הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
פעילות חריגה מהרגיל תתרום לכם להרגיש טוב במיוחד . אתם זקוקים להמון מרחב וזמן איכות עם עצמכם. חשוב להקפיד לא לקפח את בני המשפחה ואת בני הזוג שמרגישים לעיתים קרובות ובמיוחד בימים כמו היום- מבודדים ומתוסכלים. לפנויים: היום זה לא המועד עם הסיכוי הכי גבוה להיכרות חדשה. עם זאת, תמיד שווה לנסות. במקביל, הרקיע רומז על אירועים מהנים הקשורים במוסיקה ובכלי נגינה.

שור
החשיבה והגישה המעשית שלכם לא עולים בקנה אחד עם מישהו קרוב אליכם שמעלה רעיונות דמיוניים ומנותקים מהמציאות בזה אחר זה. אתם מפתחים אנטגוניזם הפוגע בכול דרך אפשרית של הבנה או שיתוף פעולה. אל תתעלמו מהאפשרות שאתם טועים למרות שעל פניו, נדמה לכם שאתם מייצגים את קולו של ההיגיון. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם, ממש בקרוב, בערוצים של בעלות וקניין חומריים.

תאומים
אתם סוגרים במרץ רב את עלילות השבוע. הפעלתנות המוגברת מעידה על חוסר שקט. עליכם להיזהר לא להיקלע לעימותים ולהאשמות. יש לכם מה להסתיר? עדיף לקחת זמן ולעשות סדר במחשבות על מנת למצוא את שביל הזהב ולפעול להשגת תקשורת מאוזנת. אל תסתירו רגשות אך מצאו דרך נאותה לבטא אותן. אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.

סרטן
התחום הרומנטי בסימן של פריחה. אצל הפנויים יש המון סימנים המעידים על התחדשות ופתיחת 'דלתות של הזדמנויות' לקשרים מעניינים ומבטיחים. צאו לבלות במסגרות בהן יש לכם סיכוי לפגוש אנשים דומים לכם הפנויים לקשר. למי שנמצא בזוגיות קבועה- נצלו את הערב להשקעה בבן/ת הזוג מתוך כוונה להעשיר את הרפרטואר ההדדי מכל הבחינות האפשריות. במקביל, הרקיע מבשר על קידום בקרוב במעלה שלבי הפירמידה.

אריה
מצב רוח אופטימי במיוחד מאפיין יום זה. אתם מרגישים שמתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם על תקופה ארוכה של חוסר יחס מתאים. תגובה חיובית שלכם פותחת פתח להתפתחויות נעימות ובמיוחד מפתיעות, בעיקר בתחום הרומנטי. גובר הסיכוי להכיר אדם המתאים לקשר ארוך טווח. גם אם מתחריכם מובסים בפניכם, אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם.

בתולה
אתם אומרים את אשר על ליבכם לאדם שנוח להיעלב. להפתעתכם הוא יסכים עם כל אשר תאמרו לו. ישובו אליכם קשרים שהזמן הפריד ביניכם לבינם. נסו להתענג על הקיים במקום להחיות את אשר חלף. ידידות טרייה מעניקה לכם דבר מה שייחלתם לו. נראה כי היא מסוג הקשרים שאי אפשר לדסקס עם אחרים. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה בנתיב אחד בודד. כדאי שתיפתחו לאפשרויות נוספות שמדשדשות בפתח.

מאזניים
משקעים מהעבר שצצים ללא אזהרה מוקדמת, עלולים לגרום למצב רוח גרוע למדי. למרות שבשלב זה קשה לכם לשמור על אופטימיות, האווירה תשתפר כתוצאה משיחה שתתקיים במהלך ביקור של אנשים קרובים לכם. אם תעמדו בהבטחות שהבטחתם לעצמכם, תגלו שתרגישו טוב יותר. המודעות המתגברת שלכם לטעויות, תעזור לטהר את מה שנחשב עד לאחרונה ל'כתם'. למרות היות העזרה בלתי צפויה, קבלוה ללא היסוסים וללא בררנות.

עקרב
יום סוער בו שוב ושוב אתם נופלים לתוך מצבים שאינכם יודעים איך להיחלץ מהם. אתם כועסים ומסתובבים כל היום כמו אריה משחר לציד, משום שאתם מעורבים בעניינים שכלל לא נוגעים בכם. הנחת היסוד שלכם צריכה להיות שיש להניח לאנשים סביבכם להבין רעיונות ולבצע משימות בקצב שלהם. לא ללחוץ בכוח ולהירגע! במקביל, הרקיע רומז על הצורך לעשות יותר למען עצמכם ולמען פריקת עודפי האנרגיה הפיסית שלכם.

קשת
אנרגיות כפייתיות זורמות כעת אל הבית החמישי שלכם (בית הפנאי והבילויים). היום אתם משלמים את המחיר על ההתנהגות שלכם בימים האחרונים. יש אנשים שיבהירו לכם בצורה מילולית בוטה שנפגעו מכם קשות. במקום להתפרץ, כדאי להמתין לפני שאתם מגיבים ובעיקר להקשיב. התחושה שאנשים סביבכם 'לא מבינים' אתכם, מהווה סימפטום שמשקף את המציאות לצורה בה אתם מתנהגים בזמן האחרון כלפי הסובבים אתכם.

גדי
אנרגיות מיטיבות נוצרות היום ברקיע הפרוש מעליכם. התעוררתם הבוקר עם תחושה נהדרת שהעולם הוא מקום טוב לחיות בו. אל תתנו לאנשים סביבכם לקלקל לכם את מצב הרוח. למרות שבא לכם מאוד לצאת מהשגרה, תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד ימים אחדים. בינתיים, כדאי לנצל את הסיטואציה לבילוי משותף עם אדם קרוב שיגלה לכם מידע מסוים שמעולם לא חשדתם בקיומו. אדם בעל השפעה יצור אתכם קשר, אל תתעלמו והיענו בחיוב להצעתו.

דלי
נראה כי עדיין מורגשות תוצאותיה המתישות של האנרגיה שמשגר אליכם הרקיע. אתם מרגישים את התוצאות של כל מה שעשיתם השבוע. העומס הרגשי ייתן את אותותיו ותרגישו צורך לנוח כמה שיותר. צפויה ירידה חדה במצב הרוח. יש צורך בתמרון וירטואוזי בין הרצונות של בני המשפחה לבין הרצון הפנימי והאמיתי שלכם. יש סיכוי טוב לגילוי מפתיע בתחום הזוגיות, אך בתנאי שתצליחו לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים, משימה לא קלה בזמן בו עליכם גם להיזהר מוויכוחי סרק.

דגים
מצבו של כוכב נפטון שליטכם, מוביל אתכם ליום גדוש בעליות ומורדות. היום תחושו במלוא עוצמתו את הפיתוי לחזור ולתת צ'אנס נוסף, למערכת רומנטית, שבכוחות עליונים הצלחתם להתנתק ממנה, לאחרונה. בטווח הרחוק, זאת תהיה ככל הנראה- טעות. יש מי שיאמר כי מנקודת מבט מסוימת, ניתן להבין את מניעיו ורגשותיו של הצד השני ואין טעם למהר ולסיים משהו יפה שהיה קיים במשך זמן רב. השיקול הסופי הוא כמובן בידכם, נסו להחליט בעזרת הראש ולא עם הלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button