הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפויה נסיעה מרתקת שבסופה תפגשו קבוצת אנשים מעניינת במיוחד. התרחשויות יוצאות דופן ישאירו אתכם עם טעם של עוד. משהו טוב קורה בתחום הקריירה. יתכן שתיאלצו לדחות כמה הצעות פחות אטרקטיביות לטובת הצעות אחרות, שוות יותר. למרבה המזל, אתם יכולים להרשות לעצמכם. דבר מה שרכשתם במיטב כספכם מסייע לכם לייעל את עבודתכם. ייתכן כי מדובר בידע ששילמתם תמורתו.

שור
השקעתם הרבה עבודה בפרויקט אישי. אל תוותרו לפני הסוף, גם אם יש קשיים של הרגע האחרון. אף אחד לא מעמיד אתכם למבחן. מה שאתם חשים, זה כנראה, הלחץ הפנימי שלכם. בלי לראות את הצד הפילוסופי של כול העניין, אין לכם הרבה סיכויים לשרוד. כדאי ללכת בין הטיפות. זכרו כי הכול תרמית ואחיזת עיניים- מה שאתה רוכש, רוכש אותך יותר מאשר אתה רוכש אותו.

תאומים
אתם כמהים לתשומת לב ויש לכם אלף ואחת דרכים להביע זאת. בן/ת הזוג משתף פעולה ואל תתפלאו אם תקבלו היום מספר רב במיוחד של שיחות טלפון פלוס. המציאות מפתיעה אפילו אתכם, והמחוות מרגשות במיוחד. לפנויים- יש מצב לאהבה, רק תשחקו אותה בצורה הנכונה. אל תנדבו יותר מידי מידע במקום שלא דרוש. מידה של מסתוריות רק תתרום. הרקיע רומז כי זו תקופה בה יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

סרטן
אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה בה מצפה לכם פיתוי גדול במיוחד. אתם צריכים להחליט מראש איפה 'עובר הגבול' כדי לא לעשות מעשים עליהם תצטערו מאוחר יותר. אל תסכימו בשום פנים ואופן שישדלו אתכם להנאה חלקית שעליה תדרשו לשלם מאוחר יותר מחיר כבד. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות. מזל סרטן נשלט ע"י הירח שתכונותיו הן בין היתר: רגישות, אינטואיציה, תפיסה על חושית, נשיות, מצבי רוח, זיכרון חזק, ביתיות, משפחתיות, חולמנות ולעיתים מופנמות.

אריה
סך הכל אין לכם סיבה להתלונן. אתם מקבלים הודעה מבשרת טובות. התפתחות חיובית בזוגיות, יכולה להקפיץ הצעה למיסוד הקשר. למרות שטוב לכם, יש לכם קושי מסוים להתמסר ולזרום עם מה שקורה. חבל שאתם לא מתמקדים בהווה וממצים את מה שיש לכם. במקום זאת אתם עדיין די עסוקים בשחזור העבר. הגיע הזמן שתפנימו ש'מה שהיה – היה'. מזל אריה נשלט ע"י השמש שתכונותיה הן בין היתר: זוהר, אור, נדיבות, הגשמה, פופולאריות, עוצמה, נאורות, ביטוי עצמי, גאווה, מנהיגות ועושר.

בתולה
היום כדאי לגלות קור רוח ואיפוק ולהיזהר מעימותים עם מקורבים אליכם. מצב הרוח אגרסיבי למדי וגם הסבלנות לא בשיאה. עדיף לספור עד עשר ואפילו קצת יותר לפני שאתם עונים. למורת שנדמה לכם שהצדק עמכם, יש לתת לצד השני להתבטא. בערב אתם מצליחים להירגע ואפילו צפוי לכם ערב מענג במסגרת חברתית מוכרת. מזל בתולה נשלט ע"י מרקורי שתכונותיו הן בין היתר: שכליות, תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, ניידות וקסם אישי.

מאזניים
יום פורה ויצירתי. אתם מצליחים לצאת מהקיבעון שתוקף אתכם לעיתים ואז צצים לכם שפע של רעיונות מקוריים. יצירתיות ויצריות קשורות ביחד ולכן, זה יום טוב למי שיש לו 'פרטנר' לממש את החגיגה. גם פנויים יכולים לנצל את הרגע לפעולה, להפעיל את הקסם האישי ולצאת ל-'מסע' שסופו מבטיח למדי- בתחום הזוגי. מזל מאזניים נשלט ע"י ונוס שתכונותיו הן בין היתר: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

עקרב
רק רומנטיקה יש לכם בראש. ממש בא לכם להתאהב ולמזלכם, יש לכם מספר אופציות. אתם מחוזרים על ידי רבים, אז רק נשאר לבחור. נסו להיות פחות ביקורתיים ולגלות הבנה כלפי השונה. תופתעו עד כמה זה יקל על ההרגשה ויגביר את ההנאה מכול סיטואציה שתיווצר בשטח. מומלץ לשחרר, להתמקד בחיובי. מזל עקרב נשלט ע"י פלוטו שתכונותיו הן בין היתר: עומק, מסתורין, יסודיות, התחדשות, חושניות ומסתורין הגובל לעיתים במיסטיות.

קשת
אתם מצליחים להתחמק מהתחייבויות משפחתיות מעיקות ויוצאים לטיול ארוך. זה יום מתאים להתבודדות ולריכוז המחשבה. הגיע הזמן שתמצאו מקום וזמן לספק את הצרכים האישיים שלכם שדי הזנחתם לאחרונה. בן/ת הזוג עשוי להפתיע. יום מומלץ לפעילות ספורטיבית. מזל קשת נשלט ע"י יופיטר שתכונותיו הן בין היתר: שפע, מזל, חירות, חופש, אמת, צדק, נדיבות, אושר, חוכמה, פתיחות, הרפתקנות, השכלה ואופטימיות.

גדי
אתם מגלים עניין בתחומים חדשים שלא הכרתם. לצורך האפשרות המאתגרת שאתם רואים בה כלי לסיפוק האינטלקטואלי שלכם, אתם מוכנים לעשות מאמץ, ולנסוע רחוק. אתם לא רוצים לסכן את הזוגיות אך לא מוכנים גם לוותר על ההזדמנות. תדרשו במהלך היום להפעיל שיקול דעת ויכולת יצירתיות כדי 'לרקוד על שתי החתונות בבת אחת'. מזל גדי נשלט ע"י סטורן שתכונותיו הן בין היתר: רצינות, אחריות, שאפתנות, כבוד, מעמד, מעשיות, טקסיות, אמינות, משמעת, מהימנות ונאמנות.

דלי
אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה הקשורה לעניינים רומנטיים. עליכם להחליט אם המצב מתאים לכם או לא. התלבטות ממושכת תציג אתכם באור שלילי כלפי המעורבים בעניין. קבלו החלטות ועימדו מאחוריהן בכבוד. מידע חדש שיגיע אליכם יפתיע. השינוי – כפי הנראה לטובתכם, למרות הקושי לקבל את הדברים. מזל דלי נשלט ע"י אוראנוס שתכונותיו הן בין היתר: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות ואינטליגנציה.

דגים
יום מטורף למדי. כל היום מתרחשים שיבושים. ככל שתבינו את העובדה שהיום אינו יום מתאים לעבוד לפי הספר, כך יהיה לכם קל יותר להתמודד. קצב האירועים קדחתני וזה יכול אפילו להיות מצחיק אם תיקחו את הדברים בקלילות. גלו את הילד הפנימי ותנו לו להשתעשע. מזל דגים נשלט ע"י נפטון שתכונותיו הן בין היתר: השראה, דמיון, רגישות, רגשנות, רומנטיקה, יצירתיות, מופנמות, ביישנות, אהבה, היסחפות, אמנות והזדהות עם כאב הזולת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button