אלטרנטיבלי Collegeלוח ארועי גופ-נפש-רוחלימודי רפואה משלימה

קורס רייקי בשילוב הילינג בירושלים – מכללת ברק בסניף ירושלים

קורס רייקי בירושלים – מכללת ברק
לפרטים מלאים על קורס רייקי בשילוב הילינג בירושלים חייגו: 072-2285465

הרייקי היא שיטת ריפוי באמצעות אנרגיה, אנרגיית הרייקי מצויה בכל, בצמחים, בעצים, באדמה ובכל מקום. ריי- אל, (אחד מע"ב שמות) קי –אנרגיה= אנרגיית האל.
כולנו נעזרים באנרגיה זאת באחוזים ספורים בלבד גם מבלי לדעת, אולם כאשר אנו לומדים את הרייקי ועוברים את תהליכי הכיוונון, אנו מתחברים לאנרגיה מופלאה זאת במלא הדרה וכוחה המרפא והופכים למרפאים.
משול הדבר לשתי מכשירי קשר אשר אינם מכוונים, כאשר ננסה לשמוע באמצעות אחד את השני, נצליח למרחקים של מטרים ספורים בלבד. אולם כאשר נכוון אותם לתדר הנכון, נוכל לשמוע ממרחק רב. כך גם כיוונון הרייקי גורם לתלמידים להפוך לצינורות אנרגיה מרפאה.

משך הקורס: הקורס בן שבעה חודשים במפגשים חד שבועיים בני 4 שעות אקדמיות.

הסמכה: תעודת הסמכה מטעם התאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות. הלימודים בכפוף לספרים "הרייקי האוניברסלי" של זיו מאיר חלקים: א+ב. וכן בכפוף לדרישות ההתאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות ורייקי. ניתן לשלבו במסגרת מסלול הלימוד לתואר "מיסטיקאי".

הקורס הקרוב: ימי שלישי בין השעות 17:00-20:00 (יש מועדים נוספים).

לפרטים נוספים והרשמה:
טלפון: 072-2285465

על – מכללת ברק:
מכללת ברק מציעה את מגוון מסלולי הלימוד והקורסים המתקדמים ביותר להכשרת מטפלים ולצמיחה אישית, בהנחיית המרצים המובילים בתחומם.
המכללה מייצגת את הרפואה ההוליסטית כאשר השילוב ההוליסטי יוצר מערכת שלמה:
* שילוב בין תורות המזרח ותורות המערב
* שילוב בין צמיחה אישית לצמיחה מקצועית
* לימודים מקצועיים בצד אוירה פסטורלית וכפרית
אווירת הלימודים ב"ברק" היא אינטימית ומשפחתית כנהוג במכללת ברק, כיתות קטנות ויחס אישי לכל לומד ומבוססת על ערכי היסוד של המכללה: טבע, צמיחה והתפתחות, אהבת אדם והרמוניה.
לפרטים נוספים על מכללת ברק:
https://index.alternativli.co.il/247.html
לפרטים ולהרשמה:
טלפון: 072-2285465

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

נושאים קשורים לעמוד זה:

Back to top button