הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 14-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום משמעותי להתפתחות של רומן חדש או להעמקת קשר קיים. הולכת ומתגברת המודעות לצורך הפנימי שיש לכם בתחום החיים האישיים בכלל וחיי האהבה בפרט. אתם מרגישים שלעיתים אתם לא מבטאים את עצמכם בצורה מדויקת מה שגורם לקצרים בתקשורת, למרות הכוונות הטובות. מה לעשות? להתנסות! כן. מישהו בסביבתכם ממשיך לטחון וויכוח שירדתם ממנו. אל תיקחו ללב, הוא סתם נהנה לנג'ס.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של גשר נטוי על מים: המסר הוא – אנשים שאתם מכירים יתקוטטו ביניהם, ועליכם יוטל לגשר ולפשר ביניהם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

דווקא כאשר נראה שהכל מסתדר על הצד הטוב ביותר אתם נתקפים בפתאומיות בחוסר שקט ורצון לשבור את הכלים. אל תחשבו אפילו על הרפתקאות ופזילות לצדדים. אתם זוכים סוף סוף להרגשה של ביטחון כמו אוניה שהגיעה לחוף מבטחים. אל תתפתו לקלקל את המצב בגלל דחפים ספונטאניים. חכו קצת. זה יחלוף עם הרוח. אם בא לכם להעניק מתנה למכר שחסרה לו סבלנות, כדאי שתביאו לו מתנות בגוונים וורודים או אבן ספיר, המייצגות את סבלנותו של מזל שור.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של שמש מפציעה באופק: המסר הוא – צפויה לכם התחדשות גדולה בכל אורחות חייכם. גלו פתיחות לקראת מהפכים ושינויים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום קליל. לא חשבתם שזה אפשרי אבל הנה, אתם ספונטאניים ומרחפים כמו פרפרים. לא מתחשק לכם לטרוח ולהשקיע? יום חופש ובילוי בחיק הטבע בהחלט יהיה בזמן. אנשים יקבלו בהבנה את הספונטאניות. אתם מרגישים משיכה בלתי רגילה לצאת למקום חדש ולעשות משהו חריג ושונה מהרגיל. תיהנו מכל רגע, למה לא?
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף הגביעים הסימטריים: הקלף מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

חוסר תקשורת מסוים גורם לכם לניתוק מעולם החיצוני. זה יום בו אתם מסתגרים בתוך עצמכם. הזמן פשוט עובר לו בעצלתיים וזה בדיוק מה שנחוץ לכם: פסק זמן. אל תמהרו לשפוט את עצמכם. זה ממש בסדר. יש לכם את יום המחרת כדי להשלים חובות חברתיים. אדם שאתם חושדים בו, חף מכל עוון. כדאי שתשקלו את העניין פעם נוספת.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף איש הכהונה: הקלף צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. בדרך כלל הוא רומז על נישואין.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יש צורך לתפוס קצת שלווה אבל יש מי שמצליחים לתמרן אתכם לכיוונים אחרים. רשימת המשימות ארוכה במיוחד ובשלב מסוים עלול התסכול שלכם לעלות אל פני השטח. הגיע הזמן שתלמדו להגיד לא בקול רם וגם הצבת גבולות היא משהו שיש צורך לעבוד עליו. אל תידחו! אם אתם מקבלים ייעוץ כלשהו, כדאי שתבדקו אותו בציציות.
בתקשור רוחני עם רבדים עליונים עלה בגורלכם המסר הבא: אין מי שלא מחבב את ההוד וההדר הבוקעים מכם אך עכשיו עומדים במבחן גם קלילותכם וגם קסמכם האישי.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

לאחר כמה ימים של מאבק סמוי אתם מרגישים תזוזה המובילה לשביעות רצון. אתם יוזמים בילויים שמעוררים תגובות מעורבות בקרב המוזמנים אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. בתכלס, זה הדבר האחרון שאתם צריכים אחרי התקופה המינורית הזו. פעילות חברתית בחיק הטבע תעשה לכם רק טוב ומי שלא רוצה שלא יבוא.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו אס הגביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום נחמד למי שמתאים את עצמו לסביבה. שיחה עם מישהו חכם תפתיע אתכם מאוד. במידה ותאפשרו לאותו אדם לדבר תגלו שמי שחשבתם עליו בתור אויב, כלל איננו כזה. כדאי לשכוח את העבר ולהתחיל מערכת חדשה. ציפיות מוגזמות עלולות להוביל אתכם לאכזבה ולכן עדיף לתת לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. אנרגיות ברוכות מורעפות על הבוסתן הרומנטי.
בתקשור רוחני עם רבדים עליונים עלה בגורלכם המסר הבא: הרגל נפסד עלול להעכיר את איכות חייכם, זה הזמן להתפכחות ולהתחדשות בחיי הרגש.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

העקשנות שלכם מכניסה אתכם לעיתים קרובות לצרות ולמצבים שקשה לצאת מהם. בני הזוג קצת משועממים ואם זה תחום שחשוב לכם, במקום להתווכח, כדאי שתחשבו על משהו מקורי ויצירתי לעשות למען השני. אין כמו מעט יוזמה ורצון טוב לפתוח את המחסומים האנרגטיים. צפויה לכם הצעה מפתיעה. מישהו מקיים איתכם שיחת מוטיבציה מתוך כוונה למנוע מכם להציג לו דרישות. הכדור במגרש שלכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של טמבורין: המסר הוא – אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

צפוי לכם שובל של אנרגיות טובות. יום מצוין מכל הבחינות. כדאי מאוד להניח למשקעי העבר ולא לתת להם לקלקל התחלות של קשרים חדשים. העיקרון שמנחה אתכם היום ולמשך הימים הבאים, צריך להיות מבוסס על זרימה ונינוחות. אם תורידו את רמת הציפיות הכול ילך לכם בקלות. מפגש חברתי מהנה צפוי לכם הערב. אתם נוטים להביע את דעתכם ללא כחל וסרק, אך היום צפוי מצב בו כדאי לכם לנהוג איפוק בשיחה עם אדם פגיע.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של יען: המסר הוא – נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

הכוכבים שלכם מקיימים עכשיו היבטים עם כוכבים רבים בעלי אופי שונה ומגוון. אתם עסוקים במחשבות על אלף ואחד נושאים. המוח שלכם חד ומהיר והפעם אין הדבר פועל לטובתכם. עליכם להתמקד ולטפל בנושאים העומדים על הפרק, אחד אחרי השני. עדיף שתשקיעו את מירב האנרגיה שלכם בתחום הזוגיות שבימים אלה מטריד אתכם מאוד. כל שאר הדברים- יחכו.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 44: הקלף מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מנסים להתחמק ממחשבות טורדניות. יש מי שמתעניינים בכם אבל אתם לא ממש מקבלים את העניין ברוח טובה. נסו לשלוט בחוש הביקורת. לא כל מפגש חברתי אמור להביא על מגש של כסף את בני הזוג הקבועים שאיתם תצעדו אל תוך השקיעה. קחו את התחום הרומנטי כפרויקט ארוך טווח. צפויה לכם הצלחה בעולם התקשורת.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 71: הקלף מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אם מצב הרוח שלכם בשפל, זאת תוצאה של רגשות תסכול וכעסים עמוקים מאוד שמעורר בכם אדם שאתם (הפלא ופלא) מחבבים. האווירה משפחתית נעימה אולם נדרשת מכם יתר הקשבה לאחרים. הזוגיות גם היא במצב טוב. מחכה לכם נסיעה מתוכננת שתגרום לכם להנאה רבה בניגוד לציפיות הנמוכות שלכם. כוכב חביב רומז על בילוי בחיק הטבע.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 24: הקלף מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button