הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום לא קל מבחינה רגשית. אתם מנסים בכוח לקרב אליכם מישהו שנלחם כדי לממש את חירותו ועצמאותו. כדאי להרפות כי הפעלה של לחץ תגרום לתוצאה ההפוכה מזאת שאתם מנסים להשיג. מבחינה גופנית, אתם מרגישים במיטבכם. הקפידו לאכול בצורה מבוקרת ואל תוותרו לעצמכם על פעילות ספורטיבית. מהר מאוד תראו שאתם מצליחים לרדת במשקל. המשיכו כך! לדיכאוניים שביניכם מומלץ להסתייע בתרפיה הקשורה בחי או בצומח.

שור
בדרך כלל אתם אנשים מעשיים שלא מתקשים להתמודד עם המציאות והיום באופן מיוחד הכישורים שלכם בתחום זה יבואו לידי ביטוי. הגיע הזמן לקבל החלטה קשה. המצב מגיע לנקודת הכרעה ואין לכם שום סיבה לדחות את העניין שוב ושוב. תתבקשו לתת תשובה מספקת ומיידית כדי שהצד השני לא יחשוב שאתם מתחמקים. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"שמע השם קולי אקרא וחנני וענני". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

תאומים
יום מלא וגדוש בו אתם במצב רוח מרומם. בתקופה זו עליכם להקפיד על גישה אסרטיבית לחיים. הגדירו מחדש את המטרות שלכם והימנעו משגרת היום יום על ידי פעילות ספורטיבית. באותו מקום בו תבחרו שלא 'במקרה'- יש מצב לפגישה גורלית. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

סרטן
יצר הנדודים מתעורר ואתם מתחילים לחפש יעד לנסיעה לאחר תקופה ממושכת של יובש רוחני ונפשי. גל של אנרגיה מרעננת ושובבה מפיח רוח חיים בשגרה הלוחצת ומצליח לעשות לכם את זה. תצטרכו להפעיל אמצעי שכנוע מעודנים ומתוחכמים על מנת להשפיע על בן/ת הזוג להסכים לרעיונות שלכם ועוד לתת את ברכת הדרך שחשובה לכם מאוד. אתם מגלים לארג'יות רבה בכל מה שנוגע לכסף, שממילא נחשב בעיניכם רק אמצעי להגשמת חלומותיכם.

אריה
השמש השולטת בכם 'משדרת' אל גזרת מזל אריה ומזרימה אליכם אנרגיות מבריאות של יסוד האש: מתחילה התחזקות והתאוששות דרמטית בתחושה הפנימית. אתם מתמלאים תוכניות, רעיונות ותכסיסים שניתן ליישם כדי להשיג את מבוקשכם. המקוריות שיש לה גוון מעשי תפעל הפעם לטובתכם. קחו בחשבון שאינכם יכולים לצפות בוודאות את כל התוצאות למהלכים שתנקטו. אז פשוט תזרמו עם זה.

בתולה
הקשרים שנוצרו ברקיע בין גרמי השמיים לבין כוכב מרקורי השולט בכם, מעודדים אתכם לפרוק עול ורסן: יש לכם דעה נחרצת כמעט על כל דבר, חוש הביקורת מפותח ואתם מוציאים אל הפועל כל מחשבה שעוברת לכם בראש. אל תתפלאו אם בסוף היום תמצאו את עצמכם עם כמה יריבים חדשים. נסו להירגע ולשמור את חידודי הלשון לזמן אחר. יש מי שטוען כי אתם מצליחים לפגוע גם באנשים שאינכם רוצים להרע להם. מה לעשות? תתאפקו קצת!

מאזניים
עניינים כספיים מטרידים אתכם. אתם מוצאים את עצמכם תחת מבול של חשבונות והוצאות שחלקן לא מתוכנן כלל. כדאי לשבת בשקט ולתכנן את הצעדים שיוציאו אתכם מהבוץ. אין טעם להאשים אחרים במצב. קחו אחריות. אפשר לצאת מהתסבוכת גם בלי לריב עם כל העולם. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא הסקרנות המלווה את צעדיהם.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם סופג אנרגיה מאתגרת [אך מפכחת] המגיעה אליו מן הרקיע. ציפיות גורמות לכם לאכזבות. בנית 'מגדלים באוויר' היא עניין ממש מיותר. עליכם ללמוד להיות סבלניים יותר. הפופולאריות שלכם בהמראה מה שמבטיח שבקרוב מאוד לא יהיה לכם הרבה זמן פנוי לעצמכם. המעגלים החברתיים יזכו להתרחבות ולשינויים חיוביים רבים, בזכות היכרויות חדשות.

קשת
כוכב יופיטר השולט בכם, סופג אנרגיה הזויה מעט. אתם מפתחים סוג תקשורת שונה עם אנשים שונים, במיוחד כאשר מדובר בענייני כספים. זו גם הסיבה שבגללה אתם כועסים על אדם קמצן. שימו לב שהוא מתווכח איתכם, לא כדי להוכיח שהוא צודק, אלא סתם לשם הנאת הוויכוח. אל תתנו לאחרים לנצל את טוב ליבכם בצורה שאינה הוגנת. הפופולאריות שלכם עולה בהתמדה בזמן האחרון והיום מגיעה לשיא. אתם עוברים תהליכים פנימיים חשובים שמשפיעים על דרך החשיבה שלכם.

גדי
כוכב סטורן השולט בכם נמצא בסיטואציה מאתגרת. התופעה עלולה לגרום לכם לדקדק בקטנות ולשקוע בקטנוניות משהו. פרטים קטנים ועניינים שהוזנחו, מקבלים היום את תשומת לבכם, עד הפרט האחרון. בעיה של אמינות ונאמנות עלולה לצוף ולהתפרץ אל פני השטח. בתוך תוככם אתם יודעים בדיוק על מה מדובר. אין עשן בלי אש. לצורך 'שלום בית' מוטב לשתף פעולה.

דלי
כוכב אוראנוס השולט בכם, נמצא בתזזיות מסוימת ואתם צריכים להאט את הקצב ולא למהר לשום מקום. זה זמן מתאים לתכנון ופחות לביצוע. השקיעו את עצמכם במציאת פרטנרים לעסקים. לא מומלץ לפעול לבד. התרחשויות מאחורי הקלעים עלולות להפתיע אתכם, הכינו מראש תוכניות מגירה לשעת הצורך. נסו להשיג שליטה במצב בצורה דיסקרטית ואל תחשפו את כל הקלפים, גם לא בפני לאנשים בהם אתם בוטחים.

דגים
יום דרמטי. הצעה מעניינת מגיעה אליכם מגורם שנוי במחלוקת. התכונות המיוחסות לכם של דחיינות וחולמנות נעלמות ואתם מגלים את הצד המעשי והיוזם שלכם במלוא עוצמתו. הצורך הפנימי העמוק להצליח גורם לכם לפעול במהירות וביעילות. מצב הרוח מצוין ומשפיע לטובה על חיי הרגש בתחום הזוגי. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 7 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 1 או 5.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button