הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 04-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כי מצב רוח לוחמני במקצת מלווה אתכם משך היום ועלול לגרום לעייפות. מאידך אתם נלחמים בביורוקרטיה וסוף סוף רואים תוצאות. מתחת לפני השטח מתרחשים הרבה דברים טובים ותובנות ואתם לומדים שמותר להרפות לעיתים. לפנויים: יש מצב להיכרות עם מישהו חדש. אתם נמשכים תמיד לטיפוסים הלא שגרתיים. ים של ריגושים.
בקריאת העתיד בשיטת הזן והאי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר האומר: לא תוכלו להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם שלכם לפחות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

בלאגן חברתי מסוים מגיע לקיצו המיוחל. יש לכם תמיכה מבני המשפחה. ייתכן כי אתם צריכים לגייס סכום כסף גדול למדי. יש לכם כמה מקורות לבחור מהם. זכרו כי אין ארוחות חינם. תתבקשו לשלם במועד מאוחר יותר. בתחום הרומנטי אתם מחפשים רגיעה. אתם טרודים מידי מכדי להתעסק בעניינים שבינו לבינה. כך או אחרת, היקום צופה לכם קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת-מסרים, עלה בגורלכם קלף אביר הגביעים: הקלף מייצג מצבים אשר על פיהם אתם מרבים להגות, להרהר ולתכנן – אך לא ממש מגשימים או מוציאים אל הפועל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

מוטב שתשנו את טון הדיבור שלכם בעיקר כשמדובר באנשים קרובים אליכם. נראה כי שיטת הפקודות לא ממש עובדת לטובתכם. דרוש שינוי עמוק בגישתכם. נסו במקביל לברר את כיווני המחשבה של בן/ת הזוג ואת מידת הפתיחות שלכם לחילופי התפקידים המסורתיים שנקלעו לשגרה מעיקה במקצת. כדאי לכם לשגר במוחכם אנרגיות טובות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם: תוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות.
בחיזוי העתיד וייעוץ באמצעות תקשור רוחני שהתקיימה לכבודכם, הגיע אליכם מסר בצורת תכשיט: הצורה מסמלת את הצורך שלכם לאהוב ולהיות נאהבים. מצד שני, רחמים עצמיים מובילים אל נתיב ללא מוצא. מקמו את עצמכם בצד המנצח.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

המצב בסך הכול משתפר. אתם הרבה יותר מרוכזים וממוקדים ויודעים בצורה ברורה יותר מה אתם רוצים מעצמכם ומאחרים. לקיחת אחריות על הרצונות והשאיפות היא צעד ראשון וחשוב להתקדם וסוף סוף הפנמתם עובדה בסיסית זאת. אף אחד לא יעשה בשבילכם את העבודה, לא ידחוף דברים ולא יסדר את הסידורים. התארגנות יעילה יותר תסלק את המועקה הרגשית.
בחיזוי העתיד וייעוץ באמצעות תקשור רוחני שהתקיימה לכבודכם, הגיע אליכם מסר בצורת עין: הצורה מסמלת הישגים לאלה מכם שהשקיעו בתחומים העוסקים בסיוע לזולת. אתם מעניקים מכל הלב, וזוכים בתמורה כפולה ומכופלת.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יש לכם הרגשה שכל העולם בידיים שלכם. תחושת העוצמה הפנימית עולה לכם לראש ואתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שלא הייתם מקבלים אצל אחרים. יש גבול ברור בין יוזמה ומרץ לבין שתלטנות ותוקפנות. בילוי חברתי צפוי לכם היום. גלו קצת סבלנות. אל תמהרו לברוח הביתה. סיכוי מצוין לפגוש מישהו מעניין במיוחד. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם לא מבינים מה בדיוק עובר עליכם וגם אחרים לא כל כך. היום אתם מתעוררים עם תחושות מוזרות- בא לכם לגוון ולשנות, החל מסגנון הבגדים שיש לכם בארון ועד לאחרון החברים. מהפכות מסוג זה לא נעשות בדרך כלל ביום אחד ובכלל, רצוי שתגדירו לעצמכם תוכנית פעולה מדויקת. חוסר ארגון וכאוס זה לא בדיוק הסגנון שלכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

חיפוש אחר 'אקשן' וריגושים מניע אתכם היום. פעולות מהירות שאתם עושים עשויות להביא אתכם למצבים ולהתנסויות חדשות ומאתגרות. אתם מערערים על סמכות של מישהו שאינו רגיל בכך ועלולים לגרום לתקרית 'דיפלומטית'. שמרו על האינטרסים שלכם למרות שזה לא הולך להיות אתגר קל. לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות. תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים, עלתה בגורלכם רוח של אנטילופה: המסר המועבר לכם הוא- הציגו בפני העולם את הישגיכם בלבד, והתעלמו מכל מגרעת אפשרית.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מצב הכוכבים שבמפת הלידה שלכם מביא עימו בשורות טובות מחו"ל. צפוי יום של שמחה, יצירת קשרים חדשים ופתיחה להזדמנויות מפתיעות. סגנון התנהגות שונה מהרגיל שאתם מסגלים לעצמכם בימים אלה מניב תוצאות חיוביות בכל התחומים. התפתחויות חיוביות גם בעניינים כספיים. אתם צפויים לקבל מענק או הלוואה כספית שתשפר את המצב לעין ערוך.
בקריאת העתיד על-פי שיטת הטנטרה [אושו], עלה בגורלכם המסר הבא: אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

השמש והירח צופים רווח כלכלי בעשרת הימים הקרובים למי שידע לכלכל את מעשיו בתבונה. אתם מתקשים להתגבר על הצד הילדותי באופייכם ודורשים שהכול יקרה כאן ועכשיו. הציפיות שלכם מוגזמות בכל קנה מידה וככל שתקדימו להפנים את התובנה הזאת כך ייטב. בני המשפחה זקוקים ליותר יחס חם ומתחשב. צאו מהאגוצנטריות שתקפה אתכם…
בקריאת העתיד על-פי שיטת הטנטרה [אושו], עלה בגורלכם המסר הבא: הרוח היא פראית, אם תנסו להציב לה גבולות – אל תופתעו אם היא תלעג לכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום שכולו עוסק בעניינים חברתיים. למי שעובד, בעבודה אין אירועים חריגים. יש מי שמנסה להתקרב אליכם כבר הרבה זמן אבל אתם פשוט לא נותנים צ'אנס. שווה בדיקה של ממש בעיקר לאור העובדה שדווקא היום אתם חשים בדידות וצורך של ממש בחיבוק גדול. בערב אתם מוצאים את עצמכם נסחפים על ידי חברים לבילוי עד שעה מאוחרת.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים, עלתה בגורלכם רוח של צבי: המסר המועבר לכם הוא- יש להגיב ללא שהיות למסמך או מכתב שיגיעו בדואר.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

למרות שאתם מאוכזבים מאנשים מסוימים, הרי שאין זאת סיבה מספקת לנתק או להפסיק קשר לחלוטין. זה שלא עומדים בציפיות שלכם, בהחלט שווה שיחה ובדיקה אבל לא צעדים סופיים שאין מהם חזרה. אל תמהרו להסיק מסקנות נמהרות בעיקר בכל מה שקשור לתחום הרגשי, קחו את הזמן. זו תקופה טובה לתכנן חופשה, גם אם כל העולם ואשתו בדיוק חוזרים ממנה.
בקריאת העתיד על-פי שיטת הטנטרה [אושו], עלה בגורלכם המסר הבא: ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם נהנים מאווירה של רוגע ונעימות. יש לכם את היכולת הרגשית הדרושה כדי לעבוד וגם ליהנות ממה שאתם עושים. הרחבת החוג החברתי קשורה לעבודה ותורמת רבות להרגשה הטובה שלכם. הדברים פשוט מסתדרים בקלילות, מה שרק מוכיח שלא חייבים להתאמץ ולעבוד קשה מאוד כדי להזיז עניינים. בערב תהיה לכם סיבה נהדרת לצאת מהבית.
בקריאת העתיד בשיטת הזן והאי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר האומר: כשם שקל לשבור גפרור בודד, אך קשה לשבור אגודה של גפרורים – כך גם אתם זקוקים לשותפים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button