הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
האנרגיות הקוסמיות בגזרת מזל טלה עלולות להשרות עליכם אווירה של מבוכה וחוסר וודאות. היום, יותר מתמיד, אתם מרגישים צורך באישורים מהסביבה ושמישהו יגיד לכם שאתם נאהבים ומוערכים. הדבר יכול להתבטא בשיחה עם מישהו מקורב לכם. חוסר בתקשורת ישירה עלול להביא לוויכוח. מכיוון שלא לכולם יש את הכושר לקרוא מחשבות, כפי שאתם חושבים לפעמים, הקפידו לבטא את עצמכם בבהירות. כדאי ליזום בילוי משפחתי או זוגי משותף.

שור
היום אתם מעדיפים להיות בבית ולעשות … כלום: נו טוב, לא פלא, ככה זה כאשר אירוע קוסמי מסוג מאוד מסוים, מתדפק על דלתכם. אבל החובות המוטלים עליכם לא נעלמים לשום מקום. כדאי שתבדקו את סדר היום שלכם ותקפידו על תכנון נבון של הזמן. חבר קרוב יוכל להושיט עזרה במידה ואתם מרגישים שהעומס עליכם גדול מידי. רק תבקשו! טיפ להיום: אף אחד לא יכול להציל אתכם מעצמכם.

תאומים
אתם מוצאים את עצמכם מעורבים יותר מידי בבעיות של אנשים אחרים ובעיקר קרובי משפחה. יש מי שמנצל את טוב ליבכם להשפיע עליכם לקחת חלק בתפקידים שאינם רצויים. הכישרון המניפולטיבי של אנשים מסוימים, עלול להכניס אתכם לצרות עם אנשים אחרים שמהם הם מנסים להוציא טובות הנאה שאינן קשורות אליכם כלל. הרקיע מבשר על פרשיה רומנטית המושפעת ממוטיבים מקוריים, חריגים ומאוד לא שגרתיים.

סרטן
סוף סוף אתם מצליחים לשחרר משהו מעברכם שהטריד אתכם במשך זמן רב. מצב הרוח משתפר ואתם חשים הקלה. אדם אשר בשמו מופיעה האות י' מפתיע לטובה בעניין עסקי. אתגרים חדשים שאיתם אתם מתמודדים בהצלחה מרובה גורמים לתחושת סיפוק ואופטימיות. הרקיע מביא בכנפיו מזל והצלחה לאלה מכם העוסקים בתחומים שמטרתם להביא מזור ורפואה לזולת.

אריה
עלולים להתפתח עימותים עם שכנים או בני משפחה. בדרך כלל אתם סבלנים יותר מידי ואילו היום נוחת עליכם מצב רוח תוקפני. לקראת הצהריים תשתנה האווירה וכדאי שתבדקו מה התרומה שלכם לעניין ותסיקו מסקנות. בערב צפוי לפנויים מפגש עם אנשים חדשים ומעניינים. תעברו חוויה שתגרום לכם להרגיש אנרגיה חדשה ורעננות זורמת. התופעה נחשבת לברוכה, אך במקביל לתכונותיה החביבות היא עלולה גם לשבש את נכונותכם לשקול בהגיון.

בתולה
אמצע שבוע רגוע עובר עליכם. אחרי כל ההתרוצצויות במהלך תחילת השבוע, זה בדיוק מה שנחוץ לכם. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה לכיוון שממילא לא ימשך זמן רב מידי. ברור לכם שאתם נמצאים על פרשת דרכים ובשלב זה חשוב לסדר את המחשבות ולתכנן מה עושים הלאה. הרומנטיקה פורחת למרות הכול וכנגד כל הסיכויים. זה אומר שיש לתת צ'אנס לפרשיות שמובילות אל יעד תכליתי.

מאזניים
יום מצוין. אתם עסוקים באלף ואחת פעילויות ומרגישים שהשמיים הם באמת הגבול. הכל אפשרי. הדברים מתפתחים בקצב מהיר ודלתות שקודם לכן היו סגורות בפניכם- נפתחות. לעיתים יש צורך בטיפת מזל כדי לקדם עניינים שלא זזים למרות כל המאמצים. וזה בדיוק מה שקורה לכם היום. תופעה קוסמית מעניקה סיכויים חלומיים לאלה מכם השואפים להכניס את אהבתם אל חופה וקידושין.

עקרב
אתם מתקשים למצוא דרך להספיק הכל ומוצאים את עצמכם בין הפטיש לסדן, בין העבודה לבית, בין הילדים והזוגיות. קשה לכם להחליט מה דחוף יותר. כך מתפתח לו יום של 'כיבוי שרפות' בו אתם מטפלם במצבים המתעוררים תוך כדי התרחשותם. יתכנו בעיות הקשורות לתחבורה ותעבורה. קחו בחשבון שתאחרו לפגישה אחת או שתיים לפחות.

קשת
לאחר דחיות אין סופיות, החלטתם שעליכם לסיים היום מטלה שדחיתם מזה מספר ימים. לא תהיה לכם שום בעיה להתמודד עם אי הנעימות הכרוכה בדבר. הרבה יותר גרוע למצוא תירוצים ולדחות את העניין שוב ושוב. היום אתם מרגישים חוסר רצון בולט להיות בחברה. תיתכן, אפילו, תחושת החמצה בנוגע להזדמנויות שאתם מנועים מלהתקרב אליהן. הקדישו את שעות הערב לתחום הביתי ולכו לישון מוקדם.

גדי
יום חביב ביותר בו תגיע אליכם הזמנה מעניינת שלא תוכלו ולא תרצו לסרב לה. בילוי עם אנשים שמזמן לא פגשתם, יגרום לכם להנאה רבה ועניין מחודש. ייתכן שתקבלו הצעה עסקית מפתה. אל תמהרו להסכים. חשוב לבדוק על הסף ובצורה יסודית-כל הצעה שדורשת השקעה כספית. ייקח קצת זמן עד שתדעו מה באמת כדאי לעשות. התרחשויות שהיו אמורות להיות רומנטיות, עשויות להישקל כעת במונחים של רווח מול הפסד.

דלי
התברכתם בכישרונות רבים ויש מי שמעריך ורואה את היכולות שלכם עין בעין. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה. תסמכו על האינטואיציה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו לאנשים שמעירים הערות ובעצם, מביעים את הפחדים האישיים שלהם. כדאי למנות בלב עד עשר, לפני שאתם יורדים על הפרטנרים שלכם.

דגים
מערכת מוזרה של יחסים נוצרת ביניכם ובין אדם מרתק. בן משפחה קרוב מכעיס ומאכזב אתכם. נמאס לכם להתנצל ולנסות לפצות על תחושות רעות שיש לאחרים בגלל מבנה אישיותם, ולא בגלל מעשה כזה או אחר שאתם עושים. שמרו על שתיקה ושלווה פנימית. זה בכלל לא קשור אליכם. מומלץ להתאפק. את התסכולים יש להוציא בפעילות ספורטיבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button