הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום זה מאופיין בריצות ובמילוי משימות רבות שמהווה התחלה לשבוע בסימן עשייה בלתי פוסקת. אתם מלאים בתחושות של שמחת חיים והגשמה עצמית, מה שמעניק לכם משנה מרץ ואנרגיות טובות. ספונטאניות ואופטימיות תאפשרנה לכם להתחיל קשר חדש עם בן המין השני. בלי ציפיות בבקשה, לפחות בשלב זה. הרקיע רומז על מצב אשר לפיו יוטל עליכם לנקוט יוזמה ולהנהיג את הסובבים אתכם.

שור
לא קל לכם לשמור על פרופורציות ואתם נדרשים להפעיל כוחות נפש פנימיים במלוא העוצמה, כל זאת כדי לפרש לטובתכם מצבים הנוצרים מסביב. נראה שכולם דואגים לעצמם ואף אחד לא ממש חושב עליכם. למרות שזה יכול להיראות כך, יש לכם הזדמנות לראות את כל התמונה בפרספקטיבה אחרת ולשפר את הרגשתכם הפנימית. שווה ניסיון! הרקיע מבשר על פרשיה רומנטית המושפעת ממוטיבים מקוריים, חריגים ומאוד לא שגרתיים.

תאומים
אתם מתנהגים בצורה שונה מהרגיל, מה שמאפשר לכם להגיע לאינטימיות אמיתית במקום בו קודם לכם, לא הצלחתם. הצעה שנראית מתאימה במיוחד תעלה על הפרק. אל תהססו ואל תתייחסו בחשדנות רבה מידי כי הצד השני עלול להרגיש ולהיבהל מהאינטנסיביות. לכו על זה בלי לחצים בזרימה טבעית ובזהירות. הרקיע רומז על תסבוכת או בעיה אשר הפתרון לה יגיע אליכם כאילו בהבזק חשמלי, בהברקת ברק. במקביל, הוא מציע לכם להימנע מדעות קדומות ומהשערות המבוססות על נורמות מקובלות של התנהגות.

סרטן
אתם במצב רוח מצוין והדבר בא לידי ביטוי בכול התחומים. עיקרון הרצף חיוני להצלחה בתחום העסקי. לא להפסיק מידי פעם למנוחה. אתם קוטעים את הקצב הטבעי של הדברים ובכך מטרפדים את הניסיונות של עצמכם להתקדם. יש מישהו שמנסה לשכנע אתכם ללכת על שותפות עסקית. אל תמהרו. קחו את הזמן ואל תאפשרו לאיש להכניס אתכם לפינה. אנרגיה קוסמית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.

אריה
אתם צריכים לשמור על עצמכם. צורת התזונה שלכם זקוקה לבדק בית. יעוץ מקצועי יתרום גם הוא לקידום הנושא בחייכם. הפעילות האינטלקטואלית שלכם צריכה להיות מאוזנת על ידי פעילות פיסית. הליכה או ריצה כמו גם השתתפות בסדנא יצירתית באחד מתחומי האומנות. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל המגיע מארצות שמעבר לים. אל תתאכזבו מדי אם תגלו שהיחסים עם אדם מסוים, הם לא ממש גן של שושנים. גל של התחדשות יעודד אתכם לוותר על קשרים שממילא מיצו את עצמם.

בתולה
הזמנה לאירוע חגיגי מאפשרת לכם לצאת מהשגרה, מה שמגיע, עבורכם, בדיוק בזמן הנכון. נצלו את המומנטום וההזדמנות לאסוף ממספר רב של אנשים, מידע בעניין חשוב שקשור לעבודה. אווירה קלילה מאפשרת לכם לבלות וליהנות מכל הלב. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אתם מוצאים במהירות אנשי שיחה מעניינים ולא משתעממים אפילו לרגע. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להתנתק מהבלי החומר ולדאות אל הרוחני.

מאזניים
כדאי להקפיד על נושא ההוצאות ולא להיגרר אחרי חברים שמנסים לפתות אתכם לבילוי יוצא דופן ויקר. אתם לא צריכים לנסות להרשים אף אחד. הרצון שלכם להיות חלק מהחבורה מובן וברור אבל אסור שיבוא על חשבון הכיס המשפחתי המשותף. לפנויים: במהלך החגיגות צפויה הרפתקה קצרה בתחום הרומנטי. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.

עקרב
יש לכם את הרצון להספיק היום כמה שיותר דברים. הנסיבות אינן מתאימות והזמן אינו בשל. הנמיכו פרופיל וחכו לתחילת השבוע הבא. במקום להיות מתוסכלים, קחו את הזמן להתחזק, להתארגן מחדש ולמצוא את הזמן הדרוש לעניינים אישיים שכבר מזמן הזנחתם. תחושת חוסר הנוחות נובעת בגלל ביקורת חיצונית. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להקשיב לקול הפנימי שלכם. הסמל שלכם הוא צללית של עקרב הרומזת על אומץ, תעוזה, מסתורין, מחשכים ונכונות להתייצב מול סכנה.

קשת
אתם מרגישים היום רגועים במיוחד. אווירת החופש ממש מגיעה בזמן. יש לכם מה להציע ואתם פתוחים גם להצעות מבני המין השני. תיתקלו בלא מעט הזדמנויות רומנטיות במסגרת קבוצה של אנשים בעלי עניין משותף. גם אם יש לכם פה ושם מחשבות בעניינים דחופים שעומדים על הפרק, מוטב לדחותן ביום יומיים. זכרו כי אדם נאור מסייע לחלשים ונוהג באבירות, בדרך זו הוא מושך אליו כבוד ותהילה.

גדי
היום כדאי להקדיש תשומת לב למשפחה ולבית. אם לא תעמדו על המשמר, עלול להתפתח עימות שעלול להסתבך ושיהיה קשה לפתור אותו. גם בתחום הזוגי צפויה עליה במתח. כדאי לגלות סבלנות כלפי האחרים. מצב הרוח הקרבי שנראה כאילו כולם סובלים ממנו בבת אחת, יתפוגג בשעות הערב. הסמל שלכם היא צללית של עז-הרים, מעין יעלי עין-גדי, הפוסעת עקב בצד אגודל עד שהיא ניצבת בפסגת הצוק. הסמל רומז על סבלנות ושאפתנות.

דלי
צפויות לכם כמה פגישות על רקע רומנטי. עם כל הכבוד להספק, בסופו של יום, אתם עלולים למצוא את עצמכם נבוכים מול שפע האפשרויות. אתם מרגישים חופשיים כמו פרפר ושכל העולם פתוח, אך נראה שהרצון שלכם לזוגיות עלול להפוך למוגזם. אל תתישו את עצמכם, נסו למתן את הצורך ולנהוג בצורה שקולה ומכובדת. הסמל שלכם הוא דמות של נערה [או של שואב מים עם האסל והדליים] היוצקת מים משני כדים. הסמל רומז על נכונותו של מזל דלי להרוות את צימאונם הרוחני של אחיו בני האדם.

דגים
היום אתם נהנים מזרימה חיובית של אנרגיה שגורמת לכם לתפקד בצורה יוצאת מהכלל. יום מתאים להתחלות חדשות, גם באישי וגם בחברתי. הרעיונות שלכם בתחום החברתי מצוינים. המשיכו בהם ותופתעו מהתוצאות. למי שכבר נמצא במערכת זוגית- יום מתאים לבילוי רומנטי משותף. הסמל שלכם הוא צמד דגים השוחים זה לעומת האחר. הסמל רומז על רגשות תהומיים וסוערים, כמו גם על יסוד המים שאתם נמנים עליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button