הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 06-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
סוף השבוע תופס אתכם שוב במצב של דכדוך מסוים. אתם מנסים לשלב בין האישי ובין חיי חברה אך ללא הצלחה רבה. יש אווירה של דאגה וחוסר וודאות בתחום הזוגי, למרות שלכאורה הכול בסדר. יש לכם הרגשה שלא ממש מבינים אתכם וגם לא ממש מתעניינים. דבר מה שרציתם לרכוש מוגש לכם במחיר מציאה. דרושה החלטה זריזה עוד לפני שמישהו חוטף לכם. הרקיע קובע כי יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד, כמו גם הצלחה בעניינים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אתם עלולים להיסחף לתוך רומן חדש ומלהיב שיתגלה בהמשך הדרך כבעייתי מדי. תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש אם תתחילו בקצב מתון יותר. בענייני חברה, אין לכם כרגע את המידע הדרוש כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות. עדיף להשקיע את המרץ והזמן בעצמכם, בלימודים או בקורסים מזדמנים שירחיבו את האופקים ויתנו מענה לצמא האינטלקטואלי. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה במניפולציות פיננסיות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
קשיים שאינם קשורים בכם, משבשים תוכניות ולא מאפשרים לכם לעשות דברים שאתם משתוקקים להם מאוד. אתם נמצאים בבדיקה של קשר רומנטי שמתסכל אתכם מהרגע הראשון. או שתעזבו או שתקבלו את הקצב בו הדברים מתפתחים. פשוט אין אפשרות אחרת וכעסים לא מקדמים אתכם אפילו קצת. להיפך! במקביל ובעניינים עסקיים וקרייריסטיים, הרקיע קובע כי יש להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות בדרך אל ההצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
הפנויים שביניכם נהנים מהצעות רבות, היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. לא הכול הולך 'חלק' אבל אין ספק שיש לכם הזדמנות לבדוק מה נמצא בחוץ ומה ה'ערך' החיצוני שלכם. תנו לעצמכם לזרום- חשוב שלא תסכנו את עצמכם שלא לצורך. הדיסקרטיות גם היא גורם חשוב. שמרו על דרך פתוחה חזרה, לא לשרוף גשרים ישנים. המטלה שלכם היום: לזהות את הגורמים למתח השורר מול בן/ת משפחה. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מאשר בעבר.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
מסרים כפולים ולא ברורים מגיעים מן הסובבים אתכם. אתם שוב מאבדים את תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך. גם אם נורא מתחשק לכם 'לקרוא לסדר' ולקיים שיחה לבירור העניין, לא כדאי לעשות זאת. עליכם לקחת בחשבון את הדינאמיקה ואת התהליכים שעוברים על אנשים אחרים, ולמרות שאתם בעיקרון צודקים- יש לתת אהבה ללא תנאי ולחכות בסבלנות. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם המקוריים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
יום מסובך. ניגודי אינטרסים בין בני המשפחה ובין הרצונות שלכם בתחום האישי, עלולים לעורר מהומה 'קטנה'. היום הזה מלווה מתח בלתי פוסק ועם כול הרצון הטוב להתחשב בכולם, מישהו צריך לוותר על משהו. לקראת הערב העניינים מתבהרים מצב הרוח משתפר בכמה דרגות. כל צעד שאתם עושים בעולם הגשמי והחומרי, דורש מכם צעד מקביל בעולם הרוחני והנסתר מן העין. רק כך תצליחו להתחבר עם ייעודכם עלי אדמות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
בעיה של מישהו בסביבתכם יושבת לכם על הלב. אתם מתקשים להפריד בין החיים הפרטיים שלכם לבין ההתמודדויות של אחרים. אתם יודעים להאזין וגם לנתח מצבים, ולכן, במידה ותתבקשו, תוכלו לתת עצה טובה. אל תתערבו אלא אם כן התבקשתם באופן מפורש, על מנת שלא תמצאו את עצמכם 'אשמים' באם התוצאה לא תהיה תואמת לציפיות. האסטרולוגיה סבורה שאתם נמנעים מעימותים ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון, משדרים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם ובעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יכולת העמידות שלכם מפתיעה. אתם לא סומכים על עצמכם מספיק והנה מגיע היום הזה ומוכיח לכם שאתם חזקים הרבה יותר מאחרים. לנוכח האתגרים הניצבים בפניכם, אתם מפגינים אחריות ויעילות בלתי נלאים. מודעות עצמית מסייעת לכם להתארגן היטב. שמרו על עצמכם והמשיכו באותו קצב גם בעתיד. חבל שאינכם משתמשים במידע המגיע לידיכם. ממילא יש מי שיעשה בו שימוש בעתיד. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 5 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
לקחתם על עצמכם משימה לא קלה. תחושת העומס אמיתית ועליכם לקחת בחשבון שתהיינה 'נקודות שבירה'. תצטרכו להתאזר בסבלנות ולדעת שבתקופה זאת אתם נתונים במגבלות מסוימות. יש מי שמנסים לנצל את מעמדכם לטובתם האישית. בזמן הנוכחי לא רק שהצביעות שלהם מתגלה אלא שהם הופכים ל'בדיחה'. נסו להתעלם ולעבור לסדר היום. זה בדיוק הדבר הנכון לעשותו. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 6 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יש לא מעט בעיות בתחום הכלכלי שממש מעיקות עליכם. אתם די שקולים בתחום זה אבל כשיש לחץ מגורמים אחרים בסביבה, כמו ילדים או בן/ת זוג, אתם עלולים להתפתות ואחר כך להתמרמר. לפנויים: זה ערב מתאים לאירוח או לחילופין ליציאה לבילוי. יש מצב להיכרות חדשה. תנו צ'אנס. האסטרולוגיה סבורה שאתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים. אינכם מתרגשים מקשיים ומתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אדם שמעניק לכם עצה טובה בעיתוי מדויק, נותן בידכם כוח רב. אל תשתמשו בטקטיקה לא ישירה, משום שזה עלול להתגלות ולהעמיד אתכם במצב לא סימפטי. צדקתכם תצא לאור במועד מאוחר יותר. בשלב זה, העניינים שלכם אינם מעניינים איש. הבעיה נעוצה בגישה שמישהו חייב לעזור לכם תמיד. מאיפה הבאתם את זה? הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
אל תגזימו בדברנות. מבינים אתכם גם ככה, ומי שלא- אל תטרחו. מידע מיותר עלול להוות אבן נגף בהמשך הדרך. יש לכם את היכולת לשלב בין ביטוי עצמי מספק ובין הקשבה לאחרים. הוסיפו לזה קצת אמון ותגלו שאתם הופכים למגנט חברתי. אל תשכחו- אתם לא נמצאים פה לבד. שינוי בגישה שלכם כלפי בני המין השני יקדם אתכם במהירות למטרה שלכם. אל תהיו כה תובעניים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 7 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button