הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ההיסוס הפתאומי ש'קפץ' עליכם גורם למישהו מבני המשפחה להתבלבל. אתם חסרי מנוח ובלי כוונה תחילה מדביקים גם את האחרים באווירה של חוסר בהירות. היכולת שלכם לחזור למצב הרגיל מתעכבת הפעם לעומת פעמים אחרות. תזרמו עם מה שקורה. לא יזיק לכם לשתף פעולה ברוח טובה, ולמלא את הבקשות של בן/ת הזוג. הערכה רבה צפויה לכם מצד אנשים אשר יש לכם עימם קשרי עבודה. יחד עם זה, נראה שפה ושם הדברים גולשים לפסים אישיים.

שור
ה'סחבת' די שוברת אתכם ולמרות שיש לכם מספיק עיסוקים, עיכוב תשובות חשובות לכם, מוציא אתכם משיווי משקל. אתם חוששים להתעמת עם אדם שמחזיק בידיו הרבה כוחות והינו בעל השפעה. ההמתנה רק יכולה לקלקל לכם. עשו מה שצריך לעשות ואחר כך תוכלו לשכוח מכל העניין. זו תקופה נפלאה כדי לפנות לעיסוקים הדורשים הופעה נאה וייצוגיות. זה הזמן הנכון להשתלב בערוצים המעניקים חשיבות ליכולת ביטוי וכושר שכנוע.

תאומים
התוכניות המקוריות שתכננתם עוברות שינוי. יש לכם צורך פנימי עז להיות מחוץ לבית, להתאוורר וגם לפגוש אנשים חדשים ומעניינים. אפשרות חדשה עולה על הפרק ומתקבלת בהתלהבות על ידי כל בני המשפחה. תזרמו בקלילות ובטבעיות למרות שלא קל לכם. לא צריך להתעקש על כל דבר. הרקיע מנסה לרמוז לכם על הצורך במעט יותר גשמיות וקצת פחות הסתגרות והתבודדות.

סרטן
נראה שאתם נקלעים למצב לפיו נוצר קשר עם האדם הנכון, אך לא בעיתוי הנכון. אם אינכם רוצים להיפגע, כדאי שתמשיכו בדרככם. מערבולת רגשית מזמינה אליכם יועצים רבים מדי. אז נכון שהם רוצים בטובתכם, אבל כל אחד מהם מושך בכיוון אחר. נסו להירגע ולקחת שליטה על מה שקורה. התבוננות אובייקטיבית באירועים בפרופורציה נכונה, גם היא תעזור.

אריה
כוכבים רבים משפיעים עתה על הקריירה שלכם. נצלו את התופעה כדי לצבור הישגים בכל מה שנוגע לשכר, קידום או הטבות. נוצרת הרמוניה שמימית ביניכם לבין כוכב וונוס האחראי על היופי, האהבה והאמנות. מזל וברכה צפונים עבורכם בכל אחד משלושה תחומים אלה. מישהו שצפה לכם כישלון בעסקה כלשהי, נאלץ לאכול את הכובע. במקביל, נראה שהכול נעשה באווירה ידידותית.

בתולה
מישהו עלול לנסות לסובב אתכם במניפולציות ואפילו להרחיק לכת ולהפיל אתכם בפח. גלו ערנות למרות עומס יוצא דופן בעבודה. נסו לא להיכנס לעימותים אלא לטפל בחילוקי הדעות בצורה אסרטיבית ובוגרת. לאט אבל בטוח אתם לומדים לפתור בעיות בצורה שונה מכפי שהייתם רגילים עד כה. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 5, 7 ו 1. [ויש האומרים, 4]

מאזניים
בעיקרון יום מקסים. את הדברים החשובים לכם באמת, כבר השגתם, ועכשיו מה שנשאר לכם זה ליהנות ולשמר את הקיים. המערכת הזוגית מתייצבת ועליכם לעמוד על המשמר שלא לגלוש לשגרה על כל מה שכרוך בכך. בעבודה גם כן המצב משביע רצון ובסך הכל יש לכם את כל הסיבות להיות מרוצים. אנרגיה קוסמית רומזת על ישות עליונה השומרת עליכם מכל רע.

עקרב
יום נעים ביותר. יש עליכם לא מעט לחצים בזמן האחרון ולכן היום הזה, שנותן לכם הזדמנות לשהות הרחק מהבית, מהווה אתנחתא מצוינת לנקות את הראש ממחשבות ולנוח כמו שצריך. טבע ונופים תמיד עושים לכם את זה ויש לכם היום הזדמנות לבלות כמה שיותר זמן באוויר הצח. תיהנו! שימרו על מרחק וריחוק מאנשים שאינם ראויים, ממש באותו האופן בו השמיים שומרים מרחק מפסגת ההר.

קשת
הרומנטיקה מנצחת ובגדול. שינוי לטובה בגישה של בן/ת הזוג גורם לכם לפתוח את הלב. ההתקרבות והאינטימיות שנוצרת היא בהחלט עליית מדרגה. נושא של מגורים משותפים יכול לעלות על הפרק ואפילו רמזים למיסוד הקשר. קחו את הדברים בפרופורציה. מותר להתלהב ולבטא רגשות אך לא להגזים בבקשה. יש לאחד כוחות ולשתף פעולה עם אחרים, כדי לגבור על מכשול הניצב בדרככם.

גדי
צפויה מריבה שתתחיל בעצם מוויכוח מטופש. מסתבר שכולם רק חיכו להזדמנות להוציא החוצה את כל מה שישב להם בבטן זמן רב. אחרי שהסערה תעבור כדאי מאוד ליזום שיחה שקטה ועניינית המיועדת לבירור, והגדרה של שיפורים ושינויים מעשיים. הפנימו את הרעיון לפיו במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.

דלי
אתם מוכנים לשכוח את עקרונותיכם ביחסיכם עם אדם שיקר לליבכם. נראה שהפיצוי שאתם זוכים לו שווה את זה. דווקא לתפוסים שביניכם צפויים גישושים שעשויים להתפרש כחיזורים. זה נחמד, אבל בדיוק בנקודה בה מסתיימת המחמאה – מתחילים הדברים החשובים באמת. זכרו את אשר מונח על כפות המאזניים. מצבו של כוכב אוראנוס שליטכם, מאפשר לכם לקחת סיכונים בהימורים. נראה שדווקא התחזית הפחות צפויה, היא זו שתנצח.

דגים
אתם מנסים להיות שקטים למרות הסערה הפנימית. מתח פנימי נובע מכך שיש לכם הרגשה שלא נותנים לכם להתבטא ומנסים להכתיב לכם מה לעשות. התחושה אינה נסבלת עבור מי שהחופש חשוב לו במיוחד. עליכם להביע את עצמכם בקול רם ולא רק להתלונן מאחורי הגב. גילוי לב, כנות ונחישות בשלב זה, הינם קריטיים. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות המבוססות על מניעים כלכליים וחומריים, וזאת גם בתחומים אישיים או רומנטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button