הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הזדמנות לעשות עסקה טובה בתחום הנדל"ן. גלו ערנות. למידע שיגיע לאוזניכם במקרה, יש ערך כספי. אתם עובדים קשה מאוד אבל יש התקדמות בכיוון חיובי, בעיקר מבחינת המצב הכספי בבנק. יש לכם את כל ההצדקה שבעולם להרגיש אופטימיים. כל הכבוד לכושר ההישרדות. המשיכו כך. אתם במסלול אל השפע. המזל מאיר פנים. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: לאווירה טובה חורטים על הקמע את האותיות: ואתעי המייצגות את הפסוק: ואתה אל תירא עבדי יעקב.

שור
זהו יום של סגירת מעגלים. התוקפנות והמתח יורדים ויש לכם תחושה של פיוס עם הסביבה ואופטימיות לגבי התרחשויות עתידיות. שיפור המעמד החברתי שלכם תורם גם הוא למורל הגבוה. זה יום מתאים ליצירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום הרוחני. הרבה תנועה ונסיעות ובילוי עם אנשים במסגרות שונות ומגוונות. הרקיע קובע כי האהבה ממתינה לכם בהישג יד, אך אם התכוונתם לבצע השקעה פיננסית – כדאי שתרדו מזה.

תאומים
פגישה חשובה יוצאת אל הפועל ובהצלחה מרובה. למרות החששות שלכם, אתם מקבלים הצעה מפתה בתחום הקריירה. מצב הרוח עולה. ברור לכם שאתם עומדים על סף שינוי. היעזרו באדם בן מזל דלי שיכול לסייע בגלל קשרים אישיים חשובים. אל תקבלו החלטות על סמך אינטואיציות. חשוב לבדוק את האותיות הקטנות במסמכים משפטיים. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: לשלום בבית חורטים על הקמע את האותיות: באבואב המייצגות את הפסוק: ברוך אתה בבואך וברוך אתה בצאתך.

סרטן
יום רגוע. לאחר סיום העבודה חשוב שתמצאו זמן לעצמכם לבילוי ביתי ולתכנון נסיעה שצפויה בקרוב. אתם צריכים להתארגן ולסדר ארונות ומדפים בדחיפות, כי קשה לכם למצוא ניירות ומסמכים הדרושים לכם. בתחום הזוגי אתם נהנים מקרבה ואינטימיות מעולים. המשיכו כך. זה פשוט עושה לכם טוב על הנשמה! אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל גדי, וצריכים ללמוד ממנו שלעיתים יש לעגל פינות בתחום המשפחה לטובת הישגים בקריירה.

אריה
הבוקר מתחיל בצורה מוצלחת במיוחד. מספר שיחות טלפון שמגיעות אחרי חודשים של המתנה מבשרות על פתיחת חסימה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות. דלתות נפתחות ויש פתאום שפע של אפשרויות בכול התחומים. יופי של יום. אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג את המצב החדש שנוצר. יש לכם הרבה הזדמנויות לצאת לבילוי עם אנשים חדשים לגמרי. לא להסס. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: להבנת סודות ורזים חורטים על הקמע את האותיות: כהאיבבה המייצגות את הפסוק: כמראה הקשת אשר יהיה בענן ביום הגשם.

בתולה
זה יום בו תזכו בעודף תשומת לב עד כדי תחושה של חנק. אתם בעצם לא מעוניינים להיות בתוך הסיטואציה המשפחתית המורחבת, אבל סוף השבוע מאלץ אתכם להיות בקטע החברתי. כל מה שמעניין אתכם זה לנוח ולברוח קצת למקום רחוק בו תוכלו ליהנות מהשקט. עם קצת מזל תצליחו לקחת פסק זמן של כמה שעות. הפנימו את הרעיון לפיו יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.

מאזניים
אתם מבלים חלק מהיום בנסיעות ובפגישות עסקיות וחברתיות. צפוי חידוש קשרים עם מישהו מחו"ל. תיתכן עליה במתח בבית. הרגישות שלכם גבוהה ואתם זקוקים למנוחה שלא ממש מתאפשרת. הבית מלא אנשים ואתם צריכים להתחשב בצרכים של בני הבית האחרים. יום לא קל. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לבצע שינויים בדיור. כוכב ששמו ונוס מזמן לכם הרפתקה שהיא בבחינת חוויה מתקנת. רק טוב יכול לצמוח לכם ממנה.

עקרב
נסיעה ארוכה שמתוכננת כמה ימים מראש, יוצאת אל הפועל. מלבד כמה תקלות קטנות בדרך, צפוי לכם סוף שבוע נעים במיוחד. היום תבלו עם אנשים שאתם ממש אוהבים. נסו להתגבר על הרצון שלכם להרשים. שמרו על פרופיל נמוך ופשוט הרשו לעצמכם ליהנות. כדאי להיפרד מהרגלים מגונים כמו אכילת יתר ושתייה מרובה של משקאות אלכוהוליים. הקיבה שלכם רגישה במקצת היום. קחו הכול אך במידה. עסקה הרפתקנית תוביל אל רווחים נאים.

קשת
יש לכם הרגשה חזקה של תסכול. דברים פשוט לא קורים כמו שצריך ואתם גם לא בטוחים איך אפשר לייעל ולשפר את המצב. אתם מרגישים תקועים. שיפור בתחום הכלכלי היה יכול לשפר את מצב הרוח אך זה לא מתרחש בן לילה. למרות שתמיד צריך להאמין ולקוות שניסים יתרחשו, הדרך היעילה והפשוטה יותר היא לתכנן תוכנית הבראה. יש לנהוג באצילות וביושר, גם אם הצד השני נוקט גישה שאינה כזו.

גדי
בגלל כל העומס לו הייתם חשופים לאחרונה, לא הקדשתם מספיק זמן לבית. אז הגיע הזמן לסדר את החדרים, המדפים והארונות, כי גם ככה, אתם מתקשים למצוא את מה שנחוץ לכם. חלקו את העבודה לחלקים כדי להפוך את המשימה לאפשרית ולא מלחיצה. התחילו בהדרגה ותגלו מהר מאוד ש'השד' בכלל לא נורא. ייתכן כי הקריירה שלכם זקוקה להתחדשות, אל תקפאו על השמרים בכל אשר נוגע לחידושים ולקדמה.

דלי
כתוצאה ממפגש חברתי המתקיים בביתכם נגרמת מבוכה מסוימת, בגלל תגובה לא פרופורציונאלית של אחד מבני המשפחה. חשוב שתדעו להעמיד גבולות וכן להתעקש על זכויותיכם. מלחמת כוחות אינה בריאה אף פעם ובמיוחד לא בקטע משפחתי. יש לכם בעיה דומה בעבודה. נסו להסיק מסקנות בכוח האסרטיביות שלכם. העניין בהחלט דורש שיפור ובדחיפות. אל תתנו לאחרים לדרוך עליכם ואל תהססו להציג בפני יריביכם את שנינותכם. חיצי הומור יפגעו במטרה.

דגים
יום רומנטי. בן/ת הזוג יתעלה על עצמו ברצון לפנק ולחזר. במידה ואתם לא בקשר-צפו להפתעות נעימות… אתם מרגישים נפלא לנוכח כל תשומת הלב שמורעפת עליכם מכל הכיוונים וכמובן- נראים בהתאם. העולם נראה פתאום מקום נפלא יותר מתמיד. ככה זה כשרואים את הכול דרך משקפיים וורודים. האמת באה מבפנים, העיניים הן השער לנשמה. את האדם הרוחני אפשר לזהות על פי המבט שבעיניו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button