הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
זה צפוי להיות יום של התחלות חדשות בתחום הרומנטי ובקריירה שלכם. צפו לשינויים בתחום העבודה אך שימו לב כי מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה, עלול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות יותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות. ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.

שור
החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מתדרדר בהתאם. היום גלו סבלנות! אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר משום שאתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. צפויה הצלחה במניפולציות פיננסיות.

תאומים
יום מתאים לביצוע עסקאות גם כאלה הכרוכות בנדל"ן. ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות חזקים ואסרטיביים במשא ומתן. אין צורך בתוקפנות כאשר אתם מרגישים שכל העולם בידיים שלכם. שמרו על קור רוח ומצאו את הדרך לצאת מנצחים. אם בסוף היום אתם מתקשים להירגע, תרגלו מדיטציה או פשוט הקשיבו למוסיקה רגועה. אם ניחנתם בכוחות ריפוי, עשו בהם שימוש לתועלת הזולת.

סרטן
גלו פתיחות בכל מה שנוגע ליחסי אנוש. יש מי שמחכה מעבר לפינה להזדמנות להתקרב אליכם. אנרגיה נמוכה יחסית בשעות הבוקר גורמת לכם להתנהג בחוסר סבלנות. האטו את הקצב, גם אם עליכם לעשות מאמץ מיוחד. בשעות הצהריים אתם שוקלים מספר הצעות הקשורות לתחום הקריירה. יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד. צפויה לכם הצלחה בעניינים חומריים.

אריה
אתם מתוכננים לצאת לנסיעה ארוכה אולם נראה שעיכובים שונים יעצרו אתכם ברגע האחרון. אין מנוס מלהגיע למסקנה שפעילות שאינה דחופה או חיונית, מוטב לדחות למועד מאוחר יותר. אווירה נעימה בתחום הזוגי תהווה מקור לעידוד. אתם מצליחים לשפר את המורל ואפילו לצאת לבלות בשעות הלילה. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם המקוריים.

בתולה
יום של חוסר שקט והכל מסביב סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן לפחות, נראות לכם מיותרות. גם בתחום העבודה יש עימותים עם אנשים שאינם ממלאים את חובתם ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. במקביל נראה כי המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים המגיעים מארצות המזרח הרחוק.

מאזניים
יום בו צפויים שינויים רבים שנראה כאילו הם קורים לגמרי במקרה. במהלך היום תתחילו להבחין במגמה ברורה. מנסים להעביר לכם מסר להוריד הילוך. עדיף לקבל ולא להתנגד. יתכנו הוצאות כספיות לא מתוכננות. מותר וכדאי לבקש עזרה חברים. אם לא יועיל- לא יזיק ולפחות לא תרגישו כל כך לבד. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.

עקרב
שינויים ושיפוצים בבית גוזלים את מירב זמנכם. גם כך אתם חשים לחוצים ונדמה לכם שאתם לא מספיקים כלום. אתם עסוקים בטיפול בצעירים בין בני המשפחה שדורשים תשומת לב, יותר מתמיד. פנויים? את ענייני הרומנטיקה, אין ברירה אלא לדחות ליום אחר. הרקיע רומז על פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש. הוא דורש זהירות ואיטיות.

קשת
בני המשפחה לוחצים עליכם ואתם מרגישים שאינכם יכולים לעמוד בכל מה שנדרש מכם, מה עוד שיש דרישות סותרות. קשר עם מישהו שנוסע בקרוב לחו"ל, מקבל ניחוח עסקי ואתם מפתחים ציפיות. קחו בחשבון שאלה עלולות לא להתגשם, בוודאי לא בקצב שנראה לכם. יחד עם זה, העיתוי קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה, או כתוצאה מבשורה משמחת.

גדי
נושא הקשור ללימודים או לתחום רוחני כול שהוא, דורש תשומת לב. אתם מגלים תחומים חדשים שלא הכרתם. יום של הפתעות גדולות. אתם מגיבים בכישרון אלתור מרשים. אין לכם סיבה להתרגז על בני משפחה וחברים שלא מבינים מה בדיוק עובר עליכם. רוח הזמן מנשבת בכיוון של חברויות חדשות. לא די בכך שאתם מגוננים על עצמכם. לפעמים צריך להסיר את הכפפות ולהחזיר מנה אחת אפיים.

דלי
יום קצת מבלבל. אתם מוצאים את עצמכם בסערת רגשות רומנטית. יכול להיות שזאת אהבה ישנה שמתעוררת לחיים, או משהו חדש שמצליח להעיף אתכם גבוה לשמיים. אתם מדושנים מאושר ומקבלים הכרה והערכה מבני המין השני, על כל צעד ושעל. הימנעו מפלרטוטים שעבורכם הם חסרי משמעות אך מפתים. זה לא הזמן המתאים. זו תקופה נפלאה למניפולציות כספיות ולהשקעות בבורסה.

דגים
זה הזמן לקשור את הקצוות האחרונים בתחום העבודה ולהתחיל במרץ. צפויה נסיעה לרגל עסקים. קשר רומנטי יכול להתפתח תוך כדי פעילות הקשורה ללימודים. יום מרגש. אתם יודעים שמתחילה תקופה חדשה. נצלו את התנאים לטובתכם. אל תעשו תוכניות לטווח ארוך. שמרו על גמישות. צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה. שיחה עם אדם מנוסה, עושה לכם סדר במחשבות. עכשיו הכל תלוי בנכונותכם להפוך דיבורים למעשים.

Back to top button