הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 13-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

האנרגיות שלכם נמצאות עכשיו במיקום קוסמי המשגר אליהן תנודות אימפולסיביות ותזזיות. אתם מתעסקים בענייני כספים. דברים שהוזנחו ולא רק באשמתכם מגיעים אליכם עכשיו בתזמון מעצבן. קשה לכם להתמודד עם כל כך הרבה נושאים בבת אחת. יש צורך לגייס עזרה מקצועית והכי חשוב להירגע. נראה שתצליחו בסופו של דבר לפתור את הבעיות אבל זה ייקח זמן. לקחת נשימה ארוכה!
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף הידידות: הקלף קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום של התחברות למקורות הידע שאותו אתם מחפשים בנרות מזה זמן רב. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קירבה ואינטימיות עם אדם בן/ת המין השני. שיתוף פעולה עסקי מעניין מתחיל להתפתח עם יליד מזל תאומים. אל תעסיקו את עצמכם בדאגות מיותרות. תלמדו לשמוח במה שקורה לכם ותתמקדו בצד החיובי.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף התוכניות הסנטימנטאליות: הקלף קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הזמנה לבילוי מאתגר תתקבל היום. למרות לוח זמנים עמוס כדאי להתפנות. למי שיש בן/ת זוג- צפו לשיתוף פעולה. מי שלא נמצא במערכת זוגית- קצת קשה לכם להיות לבד בימים אלה אבל תצליחו להתגבר בעזרת התמדה וגישה חיובית. גלו גמישות בעסקים, גם אם יש צורך לשנות את התוכנית המקורית. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 22.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספריו הם 5 ו 4: הקלף קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם נהנים מפופולאריות ומקבלים הרבה חיזוקים ומחמאות מהסובבים אתכם. המצב משביע את רצונכם ואתם חשים מנצחים ומצליחים. כמו כן גם כל מי שקרוב אליכם מרגיש את ניחוח ההישגיות. יהיה מי שלא יפרגן לכם וינסה לעורר שדים מרבצם על ידי מניפולציות. היו זהירים וגלו ערנות לנעשה בסביבה. צפויה התרחשות יוצאת דופן הרומזת כוחות על טבעיים שניחנתם בהם. הסמל שלכם הוא צללית של סרטן. הסמל מייצג שריון נוקשה הבא לחפות על רכות פנימית, כמו גם על הצורך בביטחון והגנה.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספריו הם 9 ו 3: הקלף צופה מצב של חשדנות וחוסר אמון, ומציע לכם לגלות פתיחות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הביטחון העצמי קצת 'נפל' ואתם מרגישים כאילו כל עולו של העולם מוטל על כתפיכם ואין לכם כוח פנימי להתמודד. כדאי לקחת כמה שעות חופש למנוחה ולאסוף כוחות, כי לא נראה שאתם רוצים לוותר בקלות. יש לכם פוטנציאל גבוה ואם תצליחו להתגבר על הירידה הזמנית באנרגיה, תוכלו להשיג כמעט כל מה שתרצו. הקפידו להציב מטרות ולתכנן דרך פעולה.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שבע חרבות: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה שנונה ומתוחכמת שעליכם לנקוט בה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

לאחר כמה ימים של מאבק סמוי אתם מרגישים תזוזה המובילה לשביעות רצון. אתם יוזמים בילויים שמעוררים תגובות מעורבות בקרב המוזמנים אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. בתכלס, זה הדבר האחרון שאתם צריכים אחרי התקופה המינורית הזו. פעילות חברתית בחיק הטבע תעשה לכם רק טוב ומי שלא רוצה שלא יבוא.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו אס הגביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם עסוקים מאוד בעבודה ומנהלים משא ומתן שמתיש אתכם. אל תסתבכו במאבקי כוח שעלולים להחליש אתכם עוד יותר. סמכו גם על האינטואיציות שלכם אך השתמשו גם בשכל הישר. מישהו שמנסה ללמד אתכם איך לעשות עסקים צריך ללמוד בעצמו איך לנהל את ענייניו. צפויה לכם התקדמות נפלאה במיזם חשוב שלקחתם על עצמכם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של ציפור דרור: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עומדים להשתחרר מכבלי העבר ולפסוע אל עתיד טוב יותר.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כדאי להקפיד על נושא ההוצאות ולא להיגרר אחרי חברים שמנסים לפתות אתכם לבילוי יוצא דופן ויקר. אתם לא צריכים לנסות להרשים אף אחד. הרצון שלכם להיות חלק מהחבורה מובן וברור אבל אסור שיבוא על חשבון הכיס המשפחתי המשותף. לפנויים צפויה הרפתקה סוערת בתחום הרומנטי. מיזם כלכלי מבשר על צורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של גביע יין: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם שמחה במשפחה או בשורה מרנינה הקשורה בילדים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יש לכם חששות בנוגע למצבכם הכלכלי. עזרה תגיע ממקום בלתי צפוי אולם יחד עם זאת אל תצפו לניסים ונפלאות. קחו אחריות על ההתנהלות הכספית שלכם. אתם דואגים יותר מידי אך עדיין מבזבזים יותר מידי באופן יחסי להכנסות שלכם. יהיה לכם קל יותר להגשים את המטרות שלכם במידה ותקבלו תמיכה מהחברים. הסמל שלכם הוא דמות הקנטאור שחציה אדם, וחציה סוס. הדמות יורה חץ אל האופק, מה שרומז על אהבת מרחבים, דרור וחופש.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העורב: המסר הוא – לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על-מנת להפיס את דעתו של אדם קרוב.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. לא בא לכם להתמודד עם קשיים, בעיקר כשמדובר בנושאים כספיים. יצר הבזבזנות עלול להפיל אתכם למלכודות. הרושם החיצוני חשוב לכם ולעיתים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט של פנטסיה. הגיע הזמן לצאת מהפנטזיות ולהתחבר למציאות. הבחירה כולה שלכם. האנרגיה הקוסמית מבשרת על הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף זאב הערבות: המסר הוא – אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הקלף נושא בשורה של אחווה ושיתוף.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם חיים את הרגע והאופטימיות הבסיסית שלכם שומרת עליכם מדאגות למרות שהמצב עדיין דורש שיפור. יום מצוין להאיץ את הקצב, למרות שזה לא נשמע אפשרי. הסוד הוא בשינוי והתאמת סדר העדיפויות על פי המידות האישיות שלכם. יש לכם אפשרות להשפיע על אדם קרוב שמצפה לעצתכם. צפויים לכם רווחים כספיים הודות להארה כלשהי או הברקה של רגע.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של בונה-הנחלים: המסר הוא – כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יש לכם שפע של אתגרים לקדם את עצמכם בכל רובד אפשרי. יום שלא מזדמן לעיתים קרובות. הכול פתוח והאפשרויות בידיכם! יתכן ותדרשו לקבל החלטות שנראות לכם כרגע, גורליות. נסו לתפוס ראש קליל קצת יותר. תנו צ'אנס לצורת חשיבה חיובית וספונטאנית ותראו כמה הרבה יותר קל לכם לנשום. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בתחומים שמטרתם להביא מזור ורפואה לזולת.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של נחש אנקונדה: המסר הוא – זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button