הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם במצב רוח רגשני במיוחד, ונוטים הגיב בתוקפנות לא מוצדקת גם כלפי אלה שרוצים בטובתכם. זאת למרות שברור לכם שכדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים עליכם לנקוט בשיטה אחרת. יש מתח בין הדרישות היומיומיות הבוערות ובין הצורך להסביר את עצמכם מול אחרים. נסו לגלות רגשות ואל תחששו לבקש עזרה. הרקיע מבשר על ידיעות מרנינות הנמצאות בדרך אליכם.

שור
קשה לכם כי אינכם מרשים לעצמכם לתת ביטוי לרגשות הפנימיים מקום לביטוי. יתכנו התפרצויות קולניות ותוקפניות. יש צורך לשבור את מעגל הקסמים הזה. מומלץ שתנסו להירגע וגם תפעלו להרגיע את הסביבה שמגיבה אליכם בעצבנות. יש אפשרות לקבל תמיכה בחיק המשפחה. הרקיע מציע לכם להישמר מטיפוסים המוליכים אתכם בתואנות שווא. טיפוסים מתעלקים ינסו לארגן מפגשים עם אנשים שלא התראתם עימם זמן רב. נראה שאתם לא ממש מתלהבים מן המלאכותיות שברעיון הזה.

תאומים
יום טוב. הצלחה בעבודה. יגיעו אליכם הצעות מפתות ממקור לא צפוי. יום מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים, גם לאנשים שנראים לכם אדישים ולא סימפטיים. תחום האסרטיביות בחייכם זקוק לחיזוק, זה הזמן לעבוד ולפתח את הרגש והמודעות ש"גם לכם מגיע". הרקיע רומז על פרשיות רגשיות שאין לתת להן פומבי, כמו גם על פיתויים מהסוג העסיסי והפיקנטי.

סרטן
פגישה מוקדמת שקבעתם גורמת לכם חששות עוד לפני שהתרחשה. נראה לכם שאתם לא מצליחים להעמיד את עצמכם בדרגה המתאימה ויש מי שמנצל את המצב. המחיר הרגשי שאתם משלמים גבוה מידי. נסו לחלוק את האחריות בנושא המטריד אתכם עם עוד כמה אנשים. מרגיז אתכם שיש מי שמצליח להתחמק ברגעים הכי קשים. קחו את העניינים בידיים ואל תתנו לזה לקרות. הרקיע מנבא לכם ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד.

אריה
יום רצוף אי נעימויות הנובעות מקצרים בתקשורת. כן, זה קורה פעמים גם לכם. אדם מהעבר הלא רחוק מחדש קשר ולמרות שמטעמי נימוס קשה לכם לסרב, מתעוררת בכם תחושה לא נוחה. לכו עם האינטואיציה וגם הקשיבו למה שנאמר בין השורות. למרות הפיתוי, אל תמהרו להעביר יחסי ידידות לפסים רומנטיים. אל תשכחו כי אין רע בעולם. לרע אין קיום עצמאי משלו, הוא רק היעדר של הטוב.

בתולה
שמרו על איפוק גם מול אנשים שמתגרים בכם. היכולת שלכם לתפקד בתנאים לא רגילים, ממש מופלאה ואתם צריכים לתת לעצמכם טפיחה על השכם. כשמגיע- אז מגיע. מצב הרוח שלכם משתפר. בחירת האנשים המתאימים לבלות איתם את הערב תהיה בעלת השפעה מכרעת על המשך השבוע. אל תתייחסו אל הקרובים לכם (הצעירים במשפחה) כאילו היו רכושכם. התייחסו אליהם כאל פיקדון שהופקד בידיכם.

מאזניים
אתם מתאוששים במהירות שמפתיעה אפילו אתכם. חוש ההומור שלכם משמש עבורכם מקפצה להגיע למקומות ולאנשים שבדרך רגילה לא הייתם מגיעים אליהם. אתם מבצעים מהלך לולייני ומתוחכם שאמור להביא אתכם למצב מיוחד במינו, ממנו תוכלו לצאת בשעת הצורך. קבלו החלטה ואז לכו איתה עד הסוף. אל תחששו להתחייב. רמז קטן שתקבלו יסייע לכם לפתור תעלומה גדולה.

עקרב
יום מתוח. אתם מחכים לתשובות משמעותיות מגורם שהשלכתם את יהבכם עליו, אולם אלה מתעכבות. הדבר גורם לכם לתחושה של חוסר אונים. ההמתנה אכן מורטת את העצבים אולם הצעד שנועד לפזר את אי הבהירות- חשוב ולא ניתן היה לוותר עליו. בגדול, אין לכם מה לדאוג. אל תצפו מאנשים לגלות סימפטיה במידה ואתם הייתם נוהגים כמוהם במצב דומה. אלה שעות טובות עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם להכניס אנרגיות טובות אל חוג המשפחה והבית.

קשת
אתם משאירים מאחוריכם את כל המועקות ומוצאים שלווה ליום אחד שלם. מצב הרוח מרומם. אתם מרגישים אהובים, מקובלים ומחוזרים. ההרגשה נפלאה וחשובה לטיפוח האגו השברירי שלכם. יום מתאים לבילוי שקט בחיק המשפחה ולסידור הבית. מי שעוסק באומנות ויצירה מוזמן לנצל את שעות הערב. האנרגיה היצירתית הזורמת תניב תוצאות טובות במיוחד. הרקיע מבשר על זוגיות יפה, ממושכת ותחת קורת גג אחת.

גדי
פליטת פה אומללה עלולה להכניס אתכם למבוי סתום. לצאת מהתסבוכת לא יהיה קל אולם אם תתמידו במאמץ, בסופו של דבר תצליחו. התדמית שלכם תשוקם ואפילו תגיעו למקום מוצלח יותר אם תעמדו על דרישותיכם בצורה קרה ונחושה. למרות שבא לכם מאוד, עד סוף השבוע אין לכם אפשרות להקדיש יותר זמן לבית. התאזרו בסבלנות. אתם עלולים לשמש טרף קל מדי לטיפוסים שלשונם נוטפת דבש, אך לא כאלה הן כוונותיהם.

דלי
יום של שינויים. הרבה דברים מתרחשים ואפילו אתם, שריגושים וחדשנות הם מצב טבעי עבורכם, מרגישים עומס מסוים. היום במיוחד יש לכם הרגשה שזרם החיים לוקח אתכם למקומות חדשים, ואתם צריכים רק לאפשר לדברים לקרות בלי מאמץ מיוחד. אין ספק שאתם ברי מזל. אלה שעות טובות עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם לצבור אנרגיה פיסית ומנטאלית. תופעה קוסמית מעודדת יחסים ביניכם לבין ילידי מזל סרטן, כמו גם עם אנשים שמספר המזל שלהם הוא 2. פנינים יהוו קמע רב עוצמה.

דגים
הכוכבים רומזים כי מבחינה חברתית חל שינוי לטובה. הקטע בו סבלתם מבדידות מסוימת, פשוט נמוג ונעלם ועכשיו אתם במצב בו אתם אפילו קצת מתגעגעים לרגע של שקט. אירוע חברתי מפגיש אתכם עם כמות גדולה של אנשים נפלאים. קשה לכם לבחור במי להשקיע יותר. חלקו את תשומת הלב בצורה מאוזנת וכך תוכלו להרחיב את המעגל החברתי שלכם בצורה הטבעית והנעימה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button