הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 26-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
תחושה של חוסר אונים מלווה אתכם היום. זה לא שכל העולם נגדכם, פשוט העניינים יגעים והכול הולך באלכסון במקום ישר. יחד עם כל אלה, צפויות להגיע אליכם חדשות טובות בנוגע לעניינים כספיים. במידה וחשבתם לקחת הלוואה או לבקש העלאה- זה הזמן המתאים. ייתכן כי תצטרכו לשחזר דבר מה חשוב מגלגול קודם. אתם זוכים במחמאה שעושה לכם את היום. נראה כי העניין אינו במילים שנאמרות אלא באדם שאומר אותן.

מזל שור
נראה לכם שמצאתם את אהבתכם הגדולה אבל לא חסרות בעיות. גלו זהירות וטאקט עד שהעניינים יתבהרו. לפנויים כדאי לרסן את ההתלהבות ולנהוג באיפוק גם אם נדמה לכם ש"זהו זה". קופידון מהתל בכם ואתם בעצם מאוהבים באהבה יותר מאשר באובייקט. עד שלא תהיו בטוחים שאתם מוכנים להתחייבות של ממש, אל תעשו צעד מחייב. הרקיע קורא לכם להעניק בנדיבות מבלי לצפות לתמורה כלשהי.

מזל תאומים
גרמי השמיים מתרוננים ומבשרים על יום טוב. התברכתם בכישרונות רבים ויש מי שמעריך ורואה את היכולות שלכם עין בעין. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה, תסמכו על האינטואיציה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו לאנשים סביבכם שמעירים הערות ובעצם, מביעים את הפחדים האישיים שלהם. היחסים עם יריבים משתפרים. קשיים או לחצים חברתיים, ייעלמו מעצמם.

מזל סרטן
בהשפעת אנרגיות המגיעות אליכם מיסוד האש יש לכם צורך עז להעז ולפרוץ לעולמות חדשים. זהו יום ממוזל בו יש לכם סיכוי גבוה להצליח. התעלמו מהחסרונות וחישבו רק על היתרונות, גישה חיובית- הכרחית. אל תחכו לאף אחד ואל תתנו לאף אחד לעצור אתכם. תממשו את מה שאתם רוצים שיקרה משום שיש לכם את הכוח והיכולות הנדרשות, ובגדול!

מזל אריה
אתם נדהמים מול השפע שמגיע אליכם מכמה כיוונים. המצב המשתפר מבחינה כלכלית מעלה את המורל. לכו עם הזרם ותגלו שאתם יכולים ליהנות מכל העולמות, בלי להתאמץ כל כך כפי שנהגתם בעבר. פגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י', מעלה על הפרק את הצורך העמוק בלימודים. משהו שחשבתם עליו אבל לא העזתם להגשים. זה הזמן לעשות זאת. ההיגיון הוא רק אחד מן הכלים העומדים לרשותכם, אל תשכחו שקיים גם נתיב הלב.

מזל בתולה
למי שלא מעורב במערכת יחסים קבועה, יש סיכוי להתחיל בקשר רומנטי. אתם מרגישים טוב יותר וזה הזמן לפתוח דף חדש. יתכן שיהיו סביבכם אנשים שינסו להשפיע עליכם. נסו להתמקד בהחלטה שלכם ואל תצפו שמישהו מבחוץ יפתור לכם את הבעיות. עכשיו זה זמן טוב לרכז מאמצים בתחום הקריירה. אם תתבוננו אל האופק תבחינו באור גדול, אל תהיו שבויים בכבלי השגרה והחולין.

מזל מאזניים
שיחת טלפון מפתיעה שמגיעה מבלבלת אתכם וגורמת לכם לסערה נפשית. יש הרבה מתח באוויר ואתם לא בטוחים שאתם קוראים נכון את המפה. הכוונה גם לתחום העבודה וגם לחיים האישיים. צפויה התפתחות מסוימת בתחום הרומנטי. עליכם להתקדם בקצב איטי במיוחד תוך כדי הקשבה מתמשכת לצד השני. שמרו על שלווה פנימית ובטחון עצמי.

מזל עקרב
הרומנטיקה חוגגת. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה, עובר יום סוער ושופע התפרצות יצרים. לפנויים יש צ'אנס רציני להתאהב היום. רמת האדרנלין גבוהה וכל דבר גורם לכם לריגוש. הרשו לעצמכם להיסחף! תיהנו מהעניין ותחגגו. קשרים חדשים שיתהוו היום יכולים להמשיך וזאת בתנאי שתנהלו את העניינים בתשומת לב. אל תחשפו את רגשותיכם מהר מידי!

מזל קשת
מישהו שחשוב לכם ממנו מנסה לבוא לקראתכם ולהתפשר, אבל עם האוכל, התיאבון שלכם גובר והולך ונראה שקשה מאוד לספק אתכם. הניסיונות לגרום לאחרים להתנהג על פי רצונכם נכשלים ונופלים כמו מגדל קלפים. אולי כדאי להניח למאבק הכוחות הגלוי ולציין בצורה קלילה יותר את מבוקשכם. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

מזל גדי
תחגגו את החופש ואת העצמאות שלכם. בא לכם למתוח את החבל עד לקצהו. למה לא? איש לא יעצור בעדכם ובלבד שלא תפגעו באחרים במהלך זה. אגב, מומלץ שתשתחררו מאנשים מיותרים בחיים שלכם. אנרגיות מכבידות וסיפורים שליליים הם לא בדיוק מה שאתם זקוקים לו- נהפוך הוא. הרקיע רומז כי אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, העיתוי נושא בשורה של אחווה ושיתוף.

מזל דלי
יש לכם לא מעט עבודה לעשות בתחום חיי החברה שלכם. אל תתנו לאחרים לרפות את ידיכם. מי שלא מכבד אתכם לא נחוץ לכם. הזמנות לאירועים כדאי לסנן ולבחור מתוכם את אלה המתאימים לכם ביותר מבלי להיכנע לתכתיבים של אחרים. בתחום הרומנטי- תנו לצד השני להכתיב את הקצב. הרקיע רומז כי אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.

מזל דגים
יום קליל בו אתם פוגשים אנשים נפלאים שגורמים לכם להתרגש. יש לכם עניין הקשור לתחום הלימודים שאתם חייבים להתמקד בו למרות שאין לכם יותר מידי חשק לעשות זאת. אל תתלו את האושר שלכם בהישגים חומריים או חיצוניים. התחברו לצד הרוחני של החיים וקחו את מה שקורה לכם בנימה פילוסופית. הרקיע רומז כי תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה, אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.

Back to top button