הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כוכבכם מארס שוהה בגזרת מזל סרטן וסופג אנרגיות מאתגרות הישר מכוכב יופיטר [היבט של 180 מעלות]. סיבות המסתתרות מתחת לפני השטח, גורמת לעיכובים ובעיות בעבודה. היום התקשורת ביניכם ובין חברים, לוקה בחסר. וויכוחים מילוליים עלולים לפרוץ ללא אזהרה מוקדמת ולהגיע לטונים גבוהים ומיותרים לחלוטין. ממילא תצטרכו למצוא דרך לשמור על "סטאטוס קוו" וחבל יהיה לעשות זאת תחת לחץ ובאווירה עוינת.

שור
שהייתו של כוכבכם ונוס בגזרת מזל שור פותחת בפניכם אופקים שהיו חסומים עד כה. הצד הרוחני שלכם לוקה בחסר ויכול להעניק לכם ממד נוסף וחשוב בחיים. העניין עולה דווקא היום, כיוון שיש נושאים אחדים שמעסיקים אתכם ואינכם מסוגלים למצוא להם פתרון. בעזרת לימוד תוכלו להגיע אל השלווה והמנוחה שדרושות לכם כל כך. כדאי להיענות להזמנות בתחום זה. אל תתעלמו ממסר חשוב שמגיע אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות שין.

תאומים
לא מעט הפתעות צפויות היום. נסיעה ארוכה, מפגשים חברתיים וגם יש לכם הזדמנות ללמוד כמה דברים חדשים. כבר לא חשבתם שהדבר אפשרי, נכון? אז הנה. המידע שמגיע אליכם יכול לשמש אתכם בצורה יעילה ביותר. קחו את העובדות ויישמו אותן לכיוון הנחוץ לכם. אכן, יום מרגש מבחינת הפוטנציאל. צפוי ערב זורם והרמוני, כמו גם מתנה המקדימה את זמנה.

סרטן
בקושי יש לכם זמן לנשום. אירוע רודף אירוע ואתם נהנים מכל רגע. יום עמוס להפליא. יש מקום לפתוח את כל החושים ולהתענג באמת. מגיע לכם. למה שלא תפרגנו לעצמכם? בן/ת זוג משנים גישה כתוצאה מתהליך פנימי. כדאי לבדוק איך השינוי יכול להשפיע עליכם. תזרמו בהתאם לשינויים המתהווים. הזמן יעשה את שלו. צפוי ביטוי של כוחות על טבעיים שניחנתם בהם.

אריה
לא חשבתם יותר מידי וקפצתם למים. הרעיון של להיות מאוהבים קוסם לכם וגם תורם לאגו הפצוע. תיזהרו קצת. קחו את הכל בקצב קצת יותר איטי ובחשדנות שנחוצה הפעם מאוד. אל תאמינו לכל דבר שאומרים לכם אנשים בעלי אינטרסים. אתם חייבים להגן על עצמכם כדי שלא תמצאו את עצמכם במלכוד. זה הזמן להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.

בתולה
יום טעון מבחינה של זוגיות. עד שהעניינים יתבהרו כדאי לרסן את ההתלהבות ולנהוג באיפוק, גם אם נדמה לכם שמצאתם את מה שחיפשתם הרבה זמן. עד שלא תהיו בטוחים בעצמכם לגמרי, אל תגלשו לסנטימנטאליות. אתם עלולים להסתבך. צפויים שינויים מפתיעים במערכת היחסים. התאזרו בסבלנות, זה ישתלם לכם. צפוי מצב בו אתם צריכים לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון.

מאזניים
יום סוער. למרות הניסיונות שלכם לשמור על שלווה והרמוניה ולהימנע מוויכוחים, אתם לא מצליחים. יש מי שמצליח בקלות יתרה להוציא אתכם מהכלים. חשוב לכם להילחם על העקרונות שלכם וכך אתם עושים, אבל יתכן כי התגובה שלכם מוגזמת מעט. לפני שאתם מגיבים- נסו להעמיד את עצמכם בצד השני, למרות שעל פני השטח, אתם צודקים לחלוטין. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – יציבות, קביעות, התמסדות, שמרנות, רצינות ואחריות.

עקרב
מה שנחוץ לכם במלא הכנות, היא חופשה אמיתית שתאפשר מילוי מצברים. גם אם זה לא ממש מתאפשר לכם בימים אלה, לפחות תתפסו לכם כמה שעות שיתנו לכם "פסק זמן" לחוות את השקט ולהתחבר פנימה, למרות כל האקשן שקורה לכם בחיים. אל תתנגדו, כי זה לא יעזור. זה יום שכזה. פשוט תזרמו עם זה ותמצאו את ההזדמנות המתאימה. הרקיע קובע כי גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתסבוכת כלשהי, הרי שיש לראות בה מעין קרש קפיצה לעתיד מזהיר וורוד.

קשת
הרצון לקבל המון תשומת לב לאורך זמן גורם לאנשים אחרים לכעוס עליכם. הנהנתנות מושכת אתכם לשבות מעבודתכם ובמקום זאת לצאת לנסיעה ארוכה. היזהרו שלא להיסחף יותר מידי ולאבד את הראש. לפנויים יש סיכוי טוב להיכרות רצינית. בעצם הכול תלוי בכם. אל תהיו כול כך טוטאליים. אפשרי? אנרגיה קוסמית מסמלת אווירה רומנטית, כמו גם התגשמות ציפיות.

גדי
חיי החברה שלכם משגשגים. תקשורת טובה עם הסביבה מאפיינת יום זה. יש לכם תחושה פנימית מוזרה כאילו אתם יודעים מראש מה יתרחש בעתיד. אל תעמידו את העניין במבחן המציאות. רק התבוננו בסבלנות ומתוך חמלה על מה שקורה סביב. יש לכם מספיק עניינים על הראש. התחום המיסטי יכול לחכות. אנרגיה קוסמית מסמלת אינטואיציה מפותחת המסייעת להשקעות פיננסיות.

דלי
יום אינטנסיבי למדי בו אתם עסוקים באירוח ובהיכרויות. השתדלו להשאיר לעצמכם מרווח נשימה כדי לא להתרוקן לגמרי מאנרגיות. קבלו את כל מה שמגיע אליכם בשלווה ומתוך ריחוק מסוים. יש סביבכם לא מעט אנשים שאינם מתחשבים בכל כלל אלא רק כפתרון וכמענה למאווייהם שלהם. לא נמאס לכם קצת מהעניין הזה? צפויה התקדמות במיזם חשוב.

דגים
היום אתם מרגישים יצירתיים במיוחד. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם נחושים לנסות וליישם במציאות. בשטח ישנם גורמים שמעוניינים בשיתוף פעולה עסקי. אל תמהרו להתחייב, תבדקו את הצד המעשי של הדברים על מנת לא לסבך אחרים ולא להסתבך בעצמכם בהרפתקאות חסרות סיכוי אמיתי. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – תקשורתיות, ניידות, משא ומתן, קסם אישי, הבעה וידידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button