הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הערכים והחוקים שאתם חיים לפיהם אינם נחלתם של כלל האנושות. אתם מבינים את העיקרון הזה באופן תיאורטי אבל כשהדברים מגיעים לכדי מימוש בשטח- אתם נוטים להיצמד להרגלים שלכם. היום, במיוחד בתחום האישי, יתכן מתח על רקע הדברים האלה. השתדלו לראות את המצב מנקודת מבט של אנשים אחרים. הרקיע מעודד הימורים פיננסיים פעוטים והשקעות שפויות.

שור
יום חשוב. אתם צריכים לקבל החלטות שחלקן יכול להיות בעל השפעה לטווח ארוך. מספיק עם ההתלבטויות שאינן מובילות לשום מקום. יש לכם צ'אנס לקבל פרויקט מסוים שלא מתאים לכם במאת האחוזים, אבל זה הזמן להזכיר לכם ש"עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ". הבטחות שלא מתממשות לא שוות כלום. מה שחשוב זה ההווה. הרקיע מביא אל סף דלתכם שפע, מזל, הצלחה, פריון וברכה.

תאומים
אתם נוטים לשקוע בפנטזיות ולתכנן את החיים עבור אנשים אחרים. הבלגאן הוא רק אצלכם. אף אחד לא מינה אתכם לתפקיד ההנהלה. גם העצות שאתם מחלקים מעוררות תרעומת וביקורת. חכו עד שתתבקשו להביע את דעתכם. שינוי במקום מגורים עולה שוב על הפרק. בינתיים אל תעשו שום החלטה. זה לא הזמן. הרקיע רומז על הצורך להתגונן מפני אלה המעכירים את שלוות חייכם.

סרטן
יש לנצל את הכישורים שלכם בתחום יחסי אנוש- לבית. משהו לא קל עובר על בן/ת הזוג. אתם מרגישים בחוסר השקט ולפני שאתם מושיטים יד, כבר יוצאות לכם מילות ביקורת מהפה. קשה לכם להתאפק אבל אתם מוכרחים לפחות לנסות. האימפולסיביות גורמת להעכרת האווירה ולמצבים לא רצויים. הרקיע קורא לכם להתעשת מול חזיונות תעתועים והזיות סרק.

אריה
אל תבססו את המסקנות שלכם על העבר. וודאו שאתם בוחנים ובודקים את המצב כפי שהוא היום ובצורה הכי אובייקטיבית שאפשר. מישהו קרוב לכם לא מתפנה כבר מספר ימים כדי לדבר איתכם, למרות שאתם מצהירים על דחיפות הצורך שלכם לבדוק מה מתרחש. עמדו על זכותכם לדעת איפה אתם עומדים. חשוב לקיים שיחה כנה, בלי לתת לצד השני להתחמק. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך.

בתולה
אתם מתחזקים ומתאוששים בקצב מהיר למדי מהנפילה הרגשית שסבלתם ממנה לאחרונה. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש הקשור לקריירה, בו אתם יכולים להצליח בצורה מטאורית. למרות הסימפטיה, אל תתפתו לעזור לחבר/ה קרוב מעל למינימום, כדי לא להתערב יותר מידי בסכסוך פרטי שאינכם קשורים בו. עסקה הרפתקנית תוביל אל רווחים נאים. המרגש והמרטיט, תופסים את מקומם של השגרתי והנדוש.

מאזניים
קשה לכם לצאת מהמלכוד שנכנסתם לתוכו. יום לא קל שמעיק עליכם, למרות שאתם משתדלים לא להראות כלפי חוץ את רגשותיכם. התסכול הפנימי גורם לכם לנדודי שינה בלילה ולחוסר מנוחה במהלך היום. קשה לכם לשאת בעול ונדמה לכם שאתם לבד בעולם. אם תחשבו טוב טוב תיווכחו לדעת שיש לכם כתובת לפנות אליה. זו עלולה להיות תקופה עתירת "פיתויים אסורים".

עקרב
אתם מצליחים להשתלב בכל מצב. מבחינה חברתית אתם מצליחים בזכות השנינות וחוש ההומור המפותח שלכם. לעיתים אתם באמת דורשים מעצמכם יותר מידי. תירגעו. צפויות התפתחויות לטובה. תצטרכו רק להתגבר על חוסר הסבלנות שלכם. אז מה אם זה לוקח קצת זמן? לאן אתם ממהרים? הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום האישי, עליכם להימנע מוויכוחים, מריבות, עימותים והתגוששויות.

קשת
אתם במצב רוח של התנסויות והרפתקאות. אל תגלשו לקיצוניות כמו שאתם נוטים לעשות לעיתים, וללכת על כל הקופה. זה נחמד מאוד שאתם נותנים אמון באנשים אך גם בתחום זה, ההגזמה לא מועילה לאף אחד ובטח לא לכם. היזהרו מהוצאות כספיות לא מבוקרות. יש סיכוי שתגשימו פנטזיה עליה חלמתם זמן רב. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לקרובי משפחה ונותני חסות, צפויות לכם מתנות שלא פיללתם להן.

גדי
ענייני הרומנטיקה מתקדמים ומתחממים. למרות ההפרעות החוזרות ונשנות מגורמים עוינים ולא מפרגנים בשטח- אתם מצליחים להגיע לרמת אינטימיות. שיחה בארבע עיניים תביא לפתיחות ולשיחה על נושא כאוב. למרות שלקח לכם המון זמן ליזום, סוף סוף עשיתם זאת. והנה- העולם לא התמוטט. נכון? יש מצבים שרק פייסנות וגמישות עשויים להקהות את עוקצם. זה לא הזמן למשחקי כבוד.

דלי
תגובה של חבר/ה קרוב לגבי מידע ששלפתם מהשרוול בלי להקדיש לכך מחשבה רבה מידי- עלולה ליצור מצב מביך. אותו אדם המשמש נושא שיחה מתגלה ב'מערומיו' באופן שאינו מחמיא לו ביותר. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. מוטב להודות בטעות, להתנצל ולנסות לא לחזור על אותה טעות פעמיים. אם אתם מכירים בערך עצמכם, המתינו בסבלנות לבן הזוג הנכון. אל תתפשרו עם המצוי – השיגו את הרצוי.

דגים
הקשיחות הפתאומית שלכם מביאה אתכם למקום הרבה יותר טוב מאשר הייתם בעבר. אולי אתם לא מודעים לכך אבל אנשים מתייחסים אליכם ביתר כבוד כאשר אתם מביאים לידי ביטוי את הצד החזק הקיים בכם. במקום לבזבז אנרגיה מיותר ולאכול את הלב על כל אותם מקרים לא נעימים שקורים לכם, תתחילו להתייעל ולפעול בצורה נכונה. עוד היום! הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על מנת להפיס את דעתו של אדם קרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button