הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 24-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
 אתם משקיעים תשומת לב רבה בנושאים הקשורים לעבודה וללימודים. סגנון הפעולה האלגנטי שלכם מקנה לכם יתרון על המתחרים ומצד שני מעורר קנאה מצד כאלה שלא בדיוק מפרגנים. היו זהירים כדי שלא לעורר יותר מידי מהומות. יש לכם מספיק הזדמנויות לעשות רושם חיובי בצורה כזאת שהמידע הרלוונטי יגיע אך ורק למקומות הנכונים. יש מי שחולק איתכם חוויות אינטימיות בהן התנסה. כל שאתם צריכים הוא להקשיב מבלי לנקוט עמדה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
 יום של שינויים. אתם רגועים יחסית מה שמאפשר לכם להתרכז ולהיות יעילים יותר מהרגיל. יום מתאים לסידור הבית ובמיוחד בכל מה קשור למסמכים רשמיים. אתם מחפשים חפצים או רישומים הקשורים לנושא ספציפי ואין ברירה אלא להגיע לתחתית ערמות הניירת. בימים אלה יש לכם סיכוי לקבל סכום כסף ממקור לא צפוי. אדם שחילוקי דעות חצצו ביניכם מביע את רצונו לגשר על המחלוקת. גם לכם מותר לשקול ירידה מן העץ.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים

אתם מרגישים התגברות ועליה משמעותית בעוצמה הפנימית. טוב שכך מכיוון שעובר עליכם יום תובעני מאוד בו תצטרכו את כל תעצומות הנפש שתוכלו לגייס. אתם עומדים במבחנים לא פשוטים ובסופו של דבר תצאו מרוצים גם אם לא כל התנאים שלכם מתקבלים. תופעה קוסמית צופה ומסמלת שינויים מהירים לטובה. נופלת עליכם פגישה בעלת אופקים אופטימיים. ייתכן כי היום תזכו במה ששאפתם לו זמן רב.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יום קליל ונעים שמשפר את מצבכם בכל התחומים ובמיוחד בתחום הכספי. הזדמנות לעשות עסקה גדולה מסתמנת באופק. צפויה נסיעה מעבר לים. התאריך לא נקבע סופית ולמרות שאתם מהססים, בסופו של דבר, העניין יצא לפועל על הצד הטוב ביותר. יום מתאים לשינויים ורכישת מוצרים לבית. תופעה קוסמית צופה ומסמלת יצרים מודחקים, כמו גם אנרגיות חושניות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
מתעוררות ועולות על סדר היום בעיות כספיות שעד היום הצלחתם לעקוף איכשהו. רמת ההתמודדות שלכם תלויה במספר גורמים וכדי שתתפקדו בצורה שקולה, כדאי מאוד שלפחות בתחום הביתי תדאגו לאווירה רגועה ונינוחה. כדאי מאוד לעשות השוואת מחירים וסקר שוק וגם לעמוד על המקח. אל תיקחו את הדברים באופן אישי. משא ומתן הן חלק אינטגראלי מעולם העסקים. תופעה קוסמית צופה ומסמלת נישואין או הידוק קשרים רומנטיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
זהו זמן מכריע בנוגע לתוכניות לימודים. אתם שואפים לקדם את מעמדכם ולהרחיב אופקים. השגרה אינה תורמת לכם, להיפך. בגלל היכולת האינטלקטואלית הגבוהה, אתם נמשכים במלוא המרץ לחקור שטחים חדשים, להתעניין כמעט בכול דבר וללמוד. חשוב למצוא את המסגרת המתאימה לכישורים שלכם. אנרגיה מסתורית מזמנת לכם מצבים ממוזלים. אל תבזבזו את זמנכם על מי שאינו ראוי לחברתכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
תחושות של לחץ נפשי ומתח עוזבות אתכם סוף סוף ואתם מרגישים רצון לצאת לבילוי. הכיוון הוא בהחלט נכון ורצוי. אל תאפשרו לעצמכם להישאר לבד ולהתמכר לתחושת עצבות ורחמים עצמיים. להיות בחברה טובה זה הפתרון ליום זה. הדבר בהחלט אפשרי ותלוי רק בכם. בתחום העבודה- עליכם להפעיל את היצירתיות ולפעול לפי עקרונות של יושר פנימי. קחו בחשבון כי כאשר מבקשים מכם להשמיע את דעתכם, אתם עלולים לגלות כי תשובתכם מובילה אל מצב מסובך במקצת, אך אין להימנע ממנה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
אתם מנדבים זמן כדי לעזור לאדם קרוב שמעריך מאוד את המאמץ המושקע. הפעולה הזאת חשובה לכם מאוד כי באמצעותה אתם מקבלים הרגשה של משמעות. אל תפריזו מכיוון שיש לכם מספיק משימות ומטלות משלכם לעשות ולהגשים. יש לכם בעיה של ארגון זמן והיום הוא מועד מצוין לתרגל סדרי עדיפויות. קחו בחשבון כי כל אחד מכם חופשי ללכת בעקבות גורלו, אך בתנאי שדרכו אינה חוסמת את דרכם של אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם מנסים לשמור על פרצוף עליז אבל למעשה מתחוללת בתוככם סערה לא קטנה. אדם מרתק מעורר הרבה רגשת שניסיתם להסתיר. אתם כבולים בתוך רשת של מחויבויות שלא ממש מעניינות אתכם. אינכם מוצאים טעם בביצוע הפעילות היומיומית השוטפת ונראה שלימודים בכיוון חדש עשויים לספק את הגירוי הרגשי שאתם חשים. נסו לראות את התמונה הרחבה. קחו בחשבון כי כדאי להפוך את הוותרנות והפתיחות לטבע שני, כך שתהיו מסוגלים להתמודד טוב יותר עם החיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
תחום הרומנטיקה מלא סימני שאלה. אתם מנסים, משום מה, לטרפד רומן חדש למרות שאתם נהנים מאוד. שווה לבדוק מדוע אתם מפעילים את מנגנון ההרס העצמי. אל תגבילו את עצמכם. מעט קנאה היא תופעה טבעית ואל תתנו לרגשות מסוג כזה לקלקל לכם משהו טוב. בתחום העבודה צפויה התפתחות מעניינת בזכות התערבותו של גורם חיצוני. קחו בחשבון כי אין להתקדם בעיניים עצומות. אם עדיין אין רואים דרך ברורה, יש לעצור ולבטל תוכניות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
 השאלה שאתם שואלים את עצמכם היום היא מה המינון הנכון ביחסים האישיים שלכם. יש מי שמתלוננים על חוסר תשומת לב ואתם לוקחים את העניין ברצינות תהומית. השותפות בנויה על אינטרסים הדדים ועליכם לבדוק מידי פעם מה הציפיות. לפנויים: הגדירו לעצמכם מה יספק אתכם ואז לכו על זה ובגדול. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
חיטוט פנימי מעסיק אתכם מרבית שעות היום. אתם מנסים להפיג את המתח בעזרת אמצעים חיצוניים, אך ללא הצלחה יתרה. גם פניה לחברים שיעסיקו אתכם או יתנו עצה טובה, אינה עוזרת. השינוי חייב לבוא מבפנים ועל כן אתם צריכים להקדיש זמן לפעילות רוחנית שתחבר אתכם עם 'הילד הפנימי' שידע את התשובות. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button