הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תחושת חשדנות מעכירה את מצב הרוח. נסו להתגבר על ההרגשה המעיקה על מנת לתת לאירועים להתפתח בקצב טבעי. אף אחד לא חותר תחתיכם ואין לכם מפני מה לחשוש. אתם חשים כך כפי הנראה בגלל זיכרון מהעבר שעלה בדרך אסוציאטיבית. במהלך השבוע ישתפר מצב הרוח ותגלו כי מי שהייתם בטוחים שהוא אויב, הוא בעצם- לטובתכם. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.

שור
ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר. אולי. לאור הנסיבות, מוטב לכם לנקוט בווריאציה של טקטיקה זאת. לפני שיגיעו הטענות והביקורת לכיוון שלכם, פיתחו בשיחה ורצוי שתהיה הכי כנה שבעולם. בתוך תוככם, אתם יודעים שאינכם נוהגים בצורה הוגנת ושאתם מגיבים לנסיבות ולא פועלים לפי מה שאתם יודעים שצריך. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

תאומים
קריסה של גבולות ומחסומים אישיים שהקמתם לעצמכם בדמיונכם, תאפשר לכם לחוות חוויות חשובות שיסמנו את האירועים העתידים להתרחש בחייכם בתקופה הקרובה. סוף סוף אתם מרשים לעצמכם לעשות ככול העולה על דעתכם. אתם מרגישים שמותר לכם הכול ושאתם בתהליך של בחירה מודעת בכול התחומים. המשיכו כך! הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.

סרטן
זה יום בו אתם מתעוררים עם כעסים ותחושת קורבן. נדמה לכם שהנסיבות מכריחות אתכם לנקוט בצעדים מסוימים אך למעשה זאת בחירה. לכל דבר בחיים יש מחיר ואתם מעדיפים לעיתים לוותר לעצמכם יותר מידי, רק כדי להישאר ב'אזור התפקוד הנוח'. אם תצליחו להתגבר על החרדה הפנימית תוכלו להגשים את הרצונות האמיתיים. הרקיע רומז על התלבטות בין מצבים ממוסדים לעומת מצבים הרפתקניים- ייתכן שמדובר בקריירה מכניסה אך משעממת, לעומת הצעה מפתה אך רבת סיכונים.

אריה
נראה כי אתם נמצאים בחיפוש אחר הכוחות הפנימיים שכאילו נעלמו. יש לכם את זה ובגדול, אתם רק צריכים להתחבר. יש לכם צורך עמוק להיות קצת לבד, רצוי במקום שיש בו שמש, מים ומרחבים. יש פערים גדולים בין הרצונות והמציאות שלכם אבל תוכלו להתגבר על הכול בעזרת גיוס המשאבים הפנימיים ורצון אמיתי להתפשר ולהיענות לזולת. באופק עולים מזל, אושר, עושר ופריון. האופק צופה הצלחה עצומה הודות למזל הטוב, וללא שום קשר עם תכנון מוקדם.

בתולה
אתם מרגישים עמוסים מידי עם כל העניינים שהתחייבתם לטפל בהם בבית. כדאי לנקוט אמצעי זהירות מוגברים וזאת בגלל חוסר ריכוז שיכול לגרום לאובדן חפצים או תקלות. מומלץ לארגן את סדר היום כבר משעות הבוקר כדי לוודא שנשאר זמן גם למנוחה. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי, ונמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.

מאזניים
יש לכם עוד הרבה מה ללמוד ביחסי אנוש, למרות שנדמה לכם שהכול ברור ושיש לכם את כל התשובות. המניפולציות שאתם מפעילים על חברים וחברות קרובים ממש לא עובדים יותר. מה שבעבר פתח דלתות, היום גורם להן להיסגר אחריכן בקול טריקה רמה. הבחירה בין חיי חברה ובין מערכת זוגית מתחדדת. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם.

עקרב
נראה כי אתם זקוקים להמון פרגון עידוד ובעיקר- כמה עצות אובייקטיביות ומקצועיות. עושה רושם כי הקריירה שלכם לא משהו עכשיו, ויש צורך לעשות דבר מה דראסטי במקום לצבור הפסדים נוספים. כל רעיון שיעלה לכם בראש שווה בדיקה. מצד שני, בגלל שלפעמים אתם נוטים לשקוע בפנטזיות שאין בינן ובין המציאות כל קשר, כדאי לעשות "חושבים" בשניים. הרקיע רומז כי גם לכם מותר להמר: מי שלא מוכן להסתכן – לעולם לא יידע את אשר הפסיד.

קשת
אתם מרגישים קצת ירודים היום, אבל אין זאת סיבה של ממש להיכנס לדכדוך או לדיכאון של ממש. אתם מנסים לבצע יותר מידי קומבינות בבת אחת וכשמשהו לא מצליח, אתם מתנהגים כאילו קיבלתם 'נוק אאוט'. האמת היא שמצבכם די טוב, גם בתחום הקריירה וגם בבית. אם תצליחו להירגע ולהפסיק ללמד את כל העולם איך לחיות- תוכלו להתחבר לתחושה הפנימית של שלווה וסיפוק. אל תהיו "כבדים", גישה קלילה ומרפרפת, תביא לכם אושר גדול.

גדי
היום יש לכם רצון בלתי נשלט לטפל ולעסוק בעניינים שברוח. התחושה המיסטית גורמת לכם לראות סימנים ואותות בכל מיני דברים לא מוסברים שמתרחשים במהלך היום. אתם גם מצליחים למצוא את הקישורים והקשרים בין הדברים. אתם מתחילים בתהליך מעניין שיכול להפוך לעיסוק בפני עצמו. שאלה כמה תפתחו את הלב. הרקיע רומז כי בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן. כך גם אתם נדרשים להפריד בין טפל לעיקר.

דלי
אתם מאבדים את הסבלנות דווקא ברגעים קריטיים, מה שיכול להתפרש על ידי אחרים כזלזול וחוסר רצון לשיתוף פעולה. מצב הרוח במהלך היום- לא סימפטי. אתם נתונים לתנודות וחשים חוסר יציבות. רגיעה תגיע רק במהלך הערב, בעזרת אדם קרוב שיעזור לכם לראות את ה"צד השני של המטבע". הרקיע רומז כי רק עגלון יוכל להוציא את העגלה מן הבוץ, על-כן אל תזלזלו בערכו של מקצוען הבקי בתחום שאינכם מבינים בו.

דגים
הפרטיות שלכם מאוד חשובה לכם ואתם עלולים להגיב בחריפות כלפי אדם שנדמה לכם שעלול לסכן אותה. עדיף לא להיכנס לעימותים ולעבור הלאה, גם אם יש מי שמעיר הערות לא נעימות. בסך הכל, זהו יום יעיל ומוצלח, בעיקר בכל מה שקשור לעבודה. טוב שאתם עסוקים וכך הזמן שנותר לכם לחשוב על התחום הבין אישי- קצר למדי. מידת המעורבות שלכם גבוהה מאוד ותקופת צינון יכולה להועיל. הרקיע רומז כי כשם שקל לשבור גפרור בודד, אך קשה לשבור אגודה של גפרורים – כך גם אתם זקוקים לשותפים.

Back to top button