הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בשורה טובה על הבוקר עושה לכם את היום. מכאן ואילך הדברים תלויים בכם ובדרך בה תבחרו להגיב. צפויה הפתעה הקשורה לחבר וותיק. מה שנחוץ לכם הוא לגלות את הרגישות וההבנה שיש לכם, אך לעיתים אתם נוטים לשכוח מקיומן. בתחום החברתי צפויות התפתחויות נעימות. חברות חדשה מהווה פתח להיכרויות ובילויים משותפים, זאת במידה ותתרמו מזמנכם ומרצכם.

שור
התקשורת זורמת וגורמת לבעיות בזוגיות להיראות פחותות מאשר בדרך כלל. היום, סוג חדש של הבנה רגשית עולה אל פני השטח. אל תבלבלו בין משיכה פיסית לאהבה. יש לבדוק את הנושא לעומקו. אתם מתמודדים היטב עם המציאות, למרות הקשיים. צפוי שיפור בעבודה אם תתמקדו בכישורי ההתמדה, ההתמקדות וההישרדות שלכם. אתם עלולים להתרפק על פרשייה שלא עלתה יפה. אם התנאים והנסיבות נותרו בעינם, אל תצפו לגדולות.

תאומים
אתם מתמקדים בנושא הזוגיות על מנת לשפר אווירה. תנו לאירועים לזרום בקצב הטבעי שלהם ואל תלחצו יותר מידי. אל תיקחו את בן הזוג כמובן מאליו. מצד שני, לא ראוי להשתמש במניפולציות כדי לקבל את מה שאתם רוצים. מהלך כזה יגרור רגשות כעס ונקמנות בהמשך הדרך. נטישה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.

סרטן
צפוי יום טעון מבחינה רגשית. מישהו שאיכפת לכם מאוד ממנו, מצליח להוציא אתכם מהכלים ולגרום לתחושה של ניתוק טוטלי בלתי נמנע. קשה לכם לשפוט בצורה שקולה וקרה את המתרחש סביבכם. רעיון טוב יהיה לקחת פסק זמן ולהתרחק מזירת ההתרחשויות. יתכן כי הקשר אכן מגיע לקיצו אך עדיף לעשות זאת מתוך בחירה ולא תחושת קורבנות. צפויים לכם כבוד ותהילה, הגמול הכספי יגיע בשלב מאוחר יותר.

אריה
התחום החברתי דורש איפוק ואורך רוח. נראה כי צפויים לכם מפגשים עם אנשים בעלי דעות קדומות. אתם חשים מתח כלפי מישהו בעבודה. יתכן כי הרקע לתחושות אלה שונה לחלוטין ממה שנראה על פני השטח. אין זה מאבק כוחות קלאסי. שווה לבדוק את העניין לעומקו. נסו לא להסתבך יותר מידי בפעולות ראווה שאינן מובילות לשום מקום טוב, מלבד רושם על הסביבה. תהיו ענייניים! בשורות טובות בדרך אליכם.

בתולה
יום נהדר מבחינה חומרית. אתם מקבלים 'שטיפה' מאדם סמכותי שמראה לכם את החסרונות והמלכודות בדרך בה התנהלתם. כיוון שאין לכם בעיה לקבל ביקורת בצורה יצירתית, אתם מצליחים ליישם כמה עקרונות חשובים כבר ביום הראשון. התאפקות גורמת לכם לסיפוק ולהעצמה פנימית. האמת נמצאת בדברים מעשיים ותועלתניים, וזה אומר שאתם צריכים להימנע מנתיבים הזויים וחסרי תכלית.

מאזניים
תחושת הביטחון שלכם מעורערת ואתם חשים שעומד לקרות משהו דרסטי. תשומת הלב שלכם נדרשת במספר תחומים וקשה לכם לחלק את האנרגיות בצורה יעילה. קשר הרסני בו הייתם מעורבים מגיע לסיומו ויש מקום לצפות לתחושות של הקלה. עכשיו, כאשר השטח "נקי", תוכלו להתמקד יותר בצרכים שלכם. לשיפור ההרגשה מומלץ לנסות טיפול מתחום הרפואה המשלימה.

עקרב
אפשר לצפות לבשורות טובות הודות למצבו של כוכבכם פלוטו. חובות כספיים שמעיקים עליכם, מוצאים את פתרונם בדרך מקורית. אל תבזבזו זמן מיותר על חברים שכבר לא מעניינים אתכם, רק בגלל שאתם לא רוצים לפגוע ברגשותיהם. היום אתם עלולים למצוא את עצמכם משתתפים באירוע שלא תכננתם להגיע אליו. למרות השיבוש בתוכניות המקוריות- אל תיקחו את זה קשה מידי והשתדלו לראות את הצד החיובי ואת האופציות שנפתחות בפניכם.

קשת
אינכם מרגישים במיטבכם ומומלץ שתחליטו לבלות את היום במנוחה. הדפו את המבקרים ונצלו את היום למילוי מצברים גופניים ונפשיים. בן/ת הזוג עשויים להציע לכם לצאת לטיול רומנטי לחו"ל. למי שלא נמצא בקשר- זוהי בהחלט שעת כושר להתחלות חדשות, במיוחד עם בני מזל מים (עקרב, דגים וסרטן). אל תכריחו איש לנהוג על-פי עקרונותיכם, אלא אם הוא עצמו וויתר על עצמאותו לטובתכם.

גדי
זו תקופה מלחיצה בה אתם זקוקים לאדם בפניו תוכלו לשפוך את הלב. במקביל, אל תחפזו לבחור את המועמד – סננו קצת. אל תעבירו על עצמכם ביקורת. יש כבר מי שעושה את זה ואינכם זקוקים לעוד 'ירידות'. גם כך, האגו שלכם שפוף למדי היום. עליכם להמשיך לעבוד כאילו הכול בסדר, למרות שיש לכם הרבה נושאים חשובים ודחופים למדי לטפל בהם. החליטו על סדר עדיפויות! אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי.

דלי
אתם מגלים סבלנות ואורך רוח ופחות תוקפנות נסתרת. המסר החדש עובר לאנשים קרובים אליכם בעבודה, והאווירה נעשית טובה הרבה יותר מאשר בעבר. תנו ביטוי לצד הרך והרגיש שלכם. אם משהו לא נראה לכם, אתם יכולים לדבר על זה במקום להסתגר ולחשוד שכולם פועלים נגדכם. המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם. צבירה מביאה עימה פחד באותו היחס.

דגים
יום טוב ונראה כי קצת התאוששתם ממצב הרוח השפוף. יש לכם הרבה אפשרויות ובעצם הבחירה בידיכם. עליכם רק להחליט שאתם לוקחים אחריות מלאה על מה שקורה ונותנים את המקסימום מעצמכם. במידה והתוכניות לא יעלו בקנה אחד עם מה שאתם מגדירים כהצלחה, תוכלו תמיד לנסות אופציה אחרת. העולם לא יתמוטט! אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button