הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הכינו לבן/ת הזוג הפתעה. זה יעשה לכם מצב רוח סקסי לכול היום, שלא לדבר על הלילה. לאחרונה איבדתם עניין ולהט לפחות במידה מסוימת. הדבר הטוב ביותר הוא לרענן, בין אם מדובר בעיצוב מחודש של חדר השינה או יציאה לבילוי רומנטי. התמקדו בזוגיות ובחיי החברה בכלל. תנו לעצמכם להרגיש טוב, הצלחה והנאה מהיחסים מובטחת אם רק תתנו לזה לקרות. הצד השני להוט בדיוק כמוכם אז אין לכם ממה לחשוש. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 2 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 11=1+1=2

שור
אל תגזימו בדברנות… מבינים אתכם גם ככה, ומי שלא- אל תטרחו. המידע המיותר שאתם מפיצים עלול להוות אבן נגף בהמשך הדרך. יש לכם את היכולת לשלב בין ביטוי עצמי מספק ובין הקשבה לאחרים. הוסיפו לזה קצת אמון ותגלו שאתם הופכים למגנט חברתי במהירות רבה. אל תשכחו- אתם לא נמצאים פה לבד. שינוי בגישה שלכם כלפי בני המין השני יקדם אתכם במהירות למטרה שלכם. אל תהיו כה תובעניים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 7 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 43=4+3=7

תאומים
למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. התחמקות מ'לעשות סדר' בעניינים רק מנציחה את מעמדכם כקורבן נצחי, מה שמעניק לכם לגיטימציה להרגיש מנוצלים. המצב ילך ויהפוך להיות יותר גרוע. אין זה מסוג הדברים שמסתדרים מעצמם ואין שום סיבה לחכות. בעייני האחרים ממילא זה לא נראה טוב, אז לפחות תלמדו לדאוג לעצמכם מצד אחר ולוותר של 'רווחים רגשיים'. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 22 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].

סרטן
ככול שתמהרו ללמוד לקח מהעבר ולעבור הלאה, ייטב לכם. לא פעם הנכם מתחפרים בעמדותיכם מתוך מאמץ להוכיח משהו. זהו בזבוז זמן טוטאלי ואתם מבינים את זה לא פחות טוב מהסביבה. התמקדות בענייני כספים לא תוביל לשום מקום, לפחות לא בשלב זה. כדאי יותר להתארגן על סדר העדיפויות שלכם ורק אז לעבור לתכנונים חומריים. לא יזיק לקחת יוזמה ולפנק את בן/ת הזוג. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 44 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].

אריה
יום שכדאי להקדיש למנוחה. אתם לא מרוצים, יש מספר עניינים המטרידים אתכם. כדאי לחשוב ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם. כעסים ותסכולים יצוצו במהלך היום כך שכל הטקטיקות שלכם לא יעזרו ותצטרכו להתיישב לשיחה כנה וללבן את הבעיות עם הנוגעים בדבר. הרקיע מדגיש את חשיבותם של הישגיכם הקרייריסטיים. השמש מעודדת קידום ושכר. צפויות הפתעות וייתכן שיגיע מסר מרנין ממישהו שאתם ממתינים למוצא פיו. אם אכן כך יקרה, הרי שאל לכם לגלות להיטות יתירה.

בתולה
בזכות אלמנטים ילדותיים משהו באישיותכם, אתם מאמינים באמונה שלמה שכוונות טובות וכמות מספקת של אהבה יסדרו לכולם את החיים אך אין הדבר כך. אנשים שנמצאים סביבכם מנהלי אוחר חיים שאינו תלוי בהבנה ובהסכמה שלכם. זה אולי ברור לכם בתיאוריה אך קשה לכם להפנים ולקבל, מה שגורם לכם לצער רב. הגיע הזמן לשנות. נדיבות לב שגיליתם בעבר, חוזרת אליכם עם מתנה משמעותית.

מאזניים
עליכם להתאים את עצמכם למצב העניינים בעבודה, מה שמעורר אצלכם התנגדות פנימית. נראה לכם שאתם מבינים את המצב הרבה יותר טוב מהבוס ויודעים מה בדיוק צריך לעשות מה שמקשה עליכם לקבל הוראות מלמעלה. עדיף שתזנחו צורת חשיבה זאת ותאספו את עצמכם לכיוון חיובי יותר. דווקא הלא צפוי והלא מתוכנן, הוא זה שצופן בכנפיו את האושר המיוחל. הותירו מקום גם למזל לומר את דברו.

עקרב
עליכם להשקיע מאמצים רבים כדי להצליח. זה קורה לאט אבל בטוח. קשר רומנטי שהתחיל לאחרונה, מקבל תפנית מעניינת. בילוי משותף מהווה הזדמנות למימוש הפנטזיות שלכם. כדי לתת מעצמכם ולזכות באינטימיות ממשית עליכם להעניק קצת יותר מעצמכם, ואין הכוונה רק לבילוי של כמות זמן. מדובר על איכות והתחייבות! השליכו את יהבכם על המלאך השומר עליכם. הקול הפנימי שבכם מדריך אתכם נכונה, גם אם הוא מתנגש עם עקרונות שרכשתם בדרכים מלאכותיות.

קשת
קשיים כלכליים משבשים תוכניות ולא מאפשרים לכם לעשות דברים שאתם משתוקקים להם מאוד. אתם נמצאים בבדיקה של קשר רומנטי שמתסכל אתכם מהרגע הראשון. או שתעזבו – או שתקבלו את הקצב בו הדברים מתפתחים. פשוט אין אפשרות אחרת וכעסים לא מקדמים אתכם אפילו קצת. להיפך! הרקיע קובע כי יש להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות, בדרך אל ההצלחה.

גדי
יום טוב. אתם אומנם קצת מגזימים בדרישות מבן/ת הזוג, אך בסך הכול המסגרת התומכת והחמה גורמת לכם לתחושה של אושר וריחוף. לא ממש בא לכם להתעסק עם הקשיים הפרקטיים והמשימות היומיומיות אבל תמיד אתם מוצאים 'מתנדב' שיעשה בשבילכם את רוב העבודה. בינתיים זה עובד. הרקיע קובע כי המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים הבאים מארצות המזרח הרחוק.

דלי
אדם מתוחכם ומקורי מנסה להשיג מכם תשומת לב ולהפעיל עליכם מניפולציה. אתם נכנסים למלכודת בעיניים פתוחות אבל אחרי שהעניין גוזל יותר מידי זמן, אתם מתחילים לחוש תחושות של התמרמרות וכעס. כדאי להחליט על סדר עדיפויות וגם אם בסופו של דבר מישהו יכעס עליכם- זה לא סוף העולם. שימו את עצמכם בראש הרשימה. הרקיע קובע כי ניחנתם בכוחות ריפוי, עשו בהם שימוש לתועלת הזולת.

דגים
בדרך כלל אתם משתדלים לשמור על איזון והרמוניה ולהימנע ממריבות, אבל נראה שהיום הצליחו להוציא אתכם מהכלים. המאבק, כך נראה לכם, הוא עניין חיוני ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות כדי להגן על הזכויות שלכם. הצד השני, ייבהל וייסוג. אל תמהרו לסלוח. חכו לפשרה שתעמוד במבחן המציאות. הרקיע קובע כי ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button