הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום מוצלח בכל מה שקשור לעבודה. אתם ממקדים מאמצים וקוטפים את הפירות. השקעה נבונה מהעבר מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד. יש מישהו שיגיע אליכם עם הצעה עסקית מעניינת, שיקלו ברצינות למרות שהתנאים הראשוניים לא נראים לכם קוסמים במיוחד. אין טעם לסרב על הסף רק כי אתם גאים מכדי לנהל משא ומתן. ייתכן שאתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.

שור
שיחת טלפון מפתיעה תגיע היום. זה קשור לתחום הרומנטי והבחירה היא בידכם, מה לעשות עם זה. אין צורך להתבלבל ולעשות דרמה מהעניין. עשו החלטה על סמך שיקול דעת קר. אנרגיות ממוזלות שורות על קשר שזה עתה נרקם. אם תשחקו נכון בקלפיכם תוכלו לקחת אותו רחוק. בתחום העבודה- העומס רב. יש לכם הרגשה שמנסים לדרוך עליכם. שמרו על קור רוח ואסרטיביות. לא יוותרו עליכם בקלות יתרה.

תאומים
יום טוב בכול מה שקשור לזוגיות. אתם מרגישים שחלומות אכן מתגשמים עבורכם. למרות שאתם חוששים מפני מה מצפה לכם מעבר לפינה, ההמלצה היא לזרום עם מה שקורה ולא לקלקל את ההווה. מה שיהיה –יהיה, וממילא אין לכם את היכולת לשנות את העתיד. לא ככה? ייתכן שאתם חושדים לשווא באדם נקי כפיים, כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את כוונותיו.

סרטן
חשוב לכם מאוד לשמור על עצמאות כלכלית ובכלל. יש מי שמפרש את ההתנהלות הנעימה שלכם כחולשה וינסה להפעיל מניפולציות כדי לסחוט מכם כמה שיותר, ייתכן כספית אבל גם רגשית. כדאי שתהיו מודעים למצב וערניים. רק פשרה שמתקבלת על דעת שני הצדדים ושיתוף פעולה יניבו תוצאות טובות במיוחד ולאורך זמן. אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלה החלומות אל שלב המעשים.

אריה
אל תסמכו יותר מידי על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות. למרות שיש לכם תבונה ותחכום טבעי, הרי שאתם נוטים להאמין במה שנוח לכם. מבחינה חברתית העניינים יגעים מעט ועליכם לנקוט ביתר יוזמה אם אתם רוצים לעורר את השטח באמת. בימים אלה, הצעה לעסקה עם פוטנציאל כלכלי מגיעה מאדם עתיר ניסיון. אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.

בתולה
הזוגיות שלכם דורשת השקעה. כדאי להקדיש זמן ולברר מה רוצים שני הצדדים ולא סתם להעביר את הזמן בהתמקחות ובמאבקי כוח שהינם מיותרים- תמיד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות כדאי לעשות מאמץ, לפני שהמצב יחריף עוד יותר. תוותרו על פרינציפים ומנהגים ישנים ומיושנים והתחילו להתנהג בצורה אחרת. תופתעו מהתוצאות. זהו זמן טוב ללקיחת צ'אנסים ולכל סוג של פעילות המושתתת על אינטואיציות.

מאזניים
אל תסמכו יותר מידי על אחרים. למרות שיש מי שמנסה ליצור את הרושם של דמות תומכת ומסורה, הרי שיש מניעים נסתרים מתחת לפני השטח. הימנעו מלפתח ציפיות ובעיקר תלות. מצד שני, תופתעו לגלות שאדם מבוגר אליו אתם מרגישים קרבה רבה, דואג לכם באמת ומבטא את האכפתיות שלו לא רק במילים יפות אלא גם בדרכים מעשיות. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה, נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.

עקרב
שיחה עם אדם חכם שאתם מאוד אוהבים מכבדים, מעוררת מרבצם 'שדים' שכבר חשבתם שהצלחתם להיפטר מהם. הרבה כעסים מתעוררים כאשר אתם מגלים שמאחורי השיחה המקרית כביכול, היה מי שיזם את כל העניין. בין המילים אתם מבינים שמישהו דואג לכם אבל למרות הכוונת הטובות, אתם מתמלאים חרדות ולחצים. מצד שני, שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.

קשת
יום של סידורים. למרות שיש לכם המון מה לעשות, אתם מצליחים בכושר תמרון ראוי להערצה, להשחיל מספר פגישות חברתיות חשובות שדחיתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי והרגשי שלכם עולה. החמימות והתמיכה שאתם חשים ימשיכו כל עוד גם אתם משתפים פעולה עם אחרים. אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.

גדי
משהו עובר עליכם היום ואתם חשים מאוד לא רגועים. למרות שיש עליכם ביקורת, שלעיתים קרובות אינה מוצדקת, כדאי שתספרו עד עשר לפני שאתם מדברים. היחסים עם בן/ת הזוג שבריריים עתה במיוחד. אל תמהרו לקבל החלטות. הרגשת ריחוק וניכור במערכת היחסים תדרוש מאמץ מיוחד מצד כל הנוגעים בדבר. אל תמשיכו לטמון את הראש בחול כמו בת יענה.

דלי
אתם קצת משועממים ומחכים שאחרים יצילו אתכם מהמצב אליו נקלעתם. הפעילו את התכונות החזקות שלכם: יצירתיות ומקוריות. בקלות תעלו על רעיון 'גאוני' כזה או אחר שאפשר לעשות. כושר הדיבור שלכם יעזור לכם לגייס חברים נוספים לפעילות המתאימה לסוף שבוע. רצון טוב ויוזמה יפתחו הזדמנות מפתיעה. כדאי שתציבו מטרה לקשר שתועה בחלל, אך לפני הכול תצטרכו לסכם עם עצמכם לאן ברצונכם להוביל אותו.

דגים
רמת האנרגיה שלכם נמצאת היום בעליה וכיוון שכך, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש שלכם עובד טוב ומהר. השתמשו באינטליגנציה הגבוהה שלכם כדי לבחון מה קורה איתכם בתחום החברתי. אם קשה לכם להגיע לבד למסקנות אופרטיביות- נסו להתייעץ עם איש מקצוע. ההתלבטויות האין סופיות שלכם מתישות אתכם. יש מי שמוכן להעניק לכם את אשר הוא מונע מאחרים. קחו בחשבון כי אף אחד לא מחלק מתנות חינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button