הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-08-2019

טלה
הקריירה תובענית מאוד וכל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם וקשה לכם להחליט אם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר המתאים לעשותו. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין והניסיון לדחוק את הדברים ולהאיץ בקצב- יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. הרקיע קורא לכם להנמיך ווליום ולתת למישהו אחר להוביל.

שור
עצבנות מלווה אתכם משך כל היום. הגיע הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים ולא להסתתר מאחורי מחסום של נימוס. מצב הרוח לא בשיאו ואולי כדאי לדחות תוכניות הכרוכות במפגש עם אנשים חדשים. זה לא ממש הזמן לנסות להרשים או ליצור הזדמנויות רומנטיות. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? מתאים לכם לנפוש במקומות המשלבים הנאה עם נוחות, אתם יודעים, בשביל ששום דבר לא יפריע או ילחיץ. רצוי בסביבה בעלת טעם מעודן בבחירת הריהוט והתפאורה. אתם נהנים לטפל בדברים כאן ועכשיו, ומניחים למחר לדאוג לעצמו.

תאומים
אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה אולם עדיין יש לכם לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר, למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש'תבלעו את גאוותכם' למען רווח וסיפוק גדול יותר בהמשך. נסו להימנע ממאבקי כוח, במיוחד בתחום האישי- האינטימי. אתם מצליחים לחדור אל תוך מחשבות הסובבים אתכם. זכרו כי ידע הוא כוח ועל-כן עשו בו שימוש מושכל.

סרטן
מה שהולך בקושי רב, נראה כי אינו שווה את המאמץ. אתם מלאי תסכול כי ההרגשה היא שהדרכים שלכם חסומות. המודעות שיש לחפש דרכים אחרות כבר קיימת ועכשיו הגיע הזמן ליישם, בלי פחד. אל תתעסקו בפרטים הטפלים ובחיפושים לקיצורי דרך והתייעלות במטרות שנראות אבודות ממילא, הפתרון נמצא קרוב, ממש מעבר לפינה. אתם תחושו כיצד כוחות נעלמים מכוונים את צעדיכם. צפויות תופעות מיסטיות וצירופי מקרים שלא מהעולם הזה.

אריה
היום אתם מתמקדים בתחום העבודה בעיקר. הקריירה שלכם חשובה לכם מאוד ולעיתים קרובות אתם מוותרים על דברים חשובים אחרים, כדי להפגין מסירות מושלמת ולהצדיק את ההערכה שרוחשים לכם. חשוב שתוכיחו את עצמכם אך לא על חשבון הבית והמשפחה. באוויר מרחף רעיון הקשור לחו"ל, אך מי שמציג לכם אותו מגזים בחשיבות הדברים שהוא מייחס לו.

בתולה
רומן חדש בפתח? תנו לעצמכם ליהנות ואל תלחיצו למרות שאתם קצרי רוח בימים אלה. אם תפעלו בקצב מתון – תשיגו יותר. עדיין אין לכם מספיק מידע וניסיון בזמן אמת, כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות ואל תתכננו תוכניות התלויות גם בצד השני, עדיף כך מאשר להתאכזב. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.

מאזניים
יום של אושר. אתם ממש מרוצים ממה שקורה סביבכם. בני המשפחה והחברים מפרגנים לכם על האווירה הנעימה שאתם משרים בנינוחות ובשלווה שאתם מרעיפים. התחושות שבאות ממקום עמוק מאוד של הכרה והודיה על מה שיש לכם, חשובות. אולי אפילו כדאי לרשום את הדברים כדי להזכיר לעצמכם את ההרגשה הנפלאה הזאת, ברגעים קשים שלעיתים תוקפים אתכם. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.

עקרב
מסרים כפולים ומרגיזים מגיעים מבן/ת הזוג. תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך- נגוזה. הפעם אתם מחליטים להרפות ולתת לעניינים להתגלגל מעצמם- צעד נבון ונכון כי בסיטואציה הקיימת, לא כדאי לעשות עניין מכל דבר. אהבה ללא תנאי היא תרופה כמעט לכל מצב. מה שצריך לקרות- יקרה בכל מקרה. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.

קשת
קשרים בעייתיים צפים על פני השטח. מישהו רותח בגלל שנדמה לו שלא מתייחסים אליו מספיק יפה, ואילו לכם יש הרגשה שאתם הם אלה שנדחקו לפינה. נראה שאין מנוס ואי אפשר לדחות יותר-הגיע הזמן לדון בנושא. אל תחששו יותר מידי מהתוצאות. אתם יכולים לעשות מאמץ לגייס את הדיפלומטיות לכיוון של בירור. בזהירות! ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? נראה כי האנרגיה ההרפתקנית אינה סרה מכם גם בשעה שאתם נופשים, מה שמזמין לכם חוויות שאחרים היו מעדיפים להימנע מהן. לא הנוחות והשלווה הן בראש מעייניכם, אלא הריגוש וההתנסות. אל תשכחו להצטייד בפרטנרים שלעולם אינם מסתפקים במנה אחת של אדרנלין.

גדי
מגמה חיובית מסתמנת היום בתחום הביתי. אתם מתקדמים ומצליחים להגשים חלק ניכר מהמטלות שלכם. חלקן יומיומיות וחלקן הם דברים שתכננתם מזה זמן רב. אתם נהנים מתחושת סיפוק שנגרמת על ידי שיתוף פעולה של בני המשפחה. נצלו את רגעי החסד להנאה וללמידה. הרקיע מודיע כי לימודים עשויים להמריץ את המחשבה ולהיטיב את המצב הכספי.

דלי
התארגנות יעילה תעזור לכם מאוד בתחום העבודה, שם איבדתם משום מה, את הצפון. אתם זקוקים לאנרגיה של יציבות. זה יום מתאים להחליט החלטות ולנקוט בדרך פעולה. בתחום האישי יש מקום לאנשים חדשים להיכנס. צאו לבלות ואל תחסמו קשרים גם אם אתם מוצאים בהם לא מעט חסרונות. הרקיע מודיע כי הינכם צפויים למאבקים ממושכים אך אתם מנצחים, בסופו של דבר.

דגים
ייתכנו תקלות הקשורות לנסיעה ולמעבר ממקום למקום. אל תהססו לגלות את רגשותיכם לבן המין השני. כנות היא הבסיס לכל קשר, במיוחד למי שרוצה שהמערכת תאריך ימים. יש לכם נטייה להגזים בצורה פראית ולהוציא כל התרחשות מכלל פרופורציה. הרקיע מודיע כי מצב רוחכם משתפר בעקבות שינוי בדרך שבחרתם. יש מי שמכיר לכם תודה עבור נטל שאתם מסירים ממנו. זו הרגשתו, גם אם לא יודה בה בפה מלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button