הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם סקרניים, הרפתקנים ועצמאיים מאוד. שלושת תכונות אלה גורמות לכם להסתבך בכל מיני מצבים ממש לא מתוכננים ולא נעימים במיוחד. היום אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מביכה למדי הקשורה לתחום החברתי. דיברתם יותר מידי ועכשיו אתם לא יודעים איך לצאת מהעניין. אתם יכולים להפוך אתה קערה על פיה באמצעות שיחה כנה מלב אל לב. לא מומלץ להמציא תירוצים. גילוי לב כלפי הסובבים אתכם, יוביל אל הצלחה וכבוד. אין תועלת בהסתרת דברים ובערפולם.

שור
מישהו אשר בשמו מופיעה האות אלף עלול לגלות לכם צד לא סימפטי באישיות. לא יהיה לכם קל להתמודד עם הגילוי הזה אבל בסופו של דבר, זאת תהיה הזדמנות היפתח ולדבר גלויות על משהו שרתח מתחת לפני השטח והפריע מאוד לזרימה התקינה של מערכת היחסים. אל תהססו לשאול שאלות נוקבות ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים. לא לשכוח להשתמש בכמות נדיבה של טאקט, מה שלא סותר גילוי לב. אדם בעל שאר רוח מנחה אתכם בדרככם אך אינו מתערב במעשיכם.

תאומים
בעיות רגשיות של אדם קרוב מטרידות אתכם. אין טעם להאשים האחד את השני אלא למצוא דרך לשיתוף פעולה. היצירתיות תבוא לעזרתכם גם הפעם. הרקיע מבשר על פגישה הצפויה להתקיים עם אדם הקשור בעברכם הרחוק. אתם שומעים מילים חמות מאדם שמעריץ אתכם. צניעות היא תכונה נעלה אך היום כדאי שתדלגו עליה. יש מי שינסה לצנן את התלהבותכם מאדם כלשהו. נראה כי יש לו מניעים לא לגמרי טהורים ואובייקטיביים.

סרטן
צפויות התפתחויות חיוביות באישי. אתם זוכים במחמאה שעושה לכם את היום. נראה כי העניין אינו במילים שנאמרות אלא באדם שאומר אותן. מגיעה לפתח דלתכם הצעה מפתה מאוד ולא רק מבחינה רומנטית. למרות ההתלהבות- הפעילו שיקול דעת. קשר בעייתי מסתיים בקול ענות חלושה ולמרות שיש לכם לא מעט עוגמת נפש אתם בטוחים בצדקתה דרך. תחושת התסכול והפספוס תתחלף מהר מאוד להרגשה טובה – עם כניסתכם למערכת יחסים חדשה.

אריה
אתם מתעוררים על הבוקר עם תחושה של ניצחון ומבלים את כל היום בהתאמה מלאה להרגשה הפנימית. העוצמה והיכולות הגבוהות שלכם מגיעות היום לידי ביטוי במלוא ה'ווליום'. נצלו את היום הזה לשיפור המצב החברתי, ליציאה לבילוי או לפינוקים מיוחדים עם בן/ת הזוג הקבועים. אל תילחמו בתשוקותיכם. מלחמה אשר כזו רק גורמת להן להצמיח ענפים חדשים. ייתכן שעליכם לפצות את עצמכם בגין תקופה ממושכת של יובש.

בתולה
עניינים אישיים שכבר חשבתם שתמו ונשלמו, חוזרים ונפתחים מחדש. קצרים בתקשורת יכולים לגרום למצבי רוח מתחלפים ולהחריף את הבעיות הקיימות. במקום זאת, מומלץ ללכת על בילויים חברתיים קלילים שישפרו את האווירה וההרגשה הכללית. מערכת יחסים סוערת גורמת לכם להתלבטות פנימית. ההחלטה- כולה שלכם. אל תקשיבו לעצותיהם של הסובבים אתכם. אם תקשיבו להם, אתם עלולים למצוא את עצמכם בכרכרה הרתומה לכוחות סותרים ומנוגדים אלה לאלה.

מאזניים
היום אין טעם לנסות להעמיק את האינטימיות ביחסים. זה פשוט לא ילך למרות שהכוונות של כל הנוגעים בדבר- טובות. עדיף לשמור על פרופיל נמוך. בשעות הערב מומלץ לדאוג לחברה. גם לשפר אווירה כללית וגם כדי שלא תצטרכו להישאר לבד עם בן/ת הזוג ולסבול משתיקות מלחיצות. הגאונות היא בפשטות. ככל שהפעולה נראית מורכבת יותר ומסובכת, כך יש לחשוד כי אין בה תבונה רבה.

עקרב
פגישה מרגשת צפויה לכם היום. השיחה עשויה לעזור לכם להחליט בעניין אישי בו אתם מתלבטים. אתם מרגישים צורך להרחיב את האופקים ולצאת מהשגרה. הדבר יתאפשר על ידי יציאה לסדנא או סוף שבוע בו תוכלו לפגוש אנשים חדשים. שינוי באמונות הבסיסיות והגישה שלכם לחיי החברה שלכם- מבורך. אלה שעות טובות עבור מצבים אשר לפיהם יש ברצונכם להעצים ולעודד אנרגיות המסייעות להרמוניה עם הסובבים אתכם.

קשת
אווירה רומנטית. הקשרים שקיימים מתהדקים ואילו מי שלא נמצא בקשר, עומד למצוא אהבה חדשה. אולי זו אווירת החג והתקופה שגורמת לכם להרגיש זרם של רעננות ובריאות שמציף אתכם ובגדול. בא לכם לצאת ולבלות עד אור הבוקר. אין סיבה שלא תעשו זאת. אל תדאגו למה שיהיה. תזרמו עם ה'כאן ועכשיו'. אלה שעות טובות עבור מצבים אשר לפיהם נמאס לכם מן השגרה ואתם תרים אחר ריגושים.

גדי
קשיים שמתגלים בחברתי גורמים לכם למצב רוח ירוד. עצבנות תוקפת אתכם ואתם עלולים להוציא את המתח על אדם קרוב שלא מבין מאיפה כל התוקפנות המופנית כלפיו. חדשות טובות שמגיעות אליכם מאדם שקשור בקשרים עסקיים לחו"ל, משמחות אתכם. אלה שעות טובות עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם להשקיע בזוגיות וביכולת יצירתית. מזל וברכה זורמים אל המישור האישי. תוכלו לזרז את בוא ההצלחה אם תפרגנו לעצמכם, מבלי להתחשב במה שאנשים אומרים.

דלי
שיחה שחששתם מפניה מתבררת כלא מי-יודע-מה מפחידה. ייתכן כי הכול הוא רק בראש שלכם. מישהו מנצל את קשריו איתכם כדי לקדם את ענייניו. מצד שני, נראה כי גם אתם יוצאים נשכרים. אתם מתכננים דבר-מה שינחיל לכם הצלחה גדולה, אך דורש השקעה רבה של זמן ואנרגיה. הכוכבים איתכם. אתם מקבלים מסר משעשע המכיל רמז רומנטי. במקום להתבשל בהתלבטויות, כדאי שתציגו שאלה ישירה.

דגים
אנרגיות טובות מאפשרות לכם לחשוף ולדון במשקעים שהודחקו, אך יש לעשות כן עם מי שצריך ולא עם יועצים. טוב לב הוא עניין אחד ואילו טשטוש גבולות, הוא עניין אחר שעלול להיות מזיק. תופעה זאת שגורמת לכם להיות 'נוחים להובלה' עלולה לגרום לאחרים להרגיש שמותר להם הכול. אל תניחו לאדם ביקורתי לשבש את תכניותיכם. אם הן לא בראש שלו, הגשימו אותן ביחידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button