הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 14-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי, במיוחד כאשר מדובר בענייני הלב, אולם לא תמיד הדברים קורים 'כמו בסרטים'. האטו את הקצב הבלתי מרוסן שלכם ותנו לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונות 'דומים' בעבר. מה שהיה כבר חלף ונגמר. השיקולים שלכם צריכים להיות ענייניים. מיותר כמעט לציין שיש לפתח קשר עם המון סבלנות וקבלה הדדית.
בפתיחה באותיות העבריות שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים, עלתה בגורלכם האות ר'. המסר הוא: אתם צריכים לנקוט יוזמה ולהנהיג את האנשים התולים בכם את תקוותיהם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הביטחון וההערכה העצמית שלכם זקוקים לריסון. נכון שאתם מאוד 'מבוקשים', אבל לכול אדם יש תחליף. התמקדו במי ובמה שעושה לכם טוב ואל תאיימו בסנקציות אם משאלותיכם לא יתגשמו. אל תיקחו סיכונים. אתם עלולים לשמוע דברים שלא ישמחו אתכם ולא יהיה לכם קל לחזור בכם, אם בכלל. אין טעם לדבר אם אינכם מתכוונים לכך באמת. שימו לב! למילים יש יותר כוח ממה שאתם חושבים.
בפתיחה באותיות העבריות שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים, עלתה בגורלכם האות ת'. המסר הוא: אתם צריכים להציב גבולות גם לאנשים המנסים לעורר את רחמיכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם. אל תהססו לפתח שותפויות ועבודת צוות. ההגדרה העצמית קשה לכם ואתם מחפשים דרך להצדיק את התנהגותכם ופעולותיכם למרות שאינן עולות בקנה אחד עם הנורמות החברתיות המקובלות. מישהו קרוב שיוכל להכיל את מה שיש לכם לומר, ייתן לכם עצה מצוינת. השאלה היא אם יש לכם מספיק אומץ ליישם או שתעדיפו להמשיך במסלול הנוח יותר.
בשיטת קבלת מסרים על-פי שיטת הפנג שוואי והטאי צ'י ובאמצעות סמלים של בעלי-חיים, עלה בגורלכם עטלף: המסר הוא – יש לתקוף בעורמה את יריביכם ולהפעיל שיטות שאינן גלויות לעין המתבונן.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מתעוררים מאוחר ולא מצליחים לשמור על רמת ערנות מספקת כדי להיות פעילים במהלך היום. חכו לשעות הערב כדי לעשות את מה שקבעתם לעצמכם. חדשות מעניינות שמגיעות אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות נון מעוררות את סקרנותכם בצורה משמעותית. אם אינכם יכולים להתאפק ולחכות לשעת כושר לגלות עוד פרטים, אתם יכולים לערוך מחקר פרטי בעצמכם.
בשיטת קבלת מסרים על-פי שיטת הפנג שוואי והטאי צ'י ובאמצעות סמלים של בעלי-חיים, עלה בגורלכם קנגורו: המסר הוא – אם החלטתם לצאת נגד יריביכם, עשו זאת במהירות רבה ומבלי להניח להם ולו רגע אחד להתאוששות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

בתכל'ס, יש לכם כוחות שמאפשרים לכם להתאושש מכל מצב, אבל גם לכם, יש ימים פחות טובים- כמו היום. ברגע שאתם מאבדים את תחושת השליטה, קשה לכם להתמודד עם זה ואתם מתחילים לשלוף ציפורניים ולהיות עצבניים. אם אתם באמת כל כך לא מרוצים, תמיד תוכלו לבחור להמשיך הלאה. קחו בחשבון כי פרידה (כל סוג של…) אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של סלמנדרה: המסר הוא – גם אם אתם חווים תקופה שפופה קמעה, הרי שיכולת ההתחדשות שלכם גדולה מכפי ששיערתם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מצליחים לארגן אירוע חשוב וקוצרים מחמאות מאנשים קרובים וגם מאנשים זרים שמתפעלים מכישוריכם. למרות שאינכם פועלים משיקולי כדאיות, יש מי שיזכור ויזקוף לזכותכם הישגים אלה בעתיד. עליכם להקפיד וללמוד מניסיון העבר, אל תהיו צנועים מדי ובמקום שבו מגיעות לכם מחמאות, צאו לאור הזרקורים ואל תתנו לאף אחד לשכוח מי אחראי להצלחה.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של זברה: המסר הוא – הסוו את רעיונותיכם מעיני הסובבים אתכם, מישהו עוד עלול לגזול אותם מכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם חווים אווירה של מתיחות. כל זאת בגלל חוסר היציבות הנוצרת בגלל התקף הבזבוזים המיותרים. שוב עברתם את הגבולות שהצבתם לעצמכם רק לאחרונה. למרות שברור לכם לגמרי שאתם עושים טעות שעליה תצטרכו לשם מחיר ולא רק כספי, אתם ממשיכים לנהוג בצורה כפייתית כמעט. נסו לחשוב בכנות מה הסיבות שדוחפות אתכם לעשות את מה שאתם עושים.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטה סינית עתיקה ששמה "איי צ'ינג", עלה בגורלכם מסר מספר שבע: המסר הוא – האדמה אוצרת בתוכה מים בדיוק כפי שהסכר עוצר את מי האגם. בדרך דומה המשמעת משמשת לריסון ההפכפכות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום צפוי לכם מעבר חד אך חיוני מדיבורים למעשים. נושא שדשתם בו עד דק קורם עור וגידים. הגיע הזמן לעבור מתיאוריה למעשה. תחושת הזנחה ועלבון גורמת להאצה של תהליך שכבר מזמן היה צריך להתבצע. אירוע חברתי בו תשתתפו יוכיח לכם בפעם המי יודע כמה שאתם יכולים ליהנות מאוד גם כשאתם לבד.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטה סינית עתיקה ששמה "איי צ'ינג", עלה בגורלכם מסר ששמו "טה יו": המסר הוא – זו תקופה נפלאה עבור כל מי מכם המבקש להתקדם ובמקביל, אין לנצל לרעה את העוצמה שהופקדה בידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אווירה טובה מאוד בבית. יש לכם הרגשה שניתן ללבן גם נושאים שבעבר היו טאבו או היקשו מאוד על כול המעורבים מבחינה רגשית. מישהו מבני המשפחה או החברים הקרובים מגלה יוזמה ומציע לצאת לטיול מלהיב במיוחד. באופק מדשדש סוף שבוע מרתק. אל תתנו לטרדות שוליות לעצור אתכם. אם אתם מוצאים את עצמכם שקועים בענייני רכוש ונכסים, כדאי להתנער מאמוציות ולהעדיף את הגישה המעשית.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה (הארקנה הגדולה), הופיע בגורלכם קלף שמספרו 21: המסר הוא – המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול, ואתם נמצאים על מפתנו של שלב מופלא בחייכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כדאי מאוד לרסן את רגשות התוקפנות שמציפים אתכם היום. יש מי שמנסה להרגיע וליצור אווירה מתאימה לכיוון של אינטימיות ורכות ואילו אתם, איך שהוא, בלי מודעות למעשיכם, 'מחבלים' במאמצים שיכולים לתרום גם לכם. היזהרו לא להרוס. תנו לצד העדין והאוהב שלכם לבוא לידי ביטוי. אל תשחקו ברגשותיו של אדם שאינו יכול להתמודד מולכם, גם אם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה (הארקנה הגדולה), הופיע בגורלכם קלף שמספרו 17: המסר הוא – זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

האשליות שפיתחתם בעניינים רומנטיים עלולות לחזור אליכם כמו בומרנג. החשש מדחייה על ידי בן המין השני שמוצא חן בעינכם, גורם לכם להימנע מלנסות וזה בהחלט חבל. הפעילו את הקסם האישי שלכם ואל תתביישו להפגין את הידע ואת חוכמת החיים שלכם. יש לכם מה להציע וללא ספק זהו שילוב מנצח. במקביל, אל תפנו את הגב לאדם המרבה לחייך אליכם. נראה כי הוא ממתין לרגע בו יוכל לתפוס אתכם בחולשתכם.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה גביעים: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם עסוקים בדינאמיקה משפחתית ומקדישים יותר מידי זמן לעניינים שאילו הייתם מחכים קצת, היו מסתדרים מאליהם. הקשרים האישיים שלכם מקוממים אתכם? הגיע הזמן לבדוק לעומק מה באמת קורה אצל הצד השני. זה יהיה יותר קל מכפי שאתם חושבים. דבר מה יצירתי במיוחד עולה ובוקע מתוך הפנימיות שלכם. אל תבזבזו לריק את כישרונותיכם.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו ארבע מטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button