחיים. הוכיחו את כישוריכם על ידי הכנת 'שיעורי בית' אך אל תגלו מידע רב מידי. הרקיע רומז כי אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו. השתמשו באינטואיציה שלכם. הצלחה חריגה צפויה לאלה מכם שניחנו בכישרון כתיבה.

דגים
מפגש עם אדם מסוים שפעם הייתם איתו בקשר רומנטי, עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על התגובה האופטימאלית מבחינתכם. בכל מקרה, עצם המפגש או הערות עוקצניות שיכוונו אליכם אינן סיבה ליפול לקרשים. תנו לזיכרונות לחלוף מעל הראש. כבר הייתם בסרט הזה ובאמת שאין טעם לדוש בעבר. הרקיע רומז כי עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה. הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button