הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
פגישה עם מישהו בעל השפעה בשעות הבוקר תרשים אתכם ותפתח כיוון מחשבה חדש לגמרי. מצב העסקים אינו מזהיר אך יש סיכוי לשיפור בעקבות קשרים חדשים שמתחילים לצוץ. התחום המשפחתי והזוגי זקוקים להשקעה רגשית מצידכם. אולי נראה כאילו הכל בסדר אבל יש מי שמתחיל להרגיש מוזנח ומתוסכל. שימו לב לאחרים! האסטרולוגיה סבורה שאתם טובי לב ונדיבים, אמיצים, מסתערים קדימה, אינכם עוקפים מכשולים, יוזמים, קופצים בראש, מתקשים לדחות סיפוקים.

שור
לפנויים צפויה הפתעה נעימה במסגרת מפגש חברתי רב משתתפים. קשרים חדשים וישנים שמתחדשים- יתנו לכם הרגשה שאתם שוב בעניינים. יום מתאים לנסות דברים חדשים ולא לשקוט על השמרים. הגיע הזמן להסדיר עניין לא סגור שמטריד אתכם כבר תקופה ממושכת. האסטרולוגיה סבורה שאתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות, אינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תכניותיכם, נוהגים על-פי צווי החברה.

תאומים
אתם מחפשים תמיכה וזוכים לפרגון מבן/ת הזוג. הכמיהה והעיסוק הקדחתי בהזדמנויות לחידושים ולריגושים מתבררים כאשליה. בחציו השני של היום תחושו הקלה במצב הרוח הסוער. נסו להתחבר לתחושת רוגע ושלווה על ידי תרגול יוגה או מדיטציה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש להימנע מהתחייבויות המבוססות על חוזים רשמיים, ולהעדיף הסכמים ג'נטלמניים הנחתמים במילת-כבוד ובתקיעת כף.

סרטן
בימים אלה יש לכם משיכה עזה לבני מזל אוויר (דלי, תאומים ומאזניים). אין גבולות למה שאתם מוכנים לעשות כדי לזכות בליטוף. עליכם להתמקד במה שחשוב לכם ולא לבזבז את זמנכם על אנשים לא מתאימים ולא ממוקדים. מומלץ לפעול לחידוש שמחת החיים הפנימיים. אל תתנו את המפתח לאושר לאדם אחר שעלול לאכזב. הרקיע מבשר על תקופה בה עניינים הכרוכים בערכאות ובמשפטים, צפויים להסתיים על הצד הטוב ביותר.

אריה
יום ממוזל מבחינה חומרית וכספית. יש סיכוי לקבל סכום כסף ממקור בלתי צפוי או לקבלת מתנה בעלת משמעות סנטימנטאלית שתפתיע אתכם מאוד. בתחום הביתי והמשפחתי אתם מרגישים שלוחצים עליכם. אל תנהגו בפזיזות רק בגלל שנראה לכם שאתם צודקים. בני המשפחה שלכם אינם תאומים סיאמים ולא חושבים כמוכם. ממש לא! מזל והצלחה צפויים לכם ביחסיכם עם ילידי מזל שור.

בתולה
התחום האישי- אינטימי מעסיק אתכם. ההבחנה צריכה להיות חדה יותר בין הצרכים הרגשיים ובין מה שקורה באמת. אתם מרגישים כמיהה לקשר אמיתי ועמוק. אל תתפשרו על הצעות חלקיות שעלולות להביא אתכם למצבים לא מספקים ולא מכובדים. מה שמתאים לאחרים, בעלי גישה קלילה יותר, לא בהכרח מתאים לכם. שליח או אורח מביא עימו בשורה שכבר נואשתם ממנה. גישה אופטימית מושכת אליכם אנרגיות ממוזלות.

מאזניים
שמועות עקשניות שמגיעות אליכם מטרידות את מנוחתכם. יש לכם כול מיני רעיונות בראש ואסור לכם לנקוט בשום פעולה לפני שאתם בודקים את העניינים לעומקם. הצעה שמגיעה אליכם נשמעת אטרקטיבית במיוחד. יהיה לכם קשה להתייצב עד שיהיה בידיכם עוד מידע. המהלך הזה דורש עוד זמן. התאזרו בסבלנות. הזדמנות פז בתחום הפיננסי דורשת תגובה מיידית. אל תטחנו את עצמכם בהתפלספויות מיותרות.

עקרב
חוסר התחשבות בצרכים הפנימיים שלכם עלול לגרום לשחיקה פיסית ונפשית. מישהו מנסה ליזום אתכם מפגש שלכאורה אין בו שום כוונות נסתרות אולם עליכם להיזהר. שיחות נפש ומילים שנאמרות בלהט הרגע, עלולות להיהפך לכלי פעולה לא נעים ואף מכאיב, בידיים לא נכונות. כל מכשול הוא הזדמנות בתחפושת. נראה שאתם שופטים את עצמכם בעיניים ביקורתיות מדי.

קשת
יום מסובך. ניגודי אינטרסים בין בני המשפחה ובין הרצונות שלכם בתחום האישי עלולים לעורר מהומה 'קטנה'. היום הזה מלווה מתח בלתי פוסק ועם כול הרצון הטוב להתחשב בכולם, מישהו צריך לוותר על משהו. לקראת הערב העניינים מתבהרים מצב הרוח משתפר בכמה דרגות. כל צעד שאתם עושים בעולם הגשמי והחומרי, דורש מכם צעד מקביל בעולם הרוחני והנסתר מן העין. רק כך תצליחו להתחבר עם ייעודכם עלי אדמות.

גדי
אתם מרגישים במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון וחשק עז, לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה בעיקר לאנשים הקרובים אליכם השונים מכם. הפערים גדולים ואתם נדרשים לגלות סבלנות ופשרנות שעולה לכם בלא מעט עצבים. אתם צריכים לראות אם מתאים לכם להישאר בקשר הזה- שקלו את היתרונות לעומת החסרונות. אתם כבר 'עייפים'. בקצב הזה, לא נראה שתגיעו רחוק. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".

דלי
יום אשר בו אתם עסוקים במוטיב האהבה… שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לשמחה, כמה זמן זה ימשך? התשובה לגביכם, כרגע, לא משמעותית. אתם צריכים ללמוד להתחבר מחדש. נסו ליהנות ממה שיש. יש לכם מחשבות מטרידות לגבי העתיד, מה שבטוח הוא שהמסגרת שקבעתם לעצמכם- תתממש. לגבי הפרטים- יש לכם מרחב פעולה גדול למדי. העמידות תלויה בתעצומות הנפש שלכם. כישלונות, משברים או אתגרים? תלוי איך אתם מסתכלים על זה. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים. אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.

דגים
כבר הרבה זמן אתם 'יושבים על הגדר'. גם לא מעט רמזים המגיעים מהיקום מצביעים על כך שהגיע הזמן ללכת אחרי נטיות הלב לכיוון של מיסטיקה. אכן, יש לכם יכולות בתחום ויש מקום לחקור את הנושא יותר לעומק. יחד עם זאת חשוב לזכור את הניסיונות הרלוונטיים מהעבר. תלמדו מטעויות של אחרים וגם של עצמכם. באמת אין טעם לחזור, שוב ושוב, על אותם מעשים, במיוחד כאשר המחיר גבוה כול כך. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button