הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הכחשה אינה הדרך לסלול לעצמכם נתיב לליבם של אחרים. רוב הזמן נדמה לכם שאתם צודקים ואחרים טועים. ברור לכם שיחסים מבוססים על פשרה הדדית וככל שתקדימו להפנים עובדה זאת, ייטב לכם. אל תנסו לשנות את דעותיהם של אנשים אחרים כלפי נושאים שבוערים בעצמותיכם. זה לא בהכרח מעניין אותם ואף אחד לא חייב להסכים איתכם. הימנעו מוויכוחים והתפלספויות פומביות באירוע חברתי. הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.

שור
יש לכם המון סיבות להרגיש אופטימיים והיום עובר עליכם במצב רוח מרומם. אתם צריכים לקבל החלטה חשובה אבל דוחים אותה מיום ליום. המסגרת המחייבת היא דבר שאתם שואפים אליו אבל מצד שני, גם חוששים ממנו. מישהו שאתם מחבבים הופך למעמסה. הגיעה הזמן לשיחה נוקבת. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

תאומים
צפוי פרץ של ביקורתיות בו אתם קוצפים על כל מי שנקלע בדרך, במשך כל היום. השלווה מכם והלאה. בעיות בתקשורת צפויות להתפרש על פני כל היום. נסו להירגע קצת ולא להגזים בהתפרצויות. אל תתפתו לנתק קשרים ארוכי טווח בגלל מריבה קטנה. האווירה בעבודה נוקשה גם כן. נסו להתחבר למציאות במקום להאשים את כל העולם. הרקיע רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.

סרטן
מערכת היחסים הזוגית בפריחה עד כדי כך שאפילו עולים לכם בראש רעיונות להתמסד. סכסוך עלול להתפתח עם אנשים קרובים לכם שדעותיכם אינן מקובלות עליהם. יתכן שתהיה לכם בעיה להגשים את התוכניות שלכם. נסו להתמקד ולשמור על אופטימיות. אין לכם ממי לקבל חיזוקים בשלב זה, אבל העניינים יסתדרו בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ.

אריה
ההצלחות שלכם גורמות לכם למצב רוח מרומם במיוחד, מה שמנותב גם לכיוונים אחרים. בני המשפחה זוכים ליחס מפרגן. כל מיני הצעות עולות על הפרק לבילוי סוף השבוע, אף כי השבוע רק התחיל. יום טוב שכולו אופטימיות ושיתוף פעולה בין הצדדים. צפויה נסיעה משותפת. פעלתנות ובילוי בחיק הטבע יעשו לכם טוב על הנשמה. אל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שעדיין נמצא בשלביו הראשונים.

בתולה
אתם מנסים להרים את המורל ולשפר את הופעתכם החיצונית. יש מי שמעיר לכם על כך וזה רק משמש כגורם מזרז להתחיל לעשות משהו בנידון. קבלו בהבנה את רגעי החולשה אך במידה והחלטתכם נחושה, התמקדו במשטר האכילה והפעילות הספורטיבית. התמדה חשובה במיוחד בעיקר כדי לראות תוצאות בשטח ולתת לכם מוטיבציה להמשך הדרך. יום נפלא לנסיעות קצרות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.

מאזניים
אתם מרגישים חסרי אונים מול הנסיבות שגורמות לכם להיטלטל כמו סירה בלב ים סוער. כל מיני דברים מוזרים מתרחשים היום בניגוד לתוכניות קודמות. הדרך להחזיר לעצמכם את הביטחון ואת תחושת השליטה בחייכם היא לקבל החלטה המתבססת על מה שיש בידיכם עכשיו, בלי להמשיך ולהתלבט ולהתפלסף עד אין קץ. לא יעזור ממילא. צפויה התלבטות לא קלה בין אפיק יציב אך מעיק, לבין נתיב מרתק אך הרפתקני.

עקרב
הזוגיות ובכלל כל מה שקשור למערכות יחסים- משתפרים במידה ניכרת לאור האירועים האחרונים. המשפחה מתלכדת ואתם נהנים מתמיכה הדדית וקירבה. תחושת הבלבול שהייתה לכם מתפוגגת ואתם מגיעים למסקנות. קחו בחשבון גם תהליכים נסתרים ולא רק את הנראה לעין. נחוץ לכם פסק זמן והרבה מאוד שקט. תפרגנו לעצמכם מעט והקדישו את השעות הערב לעצמכם.

קשת
ההרגשה שלכם השתפרה פלאים בזמן האחרון. אתם מתכננים חופשה מזה כמה זמן ועכשיו זה נראה אפשרי מתמיד. עם זאת, לפני כן, רצוי לסגור את הקצוות ולהודיע כול המעורבים על 'מה עובר לכם בראש'. האופטימיות הטבעית שלכם מתחדשת ואתם מוצאים כוחות פנימיים שיבוא לידי ביטוי בדיוק בזמן המתאים. יש לכם חוש טבעי למוסר ולצדק. תוכלו להפוך אותו לכסף אם תשקיעו בתחומים העוסקים בחוק ובמשפט.

גדי
תופעה קוסמית מעניקה לכם אומץ לבצע מהלכים מאתגרים. אל תתאכזבו אם יתברר כי מקום שקיבלתם לגביו ביקורות נלהבות, אינו כה נפלא כפי שהתבשרתם. ייתכן, פשוט, שדרישותיכם שונות מאלו של האחרים. אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו: במקביל, יש לדחות לפעם אחרת כל רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.

דלי
יום שגרתי למדי. האנרגיה קצת נמוכה, לפחות בשעות הבוקר אתם שומרים על פרופיל נמוך ומחכים להתפתחויות. בשעות הצהריים מתחיל כל האקשן ואתם מתעוררים לחיים. חלק מהזמן כדאי להקדיש לבני משפחה וחברים. רומנטיקה? רק מה שמתפתח לאט יכול להבשיל למשהו אמיתי. לא למהר! הרקיע מציע לכם להפעיל כוח ועוצמה, גם אם יש בכך הימור כלשהו. בן משפחה צעיר מבקש את עזרתכם ואתם מתגייסים במלוא המרץ.

דגים
למרות תחושה קלה של חוסר ביטחון אתם מבלים יום נהדר עם מישהו בו אתם מעוניינים מבחינה רומנטית. גלו רגישות והקשיבו יותר מאשר אתם עושים בדרך כלל. אינכם בטוחים לגבי תוצאות החיזור, אולם אם תהיו ערניים תמצאו שעת כושר לזרוק באוויר שאלה אחת או שתיים ולקבל תשובות. אל תגלו את כול הרגשות כלפי חוץ. קצת איפוק! הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחומי עיסוקיהם מושפעים מאופנה, תכשיטים ותמרוקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button