הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 08-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
בסך הכול זהו היום הראשון בשבוע אבל אתם מרגישים שכל מה שבא לכם זה להישאר מתחת לשמיכה. זרימת האנרגיה נמוכה במקצת ולא צריך לעשות מזה דרמה. פרשייה מסתורית לוקחת אתכם אל מקומות שכלל לא התכוונתם לדרוך בהם. אם תפגינו ספונטאניות, תרוויחו. אתם זקוקים לחופשה. תוכלו להתאפק עד שתגיע הזדמנות מתאימה? במידה ולא- קחו יום חופש. זה מגיע לכם.

מזל שור
התחדשות פיסית מאפיינת יום זה. אתם מגיעים לשיאים מבחינת ההספקים ואת מרבית תשומת הלב משקיעים בתחום הזוגי והמשפחתי. מי שפנוי יעסוק בחיפושים אחר הנפש התאומה. רבים הסיכויים להצלחה המסתמנת באופק, אם כי חשוב לזכור שלא בכל מחיר. קחו טיפ גדול עם המסר הבא- יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות, על-פני הרפתקאות ופיתויים.

מזל תאומים
צפויים שינויים בבית ואלה עלולים לגרור אתכם להוצאות לא צפויות ולא מתוכננות שיגררו אתכם למצבים לא נעימים. נושא הזוגיות מקבל ממדים משמעתיים יותר מאשר בעבר ויתכן שהיוזמה למיסוד קשר, לפחות מבחינה רגשית, יבוא מכם. חשוב לדבר בפתיחות ובגילוי לב בעניין זה כדי לא לבנות ציפיות לא ריאליסטיות שיפגעו בצד השני. קחו טיפ גדול עם המסר הבא: הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם.

 

מזל סרטן
יום נהדר בו סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. תחושה של הרמוניה ואינטימיות. אתם שואבים כוחות מחודשים ומתעודדים מבן/ת זוג וגם מבני המשפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות בו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. הרקיע מנבא ידידות, נדיבות ושמחה. זהו עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות.

מזל אריה
צרות חברתיות מדירות שינה מעיניכם. לא לדאוג. המצב יקבל תפנית מפתיעה שתעזור לפתרון הבעיות או לחלקן לפחות. למרות שהדברים אינם זורמים קצב שקיוויתם וייחלתם לו, הרי שבסך הכול יש סימנים להצלחה. שמרו על ראש פתוח ואל תגבילו את עצמכם מבחינת אפשרויות בילויים. אדם מרתק יציע לכם הצעה שנראית, על פניו, מוזרה אך אל תדחו על הסף. אתם מתחילים לחשוד באדם שמצליח לשבות את לב כולם. האינטואיציה שלכם רומזת כי הוא לא ממש אמיתי.

מזל בתולה
עליכם לחקור קצת יותר לעומק מה גורם לאדם קרוב לכעוס עליכם כול כך. ייתכן כי הוא מסתיר מכם את רגשותיו האמיתיים. עליכם לבדוק מדוע אתם מעוררים כול כך הרבה אנטגוניזם בימים אלה. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצב הרוח שלכם כבד מהרגיל וייקח לפחות עוד יום אחד עד שהמצב ישתפר. הרקיע מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זהו עיתוי של אור ואש.

מזל מאזניים
לאט לאט הדברים מסתדרים מעצמם ונרגעים ואתם מרגישים שאתם עולים על דרך המלך. אדם שהפיץ עליכם שמועות לא מחמיאות במיוחד, נעלם מהאופק, לפחות באופן זמני. הדרישות שלכם ממערכת זוגית חדשה עולות בהתמדה. תרגיעו ותנו לעניינים להתפתח בקצב טבעי יותר. הרקיע מייצג ניתוק מהשפעות קודמות ומכבלי העבר, והליכה אל עתיד טוב יותר.

מזל עקרב
שיפור בחיים החברתיים מעלה את מפלס מצב הרוח באורח משמעותי. תנו סיכוי לרומן עדין המתפתח עם אדם מרתק. אל תחסמו שום דבר מכיוון שאינכם מודעים לשיעור חשוב שאתם יכולים ללמוד ולקבל מהקשר הזה. עליכם לערוך סקר שוק לפני קניה גדולה שאתם מתכננים. אל תדחו את המשימה! הרקיע רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.

מזל קשת
צפוי יום לא ברור ואפילו מעורפל. מידע סותר שמגיע אליכם גורם לכם לבלבול. עייפות גורמת לכם לאבד את יכולת הניתוח הבהירה והברורה שלכם. אתם עלולים לקבל החלטות שגויות ולכן מומלץ להתייעץ עם אדם קרוב בקשר לעניינים הרי גורל. בתחום העבודה תקבלו הצעה מעניינת אולם נראה שבסופו של דבר, בגלל עיתוי לא מתאים- תדחו אותה.

מזל גדי
הנסיבות מלחיצות ואתם מרגישים צורך עז לעזוב הכל ולברוח. התסכולים צפים על פני השטח ולא ברור לכם איך אפשר לפתור את הבעיות המעיקות עליכם. הגיע הזמן לשנות משהו. עם השינוי הראשון יגיעו שינויים נוספים. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לזוז. אדם שרוצה בטובתכם מנסה לחולל שינוי בהתנהגותכם. גם אם רעיונותיו נאיביים, עדיין כדאי לכם לזרום איתם.

מזל דלי
תופעה קוסמית יוצרת מצב רגשי הפכפך. יש לכם לא מעט רעיונות יצירתיים אולם היישום שלהם לא קל. השתמשו באנרגיה החדשה שפורצת לכמה כיוונים בבת אחת. התחום האישי דורש יותר תשומת לב. אל תעסיקו את עצמכם במחשבות מה קורה אצל בני המין השני. עשו מה שמתאים לכם ומי שרוצה להצטרף אליכם ל'מסע' שיעשה זאת. מי שלא –יפסיד. אתם בהחלט יכולים להמשיך לחגוג.

מזל דגים
אירוע קוסמי תורם ליום מוצלח במיוחד. צפויה לכם הצלחה בתחומים רבים. הפוטנציאל שלכם גבוה במיוחד בימים אלה ואתם יכולים לנצל את המומנטום כדי ליצור קשרים חדשים עם אנשים ומקומות עבודה אפשריים. הרצון החזק להתקדם, השאפתנות וכושר השיחה, יתנו לכם 'פוש' של ממש ברגע המתאים. נראה כי אתם מנסים לרענן קשר שהתחיל לשעמם אתכם. בסיפור הזה אין מצבי ביניים, או הכול או לא כלום.

Back to top button