הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 30-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הרגישות שלכם עלולה לסבך אתכם במקצת גם במקומות בהם אף אחד לא מתכוון לפגוע אתם עלולים לצאת נעלבים ומוחלשים. התגובה עלולה להפוך לאגרסיבית כלפי אנשים שגורמים לכם להיות מתוסכלים. מאבקי כוח זה ממש לא הסטייל שלכם, גם אם יש מי שמאשים אתכם בדיוק בכך. רבים מכם צריכים לפתח עתה את כישוריהם העוסקים בריפוי ובמזור לצרות הזולת.
בפתיחה לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות גרגרי-מזל, עלו בגורלכם הצורות הבאות: ערפד ואגוזים: המסרים הם – הערפד מייצג פחדים כמוסים שעליכם להתגבר עליהם ואילו האגוזים קובעים כי המזל הטוב מאיר לכם פנים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

פגישה שלא תוכננה מראש מכניסה אתכם למתחים מיותרים. אולי לא כדאי לכם להתחייב להימצא במקומות בהם אתם לא מרגישים נוח. המחיר הרגשי – גבוה מידי. אתם מתרגזים ובצדק על חוסר השוויון ועל אלה שמצליחים להתחמק מאחריות ברגעים קשים, בסדרת תירוצים שחוקים. מה לעשות ? לדאוג להיות בחברה המתאימה. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא עקרב, הנחשב למזל חושני ומסתורי.
בפתיחה לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות גרגרי-מזל, עלו בגורלכם הצורות הבאות: דחליל ומגפיים: המסרים הם – הדחליל מייצג פסימיות שאין לה אחיזה במציאות ואילו המגפיים מבשרים על פריצת המכשולים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

תהליכים שונים בעבודה מכניסים אתכם למתחים. השינוי קשה לכם אבל בעצם אתם מקבלים את מה שרציתם. יש מישהו שמנסה לעזור לכם להתקדם אך אתם מתקשים לראות את הדברים בצורה הנכונה. יש לכם תחושה שפועלים נגדכם מאחורי הקלעים. כדי למנוע ספקות ולצאת מתחושת האי וודאות המעיקה, כדאי לברר את העניין עד סופו.
בפתיחה לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות גרגרי-מזל, עלו בגורלכם הצורות הבאות: מטאטא וכתר: המסרים הם – המטאטא מייצג התחלה חדשה בתחום הפיננסי ואילו הכתר מייצג הצלחה והישגים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הבריאות הרגשית והפיסית שלכם בסימן עליה וזה ממש טוב. פגישה בעלת ניחוח נוסטלגי, עם מישהו מהעבר הרחוק, מתגלגלת למשהו שיכול להוות התחלה למערכת יחסים חדשה. רצוי ללמוד לקח מאירועים בעבר. גשו לעניין בסבלנות ובנכונות להשקיע. קחו את הזמן ואל תנסו להאיץ תהליכים שמטבעם זקוקים ל-'בישול' ארוך. אל תחששו להתאהב!
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של צבי: המסר הוא – התנהגות המרעיפה טאקט ודיפלומאטיות, תסיר מדרככם מכשולים מעיקים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

עושה רושם שזה יום מתאים לביצוע עסקאות שנדחו שוב ושוב. ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות חזקים ואסרטיביים במשא ומתן. אין צורך בתוקפנות כאשר אתם מרגישים שכל העולם בידיים שלכם. שמרו על קור רוח ומצאו את הדרך לצאת מנצחים. אם בסוף היום אתם מתקשים להירגע, תרגלו מדיטציה או פשוט הקשיבו למוסיקה רגועה.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של לוויתן: המסר הוא – זה הזמן הנכון להשקיע ביכולותיכם הנסתרות, בעיקר לצורך ריפוי וסיוע לזולת.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אם אינכם חשים במיטבכם מבחינה פיסית, תנו לעצמכם הזדמנות לנוח ולאזור כוחות מחודשים. הצעות לבילוי מומלץ לדחות למועד מאוחר יותר. הנחישות שלכם לעמוד בכול ההתחייבויות גורמת לכם לתחושת לחץ. בשעות הערב יחול שיפור לטובה בהרגשה הכללית. שמחה ומרץ ילוו אתכם ומי שיבחר בכך יוכל לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של שועל: המסר הוא – מישהו מיריביכם סבור כי ניצח אתכם כאשר בעצם, הוא זה שנפל אל המלכודת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

חוסר מנוחה מורגש כבר משעות הבוקר המוקדמות. שיחת טלפון לא נעימה מעכירה גם היא את האווירה ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. האמת היא דווקא במקום קוטבי. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה. אם קשה לכם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי- זה הזמן לבקש עזרה ממישהו קרוב. כדי להתגבר על אירועים המעכירים את איכות חייכם, אל תהססו לשלב גוונים כחולים בבגדיכם.
בפריסת הארקנה-הקטנה של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף עשרה גביעים: המסר הוא – לכו בנתיב המביא אושר לליבכם, ולא בזה המביא עושר לכיסכם: העור יגיע בעקבות האושר.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הקונסטלציה שנוצרה ברקיע עלולה להוליד רעיונות שאין סיכוי להגשימם. במידה מסוימת אתם חשים חוסר אונים מול הקטע הקרייריסטי. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב מאוד להתייעץ עם חברים אך יותר חשוב לשמוע את הקולות הפנימיים שיתנו לכם תשובה ארוכת טווח. אתם טיפ טיפה מקובעים במחשבה שלכם אבל שינוי אפשרי ואף הכרחי יביא אתכם למקום בו אתם רוצים להיות.
בפריסת הארקנה-הקטנה של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שישה מטות: המסר הוא – תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון מלכותי שתאמצו לעצמכם, אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

 נראה כי אתם נלחצים בין פן המייצג את עולם הרגש, לבין פן המייצג את הקטע הביצועי. אתם מתכננים שינויים בבית ונראה שאף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור אתכם. אולי רק גורם חיצוני (חשבון הבנק ?) יכול להוות גורם ממתן. במידה מסוימת היה טוב יותר אילו הפעלתם שיקול דעת והגיון כדי לבחור את העיתוי המתאים באמת. אולי הרעיון הזה בא כדי לפצות את עצמכם על מחסור בתחום הרגש ? שווה להשקיע מחשבה.
בפריסת הארקנה-הקטנה של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שש חרבות: המסר הוא – אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, זאת גם אם טרם הבנתם את מניעיו.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

המודעות שלכם עולה והתובנות מרגיעות אתכם. אתם נהנים מאנרגיות חדשות ומרעננות. אל תקשיבו למי שמנסה לעורר רגשי אשמה לא מוצדקים. כדי להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אתם צריכים להתאמץ להיות ממוקדים ולומר דברים ברורים. אם זה הולך 'קשה', מוטב לדחות את השיחה למועד אחר. האנרגיה הקוסמית מבשרת על מזל בלתי צפוי, או אירועים מדהימים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של סירת-מפרש: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם קצת חוששים מן העתיד אך מצד שני ברור לכם לגמרי מה אתם עומדים לעשות. מה שדרוש לכם חוץ מאשר 'קצת' מזל, היא התנהלות מבוקרת מכל הבחינות. נסחו תוכניות אישיות ועסקיות ותעלו אותן על הכתב, כדי שבשעת הצורך תוכלו לרענן את הזיכרון ולדעת בדיוק מה השגתם ומה עוד יש לפניכם. בהצלחה במשימות שבדרך!
בתקשור שהתקיים למענכם על מנת להעביר אליכם מסר רוחני, עלתה בגורלכם צורה של ציפורים על עץ: המסר מבשר על מצב ורוד ואופטימי, אך קובע כי עליכם לבצע מהלך משמעותי כדי לאחוז סופית בכנפי ההצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

מילת המפתח ליום זה היא: יוזמה. הקצב האיטי לא ממש מתאים לכם עכשיו ואתם חשים קוצר רוח ואפילו תחושת כישלון. הכישרונות הטבעיים שלכם באים לידי ביטוי, אך לא במידה מספקת כדי להרשים את הסובבים. נחוצה התארגנות מחודשת לאחר חשבון נפש נוקב. שננו לעצמכם כי אדם רוחני עומד יציב על מקומו ואינו משנה את כיוונו חדשות לבקרים.
בפתיחה לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות גרגרי-מזל, עלו בגורלכם הצורות הבאות: מדרגות וטלסקופ: המסרים הם – המדרגות מייצגות קידום והטבות ואילו הטלסקופ קובע כי כדאי לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחיציה הריק.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button