הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
לא אופייני לכם, אבל היום אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מילולי חריף מול אדם קרוב לכם, בלי שתדעו איך בכלל הגעתם למצב זה. הימנעו מלשפוט את עצמכם ואת הזולת בחומרה רבה מידי. לפעמים צריך לומר את מה שיש ואפילו להתחשבן על דברים שמעיקים מזה זמן רב. מה שלא מונע אחרי כן, להתפייס מכל הלב. הרקיע רומז על הצורך להתקדם בנתיב הרוחני, גם אם השעה דוחקת לגבי עניינים חומריים. הסמל שלכם הוא ראש של אייל נמרץ ונגחן הפוסע בראש העדר: הסמל רומז על אומץ לב ועל נכונות להסתער קדימה.

שור
יום מוצלח. זמן מתאים לנסות לשקם מערכות יחסים שעלו בעבר על שרטון. הגיע הזמן לעשות סדר בבית ולזרוק חפצים לא נחוצים, בעיקר אם אתם שוקלים ברצינות שינוי מקום מגורים. על הפנויים להיפתח לאהבה גם אם התמונה לא נראית בדיוק כפי שדמיינתם. מספיק עם הביקורת והשיפוטיות. זה לא עוזר! אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה הנופלת עליכם במפתיע. הסמל שלכם הוא צללית ראש של שור, מעין עיגול שסהר בחלקו העליון. הסמל מייצג תכונות כגון: נחישות, התמדה, עקביות ועקשנות.

תאומים
אתם מגלים עניין בנושאים של רוחניות. תחום לא חדש אבל מוזנח לאחרונה. זהו כיוון טוב אם אתם מחפשים דרך ליציאה מן השגרה בלי לשבור מסגרות קיימות. שתפו את החברים הקרובים ובני משפחה ברגשותיכם. תופתעו לשמוע שתקבלו תמיכה גם במקומות הלא צפויים ביותר. אנרגיה קוסמית מייצגת מודעות רוחנית ברמה גבוהה. הסמל שלכם הוא זוג תאומים חייכן ועליז: הסמל מייצג את השנינות הקיימת באופיו של המזל, כמו גם תקשורתיות וקסם אישי.

סרטן
מצב הרוח כבד ואתם לא בטוחים במי אפשר לבטוח ובמי לא. התחושות הגופניות שאתם כבר מכירים ושתוקפות אתכם במצבי לחץ, שבות במלוא עוצמתן. אתם זקוקים למנוחה של ממש. כמה שעות של פסק זמן שאתם מנסים לחטוף פה ושם אינן מספיקות. כדאי שתלכו לבקר חברים שעושים לכם טוב על הנשמה. אנרגיה קוסמית רומזת על יריבים הסמויים מן העין. הסמל שלכם הוא צללית של סרטן: הסמל מייצג שריון נוקשה הבא לחפות על רכות פנימית, כמו גם על הצורך בביטחון והגנה.

אריה
יש סביבכם אנשים שמנסים להפעיל אתכם בלי התחשבות ביכולות הנוכחיות. אינכם חייבים סיבה להצדיק את התנהגותכם. פשוט יותר לומר לא ולדחות לזמן אחר את כל המטלות שאחרים מנסים להפיל עליכם. בגדול, אתם מוכרחים ללמוד לקחת כל מה שקורה לכם, פחות ללב. כאשר הרוחות סביבכם סוערות, מוטב להקשיב בלי להגיב. מעורבות רגשית רק תפריע לכם להיות אובייקטיביים ולפעול בהיגיון.

בתולה
התחייבות כספית שלקחתם על עצמכם מלחיצה אתכם עד כדי כך שאתם מעדיפים לבלות את מרבית היום בבית. הפעם העניין יגמר בטוב. עזרה תגיע ממקור בלתי צפוי, אולם היזהרו לא לחזור על אותה טעות פעמיים. יש מי שינסה לעורר אצלכם רגשות אשמה- אל תשתפו פעולה, מספיק כבר הענשתם את עצמכם. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בפרגון עצמי וביחסי ציבור טובים שאתם עושים לעצמכם.

מאזניים
היום מתחיל בשינוי דרסטי במצב הרוח עקב הזמנה למפגש משפחתי שקוסם לכם מאוד. אתם מרגישים במרכז והתחושה הזאת עושה לכם טוב על הלב. בשעות הערב מצפה לכם הפתעה של ממש במפגש חברתי ספונטאני. יום מתאים לבילויים על רקע רומנטי ובכלל. אל תתאמצו יותר מידי. מה שיגיע אליכם- הוא הדבר הנכון. זכרו כי אדם נאור מתמקד אך ורק בנתיב הנכון, תוך ציפייה עיקשת לעיתוי ההולם.

עקרב
יש מי שמחזר אחריכם בלהט אבל אתם מציבים דרישות שכמעט ואי אפשר להתמודד איתם. לפחות תהיו במודעות ותיקחו בחשבון שאתם כנראה עדיין לא מוכנים להתחייבות רגשית ולהשקעה שהיא דורשת. אתם נהנים במיוחד מאווירה טובה בבית ובין בני המשפחה. מישהו שדורש תשומת לב אישית ומעריץ אתכם, מעלה לכם את ה'אגו'. זכרו כי כאשר אדם נאור זוכה בהצלחה ובהישגים, הוא נשמר מפני השאננות ונרתע מפני חוסר הגינות כלפי אחרים.

קשת
חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית למרות שהסבלנות שלכם לא בשיאה. נושאים של זוגיות עומדים על הפרק ואתם פשוט הורסים כל חלקה טובה. תפסיקו להתלבט כל כך הרבה לגבי מה חושבים עליכם אנשים אחרים. גם אם היום אתם בעניין, מחר מותר לכם לשנות את דעתכם. קחו הכל בקלות! זכרו כי אדם נאור שומר על אמת פנימית – הוא יודע כי אם ינהג על-פי אינטרסים של אחרים, עלולים מניעיו להפוך לאנוכיים.

גדי
תחושת הקלה ורווחה מציפה אתכם החל משעות הבוקר. אל דאגה, מערכת היחסים שלכם יציבה ותשרוד את הביקורת שלכם. יחד עם זאת, כדאי שתציגו לעצמכם גבולות הגיוניים. ערב מתאים לבילוי זוגי רומנטי. לפנויים זה ערב מתאים לצאת לבלות במקום ציבורי, בו יש סיכוי להכיר אנשים בסטאטוס שלכם. אתם מאמינים שיש לפעול בשיטת "המטרה מקדשת את האמצעים". יחד עם זאת, חשוב שתיקחו בחשבון את הנסיבות המשתנות.

דלי
יום עמוס מבחינה נפשית. אתם זקוקים למנוחה, לשקט ולהרבה יותר שלווה. ההתרוצצות האינסופית שלכם גורמת לכם לעייף את עצמכם עד כדי מצב של תשישות נפשית ופיסית. אתם מהווים גורם משיכה לאנשים רבים סביבכם וזאת בזכות החשיבה החיובית שלכם. נעים להימצא בחברת אדם כמוכם שמוביל בצורה הכי נעימה שאפשר את כול השאר. זאת הזדמנות מצוינת עבורכם להוכיח את כישורי המנהיגות שלכם.

דגים
הרצון שלכם להשיג עושר ותהילה נראה היום כאילו הוא אפשרי, יותר מתמיד. העבודה הקשה וההשקעה משתלמות ובכל מקום אליו אתם פונים- המזל מאיר לכם פנים. כדאי לנצל את המומנטום גם בתחום האישי. בני המשפחה ישמחו לקבל קצת תשומת לב או הצעה לפעילות אקטיבית משותפת מחוץ לבית. חפשו את התכלית, והמוטיבציה שלכם תחזור במלוא עוצמתה. מי שלא רוצה לשתף איתכם פעולה, כנראה אינו צריך להיות חלק מהסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button