הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תעשו פרובוקציות. זה לא יעזור לאף אחד למרות שזה מה שמתחשק לכם לעשות. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה למודעות שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו. למרות שאתם רוצים פתרונות מידיים, ברור לכם שתצטרכו להתאזר בסבלנות ולעשות עבודה פנימית בטרם יתגשמו הרצונות שלכם. אל תמכרו בזול, את מה שאתם יכולים למכור ביוקר.

שור
יום לחוץ למדי. אתם עסוקים באלף ואחד סידורים ובקושי נשאר לכם זמן לעבודה. מזל שאתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. יש מי שזוכר לכם 'חסד נעורים' ומאפשר להתפנות לעיסוקים אישיים. אדם אשר בשמו מופיעה האות ריש מפעיל לחצים והעיתוי הגרוע עלול לגרום למריבה. כ"שוורים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נחישות, התמדה ועקביות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

תאומים
אמצע השבוע תופס אתכם במצב של עייפות פיסית. היום רצוי לשמור על הילוך נמוך בכל מה שקשור לתחום העבודה. לעומת זאת, בתחום החברתי, הכול ממש בסדר. בני המין השני מגלים בכם עניין, אתם שופעים קסם אישי, וזאת הודות לתמורות המעודדות החלות בגזרת השמיים (מזל קשת) הממוקמת קוטבית לכם. בנושאים הקשורים לתחום אחריותכם בעבודה, מומלץ לאמץ גישה של סובלנות וסבלנות גם כלפי אלה שלא פועלים בדיוק על פי הציפיות.

סרטן
יום נחמד למי שמתאים את עצמו לסביבה. שיחה עם מישהו בעבודה תפתיע אתכם מאוד. במידה ותאפשרו לאותו אדם לדבר תגלו כי מי שחשבתם עליו בתור יריב, כלל איננו כזה. כדאי לשכוח את העבר ולהתחיל מערכת חדשה. אך גם ציפיות מוגזמות עלולות להוביל אתכם לאכזבה ולכן עדיף לתת לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. אנרגיות ברוכות מורעפות על הבית השני שלכם, שהוא בית הרכוש והנכסים.

אריה
יום טוב בו אתם עסוקים מאוד בארגון והפקה של אירוע חשוב. היצירתיות שלכם מאפשרת לכם להתגבר על מגבלות פיננסיות. אל תדאגו יותר מידי, התוצאות תהיינה מרשימות. רצוי שתמצאו ולו זמן קצר להירגע על ידי מדיטציה. דמיינו את עצמכם טובלים בתוך אגם בצבע זהב (אחד מצבעים שמאפיינים אתכם). אל תתרגשו מבזבוזים. המזל הטוב מגלגל אליכם סכומי כסף שלא הבאתם בחשבון.

בתולה
אתם מבזבזים יותר מידי כסף והדבר עלול להיות בעוכריכם בעתיד הקרוב. סכום מסוים שהגיע לידכם מיועד למטרות חשובות יותר מאשר פיתויים מזדמנים ולמרות שקשה לכם להתאפק- עליכם להפסיק במידי. אל תתפלאו אם תקבלו תגובות עוינות מצד הסביבה הקרובה. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים. אל תתביישו לבקש בקשות מאנשים שאתם מתחברים עם האנרגיות שלהם.

מאזניים
האירועים הקוסמיים בבית הראשון שלכם עלולים להוליד אווירה מלנכולית. הזוגיות קצת 'צולעת' וגם אם לכאורה אין שום דבר דרמטי, הרי שלא יזיק לכם לבדוק מה באמת קורה ביניכם ובין ה'חצי השני' שלכם. בירור מעמיק יכול להגביר את האינטימיות או לפוצץ את כל העסק אבל זה יום מתאים לרדת לשורש העניין. למי שלא נמצא בקשר זוגי, גם אם תנסו, אל תתאכזבו אם זה לא יעבוד- זה לא זמן מתאים לרומנטיקה.

עקרב
תופעה קוסמית מתעתדת להיכנס אל הבית התשיעי שלכם ויש בכך משום בשורה טובה לסטודנטים שביניכם. הנטייה שלכם לדחות כמעט כל דבר, עד להודעה חדשה, יוצר מתיחות עם בני משפחה וחברים. הדברים לא ייעלמו מעצמם. כדאי שתיקחו אחריות ותבצעו את מה שאתם צריכים לעשות. כשתהיו בעשייה תגלו שהשד לא נורא כל כך. בשעות הערב, ההרגשה שלכם עומדת להשתפר פלאים.

קשת
אתם זוכים להערכה ולפרגון. בבית האווירה משתפרת, גם בגלל צעד מפתיע מצד בן/ת הזוג וגם עקב ההחלטה שלכם להתגמש. רצון טוב פותח את המחסום האנרגטי ומאפשר זרימה של אנרגיה חיובית המשפיעה על כולם. במהלך היום צפויה להגיע ידיעה מפתיעה הקשור לתחום הקריירה. כדאי לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים לפרובוקציה.

גדי
היום אתם לא מרגישים על הגובה. אין סיבה ממשית לדאגה. המלצה: ללמוד להקשיב פנימית ולמנוחה. שמרו על הבריאות והקפידו לא לאכול יותר מידי. רגישות גבוהה לדברים שאחרים אומרים עלולה לגרום לכם להיפגע. אל תשכחו שזאת בחירה שלכם. צפוי שיפור בזוגיות לאחר שתצאו מהכבדות שנפלה עליכם. אל תנסו לפייס טיפוסים שאינם ראויים לכם, הציבו את עצמכם במרכז העניינים.

דלי
דמות סמכותית מפרגנת לעצמה התנהגות אותה היא אינה מתירה לכם. מצד שני, היא זו המשלמת את שכרכם ולא להיפך. מפגשים חברתיים מפלסים לכם דרך אל מסגרת נחשקת, אל תשכחו לחלק כרטיסי-ביקור. יש לנקוט בגישה חיובית והגיונית תוך כדי מציאת דרכים מקוריות לפעולה. האחריות לרגשות ולמחשבות- היא שלכם. כדאי להירגע ולהתמקד. כדאי לכם להרחיב את פעילותכם העסקית אל מעבר לכול אשר הכרתם עד כה.

דגים
החל משעות הבוקר תרגישו הקלה ואפילו תחושה של ריחוף קל. זהו יום טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע עם חברים קרובים. הגיע הזמן שתיקחו את הבריאות בידיים ותקדישו זמן לשמור על עצמכם. מדובר בפעילות גופנית, קפיצה לרופא לבדיקות תקופתיות וביקורים סדירים במכון כושר. לפנויים: מומלץ לצאת לבלות ולמצות את ההזדמנויות להיכרויות חדשות. כ"דגים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: יצירתיות, רומנטיות ומסתורין- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button