הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מישהו מנסה לקרקע אתכם ואילו לכם יש בראש רק בילויים וטיולים. פעילות אתגרית הקשורה בספורט מתאימה ביותר לבילוי ביום הזה. יתכן שתשאירו את 'הסרבנים' בבית ותצאו לטייל עם חברים אחרים או אפילו לבד. אל תנסו לכפות משמעת קבוצתית ומצד שני אין צורך לוותר על הצרכים הבסיסים שלכם שלא העזתם להחצין הרבה זמן. אנרגיה ברוכה משרה שלום ושלווה על המישור האישי, ואף מיטיבה עם התחום האינטימי והרגיש.

שור
ההצלחות שלכם גורמות לכם למצב רוח מרומם במיוחד, מה שמרעיף גם לכיוונים אחרים. בני המשפחה זוכים ליחס מפרגן. כל מיני הצעות עולות על הפרק לבילוי סוף השבוע. יום טוב שכולו אופטימיות שיתוף פעולה בין הצדדים. צפויה נסיעה משותפת. פעלתנות ובילוי בחיק הטבע יעשו לכם טוב על הנשמה. אל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שעדיין נמצא בשלביו הראשונים.

תאומים
תיתכן עליה במתח עם בני משפחה או שותפים לדירה. המרחב המשותף גורם לחוסר פרטיות ומרחב אישי, מה שדרוש לכם מאוד בימים אלה. הכמיהה לברוח מכולם ומהכול מתגברת אך הדבר אינו בר ביצוע כרגע. תצטרכו לגלולת יצירתיות ולמצוא לעצמכם פינה שתשמש כמפלט ומקום מקלט. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש.

סרטן
יום שגרתי למדי. האנרגיה קצת נמוכה, לפחות בשעות הבוקר אתם שומרים על פרופיל נמוך ומחכים להתפתחויות. בשעות הצהריים מתחיל כל האקשן ואתם מתעוררים לחיים. חלק מהזמן כדאי להקדיש לבני משפחה וחברים. רומנטיקה? רק מה שמתפתח לאט יכול להבשיל למשהו אמיתי. לא למהר! הרקיע מציע לכם לא להפעיל כוח ועוצמה, גם אם יש בכך הימור כלשהו.

אריה
אתם מבלים את היום בהתלבטויות. יש לכם כמה אופציות וקשה לכם להחליט במה לבחור. אתם מצליחים להסתיר את סערת הנפש בה אתם נתונים וחבל. הפוזה הזאת לא רק שאינה מחמיאה לכם אלא גורמת לאחרים לחשוב שאתם חסרי רגשות ורגישות. שוב חבל. אדישות היא לא תכונה נערצת על ידי בני זוג. הרקיע מציע לכם ללכת לקראת יריביכם ולהושיט יד מפייסת לשלום.

בתולה
יום תקשורתי בו אתם מצליחים לחבר בין אנשים שקודם לכן לא הסכימו להחליף ביניהם יותר ממילים ספורות. נצלו את ה"שוונג". יום מתאים במיוחד להשלים עם מישהו שהאנרגיות ביניכם לא היו טובות לאחרונה. המשיכו בכיוון בו אתם הולכים. עיתוי מתאים ליזום מפגש חברתי רב משתתפים. הרקיע רומז על כוונתכם לאחוז במקל משני קצותיו, אך מודיע כי תצליחו להרים את המשימה.

מאזניים
יום נהדר בו אתם מתלהבים מאוד ממה שקורה איתכם בזמן האחרון. תחושה של יצירתיות והתחדשות תורמת להרגשה הכללית הנהדרת ולהתנהלות שונה מהרגיל. אתם מפתחים בצורה משמעותית את היכולת האסרטיבית שלכם ולומדים לעמוד על שלכם. באמת שהגיע הזמן. אל תתנו לאף אחד לטפס עליכם, למרות הניסיונות העקשניים. זה הזמן לחגוג, לא להסתגר.

עקרב
יש לכם צורך עמוק להתעסק עם משהו שיסחף אתכם ויהווה עבורכם עולם ומלואו. הגישה הזאת אופיינית לעקרבים הרגישים יותר שבחבורה. עם כל הרצון לחיות בהגשמה אתם נוטים קצת לפנטזיה. כדאי למצוא את שביל הזהב בין שני הקצוות. כרגע, אתם מתישים את עצמכם בחיפושים חסרי תכלית. הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.

קשת
יום נעים. היום מאופיין על ידי צורך בלתי נשלט לפעילות ואקטיביות עד לקיצוניות. בא לכם לברוח החוצה ולהשתחרר מכל הכבלים שחונקים אתכם ביום יום. במקום להתמודד עם המציאות אתם מעדיפים להתחמק מהתמודדות ישירה שתעמיד אתכם במצבים מסובכים. למרות ההרגשה שאתם במלכודת יש דרכים אחדות לצאת מזה. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.

גדי
אתם מרגישים שהשגרה חונקת ומייגעת. בא לכם לעשות שינוי קיצוני. לפני שאתם פועלים באימפולסיביות, למשל, מזמינים חופשה בהוואי, כדאי להתייעץ עם בן/ת הזוג. בכל מקרה, המצב הכלכלי שלכם עדיין בתהליכים של שיקום. אז אל תשתוללו יותר מידי. יש לכם יכולת לתמרן בין אנשים ומצבים. השתמשו בכישרונות שלכם. הרקיע רומז על מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.

דלי
יום טוב בו יש לכם הצלחה חברתית ויתכן שיגיעו אליכם הצעות מפתות מהמחזרים. יום מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים ללא כחל וסרק, גם לאנשים שנראים לכם קצת מאיימים. ממד האסרטיביות בחייכם זקוק לחיזוק. זה הזמן לעבוד על זה. אדם זר, ייתכן מחו"ל, יעזור לכם להשתחרר מדאגותיכם. אם שקלתם צעד מוטרף, זה הזמן.

דגים
אתם מתעוררים עם דחף חזק להסתער על כל המשימות שהצבתם לעצמכם ולכבוש את העולם כולו. האמת היא שהגיע הזמן לשינויים מרחיקי לכת. מאוד חשוב שלא תנהגו בפזיזות אלא מתוך שיקול דעת, למרות שאתם לחוצים במידה מסוימת ובא לכם לפעול במידי לפני שתשנו שוב את דעתכם. בשורה מרנינה הקשורה בבני המשפחה, תקפיץ למרומים את מצב רוחכם.

Back to top button