הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מגלים שבני המין השני יכולים להיות מעצבנים, במידה והדברים אינם מתנהלים בדיוק לפי הציפיות שלהם. זה גורם לכם להתעקש ולעמוד על שלכם. היום צפוי קושי בתחום הזוגי בגלל חוסר פרגון ומעט מידי הבנה והתחשבות. לקראת הערב, האווירה משתפרת בזכות ביקור שמפתיע אתכם לחלוטין. יש מי שמוכן להעניק לכם את אשר הוא מונע מאחרים. קחו בחשבון כי אף אחד לא מחלק מתנות חינם.

שור
יום שקט שמגיע בדיוק בזמן הנכון וזאת כיוון שאתם ממש זקוקים למנוחה. בתחום הזוגי קיימת רגיעה. אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה ונהנים מחיזורים ופינוקים מבן המין השני. לפנויים כדאי לצאת לאירוע חברתי כל שהוא, אליו תוזמנו, למרות שלא ממש מתחשק לכם לעזוב את הבית. מצב הרוח צפוי להשתפר. צפויה הצעה שאילו הייתה מתגלגלת אליכם לפני שבוע, הייתם קופצים עליה, אך עתה היא איחרה את הרכבת.

תאומים
מישהו מבין החברים הטובים עלול לאכזב אתכם. יתכן מצב בו יהיה עליכם לשקול אם כדאי להמשיך בקשר עם אנשים מסוימים שלא תורמים מספיק למערכת היחסים הקיימת ביניכם. אתם עומדים לבלות את כל היום בבדידות מזהרת וזה עלול לגרום לכם לעוגמת נפש. מצד שני, יש לכם הזדמנות לנצל את הזמן בצורה חיובית. אתם נורא לוקחים ללב כל דבר שמתרחש בסביבה הקרובה והרחוקה והמחיר הרגשי והנפשי גבוה.

סרטן
יש מי שמצליח להרגיז אתכם בשעות הבוקר. התרומה שלכם לעניין לא מסתכמת בשתיקה ובחוסר החלטיות. גם מילים רבות מידי לא יפתרו את הבעיה. מה דעתכם על משהו באמצע שייתן לצד השני הרגשה של שיתוף? על מנת לא להרוס את כל היום הזה שבעצם יש לו פוטנציאל להיות נפלא – יש לשמור על פרופיל נמוך ולהתייחס עובדתית ובצורה ישירה לנאמר. הרקיע קובע כי "מעז ייצא מתוק". כלומר, מצב בעייתי ישמש אתכם כקרש קפיצה לעתיד טוב יותר.

אריה
אתם שואלים את עצמכם מה ניתן לעשות כדי לשפר את חיי החברה שלכם. התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שנדמה לכם. אתם עסוקים יותר במחשבות מאשר בעשייה. חשוב להשקיע קצת יותר מאמץ ממה שאתם רגילים. במידה ותתקלו בסירוב כדאי לבדוק מה קורה בשטח. תהיו מוכנים לקבל גם תשובות לא הכי נעימות. הרקיע המנבא מזל, אושר, עושר ופריון. הוא צופה הצלחה עצומה הודות למזל הטוב, וללא שום קשר עם תכנון מוקדם.

בתולה
יום נפלא. אתם מרגישים במיטבכם. רוח שטות נכנסת בכם ובא לכם להשתובב ולהשתולל. בהחלט שווה את המחיר גם אם יהיה מי שיחשוב שאתם מתנהגים בילדותיות. צאו לבלות בלונה פארק או בפארק שעשועים. היפתחו לילד הפנימי שבכם. צפוי לכם יום מענג במיוחד. צפויה לכם הצלחה עצומה הודות לגורמים מבחוץ. זהו יום חלומי המשפיע מטובו על כל תחומי החיים. תכונותיכם האופייניות הן סדר, דיוק, חריצות, ונטייה לפרפקציוניזם.

מאזניים
הרשו לעצמכם לשנות גישה ולו במידה קטנה. זה לא יהפוך אתכם להיות 'לא בסדר' או אדישים לסבלות הזולת. פשוט עשו סדר עדיפויות שונה הממקם אתכם בראש הרשימה. לרצון ולהתכוננות שלכם יש השפעה רבה על תוצאות המעשים שלכם ביום יום. שימו לב! קחו בחשבון כי כנות היא הבסיס למערכת יחסים איתנה. כלומר, אין לסמוך על הופעה חיצונית או על אמירות שאין דבר מאחוריהן. אתם מקובלים ואהובים הודות לאווירה ההרמונית שאתם משרים על הסובבים אתכם.

עקרב
תחושות של לחץ נפשי ומתח עוזבות אתכם סוף סוף ואתם מרגישים רצון לצאת לבילוי. הכיוון הוא בהחלט נכון ורצוי. אל תאפשרו לעצמכם להישאר לבד ולהתמכר לתחושת עצבות ורחמים עצמיים. להיות בחברה טובה זה הפתרון ליום זה. הדבר בהחלט אפשרי ותלוי רק בכם. עליכם להפעיל את היצירתיות ולפעול לפי עקרונות של יושר פנימי. קחו בחשבון כי כאשר מבקשים מכם להשמיע את דעתכם, אתם עלולים לגלות כי תשובתכם מובילה אל מצב מסובך במקצת, אך אין להימנע ממנה.

קשת
אתם מנדבים זמן כדי לעזור לאדם קרוב שמעריך מאוד את המאמץ המושקע. הפעולה הזאת חשובה לכם מאוד כי באמצעותה אתם מקבלים הרגשה של משמעות. אל תפריזו כיוון שיש לכם מספיק משימות ומטלות משלכם לעשות ולהגשים. יש לכם בעיה של ארגון זמן והיום הוא זמן מצוין לתרגל סדרי עדיפויות. קחו בחשבון כי כל אחד מכם חופשי ללכת בעקבות גורלו, אך בתנאי שדרכו אינה חוסמת את דרכם של אחרים.

גדי
אתם מנסים לשמור על פרצוף עליז אבל למעשה מתחוללת בתוככם סערה לא קטנה. שובו של אדם קרוב מחו"ל מעורר הרבה רגשת שניסיתם להסתיר. אתם כבולים בתוך רשת של מחויבויות שלא ממש מעניינות אתכם. אינכם מוצאים טעם בביצוע הפעילות היומיומית השוטפת ונראה שלימודים בכיוון חדש עשויים לספק את הגירוי הרגשי שאתם חשים. נסו לראות את התמונה הרחבה. קחו בחשבון כי כדאי להפוך את הוותרנות והפתיחות לטבע שני, כך שנהיה מסוגלים להתמודד טוב יותר עם החיים.

דלי
נושא הזוגיות מעסיק אתכם היום. אחרי תקופה רגועה יחסית, נראה לכם פתאום שכל המאמצים שלכם לא מצליחים להשביע את רצונו של הצד השני. במקום להתחפר בעמדות שלכם ולשחק אותה נעלבים, עדיף לפרוץ את מחסום התקשורת ולברר מה קורה, גם אם זה יגרור עימות חזיתי. עדיף לנסות ולראות את האמת העירומה במקום לחיות באשליות כל כך הרבה זמן. קחו בחשבון כי נאמנות עלולה ללבוש צורה של מסירות עיוורת: אל לנו להאשים מראש את יריביהם של הקרובים לנו.

דגים
כמויות גדולות של מידע מגיעות אליכם מכיוונים שונים ואתם מתקשים לעכל את החדשות, למרות כושר החשיבה המהיר שלכם. אל תסמכו יותר מידי על המזל אלא כלכלו את צעדיכם בזהירות. אדם חמקמק שעליו אתם סומכים (משום מה) מבחינת עזרה ובכלל, עלול לאכזב מסיבות שאינן תלויות בו. קחו בחשבון כי סגנון האהבה שלכם הוא כה נסחף וכה רומנטי, עד שלעיתים נדמה שאתם עומדים לטבוע במצולות ים האהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button