אורח חיים בריאדיאטה ותזונהמחשבוני קלוריות ודיאטהרפואה משלימה

מחשבון שריפת קלוריות יומי – מחשבון BMR

אתם יודעים שגם שאנו ישנים גופנו שורף קלוריות? בואו לחשב כמה קלוריות גופכם שורף לפני שהתחלתם להתאמץ… זהו מחשבון שריפת קלוריות / מחשבון BMR שיגלה לכם כמה קלוריות גופכם צורך ביממה, מה שמכונה הקצב המטאבולי הבסיסי שלכם.
מחשבון BMR הוא מחשבון מיוחד לחישוב כמה קלוריות גופך שורף ביום (גם בשינה). אתם מזינים את הגובה, המשקל והגיל ומגלים כמה קלוריות הגוף שלנו מוציא ביום, מחשבון אמין ומקצועי.

ידוע, הגוף שלנו משתמש באנרגיה, ללא כל קשר לפעילות שאנחנו עושים, אפילו אם אנחנו ישנים עדיין ישנן מערכות רבות בגוף שצורכות אנרגיה. מחשבון ה-BMR יחשב עבורנו מהו קצב חילוף החומרים הבסיסי שלנו (BMR): זהו בעצם מספר הקלוריות שהיינו שורפים בכל מקרה, אפילו אם היינו במיטה / היינו מבלים בשינה כל היום.

מדד זה חשוב כאשר אנו מעוניינים להתאים תפריט תזונתי מאוזן לשמירה או ירידה במשקל, משום כידוע כדי לרדת שמשקל אנו צריכים "להוציא" יותר קלוריות משאנו צורכים. דרך אחת לשרוף קלוריות היא דרך פעילות גופנית (אירובית או אנאירובית) כאשר עליהם יש להוסיף את מספר הקלוריות שהגוף שלנו צורך כדי להתקיים. בין הפעולות שהגוף שלנו מבצע ללא קשר ניתן למנות את פעילות הלב ומערכות הזרמת הדם, שמירה על טמפרטורת הגוף (הומיאוסטאזיס) ועוד. בהמשך תמצאו את מחשבון שריפת הקלוריות במנוחה. הזינו את הנתונים ותראו מיד כמה קלוריות הגוף שלכם צורך במנוחה.

Back to top button