הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 17-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם סובלים מחוסר שקט פנימי אבל מצד שני לא מוכנים לקחת יותר מידי סיכונים ולשבור את הכלים. אז ככה אתם מוצאים את עצמכם מנווטים בין הטיפות, עם קושי להיות בשמחה ובשלמות ממשית. הנושא הכלכלי עדיין מעסיק אתכם מאוד. היה טוב אילו יכולתם להתנתק מכולם ומהכול ליום יומיים. הרקיע מבשר על רחשי קנאה שעלולים לשבש את מהלך יומכם.

שור
יום רומנטי. אתם עסוקים עד מעל הראש בנושאים הקשורים לאינטימיות וזוגיות. ההתחייבויות שלכם כלפי בני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לבילויים. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים. על מנת למצוא את שביל הזהב ולא להיכנס לעימותים, מעבר להכרחי, כדאי לנסות ליצור אווירה נינוחה לפני שנכנסים למאבקי כוח. היבט קוסמי מסתורי מסמל התחלות חדשות ובשורות משמחות.

תאומים
יום שכולו עוסק בעניינים חברתיים. בעבודה אין אירועים חריגים. בערב אתם מוצאים את עצמכם נגררים על ידי חברים לבילוי עד שעה מאוחרת. יש מי שמנסה להתקרב אליכם כבר הרבה זמן אבל אתם פשוט לא נותנים צ'אנס. שווה בדיקה של ממש במיוחד לאור העובדה שדווקא היום אתם חשים בדידות וצורך של ממש בחיבוק גדול. היבט קוסמי מסתורי מייצג יחסים זורמים וידידותיים.

סרטן
עליכם לנסות להימנע ממתח שמשפיע לרעה על התפקוד שלכם בכל הרבדים. האמונה הפנימית בצדקת הדרך, גורמת לכם להתמרמר על אירועים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים והחוקים האוניברסאליים שלכם. הימנעו מהערות שלא במקומן, במיוחד אם לא נשאלתם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות סוערות וסודיות. אתם מתכננים דבר-מה שינחיל לכם הצלחה גדולה, אך דורש השקעה רבה של זמן ואנרגיה. הכוכבים איתכם.

אריה
מומלץ להקשיב קצת יותר לבן/ת הזוג. הכינו הסבר טוב, לפני שיתפתח עימות לגבי משהו שהתבקשתם לעשות ונדחה כבר זמן רב. ההסתגרות והעוינות שלכם מרחיקה מכם את הקרובים לכם ביותר. תקשורת משופרת יכולה לעזור במקרים מסוימים. במקרים אחרים- פשוט עדיף לומר לא. היבט קוסמי מסתורי מייצג קשרים רציניים וקבועים. אתם מקבלים מסר משעשע המכיל רמז רומנטי. במקום להתבשל בהתלבטויות, כדאי שתציגו שאלה ישירה.

בתולה
מישהו טוען שאתם אלופי ההתחמקויות. הוא אומר כי ברגע שמישהו מצליח לחדור אל מתחת לשריון החיצוני שלכם, אתם מתחמקים מקשר, מה שיוצר, בצד השני, מבוכה ובלבול. היה יכול להיות נחמד אם הייתם ברמת מודעות ובטחון גבוהים מספיק כדי להצהיר שאתם במגננה, רגשניים מידי וחוששים להיפגע. מפחיד קצת, נכון. אבל זה בטח עדיף על חיי רגש הרוסים. הרקיע מבשר על טיול קצר ומענג.

מאזניים
הזמנה של אדם מרתק לאירוע משותף גורמת לכם נחת רוח מעורבת בכאב על התסכול שליווה אתכם במהלך השנים. אתם חושבים על העניין הזה במהלך היום. ההיגיון אומר לכם שזאת אולי פריצת דרך לחידוש והידוק הקשר אך הלב מסרב. ברור שאתם חוששים אבל תנו צ'אנס. כוכב וונוס שולט בכם והסמל שלכם הוא מאזניים. הסמל מייצג את הנטייה שלכם לשקול דברים, מתוך כוונה ושאיפה לא לפגוע באיש.

עקרב
רומן שהתחיל מלחיץ אתכם. יתכן שקיימים יתרונות במצב הנוכחי. עליכם לחשוב מה הכי כדאי לכם לעשות. יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים וגם להגדיל את המעגל החברתי. לכו על זה בגדול. מצב הרוח שלכם ישתפר בקרוב. הפנמתם שעליכם לשנות גישה וסגנון חיים אם אתם רוצים להביא להגשמה בשטח של השינויים שאתם שואפים אליהם. כוכב פלוטו שולט בכם והסמל שלכם הוא עקרב, אשר מייצג כוח רב, עוצמה, אומץ, דבקות במטרה ונטייה לבצע את הדברים בסגנון מסתורי וחושני.

קשת
יום מתאים לנסיעות ולמפגשים על רקע עבודה. בזכות היכולת התקשורתית שלכם, אתם מצליחים לאחד מספר רב של אנשים למפגש מעניין במיוחד שעשוי להתפתח לפעילות קבועה ורבת השפעה על כל המשתתפים. הקשרים הרומנטיים זקוקים לחיזוק. שמרו על עקרונותיכם. אנרגיות טובות מאפשרות לכם לחשוף ולדון במשקעים שהודחקו, אך יש לעשות כן עם מי שצריך ולא עם יועצים.

גדי
יום מוצלח. זמן מצוין לשיקום מערכות יחסים. במיוחד כשמדובר בבני משפחה. הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולבחון את תרומתכם למצב הקיים. כדאי לפתוח את הלב לאהבה שמגיעה גם בצורה אחרת ממה שנראה לכם מתאים. תורידו למינימום את חוש הביקורת והשיפוטיות. זה ממש לא מקדם אתכם. תהיו חכמים ולא צודקים, בסדר? הרקיע מבשר על אדם צעיר המביא בשורה טובה ממרחקים.

דלי
חוסר אונים משתלט עליכם בגלל סכסוך מעצבן שבמהלכו אתם נוכחים לדעת שבעצם אין לכם שליטה. אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם והגיע הזמן שתפנימו עובדה זאת ולא תצפו ליותר מידי מהסובבים אתכם. העוצמה הפנימית שלכם תאפשר לכם לכונן מערכת יחסים חדשה המושתת על שוויוניות וכבוד הדדי. הישג מכובד בפני עצמו. קחו אחריות על חיי הזוגיות שלכם ועשו משהו על-מנת להוציא אותם מתוך השגרה.

דגים
קשה לכם היום לחשוב בצורה עקבית ומסודרת. אתם לא מרוכזים וכל מי שנמצא בסביבה מרגיש בכך. גם אתם לא ממש מבינים מה קורה בשטח. מצב רוח קצת פסימי אבל במהלך היום חלה התאוששות. היכולת המהירה שלכם להתאושש משפיעה לטובה על החברים ובני המשפחה. הזדמנות לביסוס קשרים פתוחים וכנים. אל תדחו הצעות חברתיות ובלייניות, רק משום שאתם כה מסורים לעבודתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button