הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כדאי לכם לתפוס מרחק מאדם שתלטן שנמצא איתכם בעבודה. היזהרו מאנשים שמנצלים אתכם במסווה של מילים יפות. אתם מתנהגים בצורה תחרותית מתוך רצון להתקדם, אך בדרך רוכשים לעצמכם לא מעט אויבים. אין לכם סבלנות לחברים שאינם עומדים בקצב שלכם. התנהגות המרעיפה טאקט ודיפלומאטיות תסיר מדרככם מכשולים מעיקים. האסטרולוגיה מעודדת אתכם להמר על שידוכים ועל פגישות עיוורות, משום שהם עולים בקנה אחד עם נטיותיכם האימפולסיביות.

שור
כבר היום אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותירים לכם יותר מידי זמן לחשוב ואין מספיק שהות לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הצורך שלכם לעשות הכול בצורה מושלמת ובלי לפספס שום דבר, מכביד למדי. כדאי לשחרר את הביקורת העצמית. הסתירו את הצלחותיכם מעיניים לא רצויות, הברכה שורה בסמוי מן העין.

תאומים
הפופולאריות שלכם עולה. אתם זוכים לשיתוף פעולה יותר מכפי שאתם רגילים, גם מבני משפחה וגם מחברים. שמירה על עקרונות מתבררת כנכונה, למרות שבעבר היו כאלה ש"האשימו" אתכם ביותר מידי שמרנות וקיבוע מחשבתי. מצב הרוח טוב מתמיד. בתחום הרומנטי צפויות לכם בקרוב הפתעות נעימות. הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם אתם תושפעו מאוד מדמות סמכותית וכריזמטית.

סרטן
מצב הרוח שלכם ממריא. אתם זקוקים להמון תשומת לב ומקבלים את זה מכל כיוון, מה שגורם לכם להרגיש אהובים ומוגנים. המצב בתחום הזוגיות- טוב מאוד. בני הזוג מעניקים לכם המון אהבה. השקיעו אנרגיות וזמן בהקשבה לצד השני בתכנון תוכניות לבילוי. בזמן האחרון אתם מבלים יותר מידי בבית. האסטרולוגיה שוקלת פעמיים עוד לפני שהיא מלבישה עליכם פגישות עיוורות, משום שאתם לא ממש מתלהבים מקטעים בנוסח של "חתול בשק".

אריה
בדקו זווית ראיה חדשה כלפי נושא שמטריד אתכם ללא הפסקה. אם אינכם יכולים לשנות את המצב, פשוט תלמדו לקבלו. שיחה שאתם די חוששים ממנה תסתיים בתוצאה מפתיעה לטובתכם. הצד השני מנסה לרצות אתכם בכול דרך אפשרית ואין טעם שתהיו תוקפניים. משאלות לב עומדות להתגשם. מתפתחת שיחה ביניכם לבין אדם שהפך תחביב למקצוע. נראה שגם אצלכם מתחיל להנץ רעיון בכיוון.

בתולה
אתם מושכים המון תשומת לב בכל מקום אליו תגיעו היום. אתם משדרים עוצמה וקסם אישי אשר בשילוב עם חוש הדברנות המפותח שלכם, פשוט מפילים את כולם מהרגליים. יום מתאים במיוחד לעסקים. סגירת עסקאות תלך בקלות רבה. הכעסים הפנימיים פשוט נעלמים ואתם נהנים מכל רגע. נסו לשמר את ההרגשה הנהדרת של בטחון גם למחר.

מאזניים
קשיים בזוגיות עלולים לקלקל את מצב הרוח. האנרגיות שלכם לא משהו ואתם חשים דכדוך. אולי מוטב ביום שכזה להסתגר בבית ולהתמקד בקריאת ספר טוב או צפייה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליכם. אתם לא חייבים להסתובב בחוץ ממקום למקום, במסגרת המתיימרת להיקרא "חיי חברה סוערים". הרקיע צופה מצבים מאושרים וחביבים, משגשגים ומלאי אופטימיות. במקביל, הוא מייעץ לכם לסגור קצוות בדרך אל ההצלחה.

עקרב
אתם מנסים להתמודד עם מהפכים. הפתרון הטבעי הנראה לעין הוא לנצל את השינויים שמתחוללים וללמוד לתקשר טוב יותר. חבל שאתם לא רואים את ההזדמנות המונחת ממש מול העיניים, ובמקום זאת מרבים לריב ולהתנצח עם הסובבים אתכם. שימו לב איך אתם מצליחים לקלקל לעצמכם גם את הרגעים היפים. גם בשעה שאתם מתווכחים, אל לכם לאבד את הצפון.

קשת
אתם מרגישים מאוהבים אך לא בטוחים שמושא האהבה שלכם מרגיש אותו הדבר. הגיע הזמן להתבגר, אלא אם כן אתם מוכנים לחשוף את עצמכם לפגיעה רגשית שוב ושוב. הזוגיות כרגע היא ללא ספק נקודת תורפה, אולם אתם מסוגלים להפוך את הקטע הזה לדבר חיובי, אם תיקחו את מה שקורה בפרופורציה הנכונה. תשכחו מהעבר. לחשוב רק על ההווה ולחלום על העתיד.

גדי
חברים קרובים מפתיעים אתכם. עליכם לגלות ערנות כלפי אנשים שמנסים להתקרב אליכם. בדקו הצעות רומנטיות בצורה מעמיקה. אל תיקחו סיכונים בענייני הלב. למרות הרצון הטוב והאופטימיות הבריאה שלכם, נראה שלאחרונה, אתם לא בוחרים בצורה הפועלת לטובתכם. הימנעו מלעשות טעויות שיביאו לכם, בהמשך הדרך, רק עוגמת נפש. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.

דלי
נקיפות מצפון זה בזבוז זמן מוחלט. אל תתברברו בשיחות התנצלות. פשוט- אין טעם. קצת פינוק ומילה טובה יעשו את העבודה ויגשרו על הפערים בתחום האישי שגורמים למתח מיותר. על העובדות שנחוץ לשנות- תעבדו בשבוע הבא. במידה ואין לכם כרגע קשר – זאת עדיין לא סיבה להיכנס לקטע של רחמים עצמיים. תפנקו את עצמכם בארוחה וגם ספר טוב. אפשר גם לבד. זהו עיתוי נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.

דגים
פיתוח הצדדים הרוחניים יתרום רבות לאישיותכם. ענו לעצמכם על שאלות מציקות, בכנות וביושר, בלי לטייח ובלי למצוא תירוצים 'למה לא'. בדקו מה המשמעות של יחסים אישיים, ארגון זמן וחיים פרטיים ב"משוואה האישית" שלכם. כשתגיעו למסקנות, רשמו אותן כדי שתוכלו לחזור ולקרוא בהן בעיתוי המתאים. זהו עיתוי הקשור לשינוי רוחני. הוא מדגיש את הצורך להתבוננות פנימית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button