הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
המזל איתכם אך אתם זקוקים לדחיפה קלה של עידוד כדי להתקדם בקצב מהיר יותר. אל תשבו בחיבוק ידיים מתוך מחשבה שבסופו של דבר הכל יסתדר לכם כמו שאתם רוצים. יש להתחשב בבני משפחה אבל חשוב להציב גבולות. מישהו מצליח להפעיל ולטרטר אתכם באמצעות רגשי אשמה מיותרים. הרקיע צופה פגישות עם אנשים המסוגלים להעניק לכם חוויה אינטלקטואלית ורוחנית.

שור
יום תובעני. אתם מרגישים לחוצים. אדם בעל סמכות מנסה להשפיע עליכם לפעול בכיוונים לא רצויים עבורכם. האווירה עלולה להפוך לסוערת במידה ותגלו תוקפנות. אל תכנסו למאבקי כוח. נסו להסביר את עמדתכם בצורה ברורה וקלה שאינה מעוררת התנגדות, במידה האפשרית. נושאי עבודה עדיין מעסיקים אתכם, המשיכו לחפש. הרקיע קובע כי אל לכם להיות קדושים ומלאכיים בעניינים הדורשים מהלכים מתוחכמים ואפילו נפתלים קמעה.

תאומים
אתם עומדים למבחן ויש מי שעוקב אחרי דרך הפעולה שלכם. קחו זמן לחשיבה ולתכנון. בן הזוג תומך בכם. הראו הערכה ואל תקבלו דברים כמובנים מאליהם. למי שלא נמצא במערכת יחסים בהווה, מוזמן להיכנס ל'משחק החיזורים' מתוך מטרה ליהנות, ולא להיות תלוי דווקא בתוצאה. גם זה יגיע, אך תהיו סבלניים ופחות מגמתיים. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.

סרטן
אנרגיה המגיעה מן הירח בהיבט הרמוני מסייעת לכם להתחבר עם רבדים עמוקים בנפשכם. המשמעות הרוחנית של אירועים המתרחשים סביבכם, חודרת סוף סוף לתודעתכם. אתם צריכים לטפח אהבה עצמית, למרות שעל פני השטח זה לא נראה כך. הריכוז שלכם הוא פנימה אבל יש כמות לא מבוטלת של ביקורת עצמית. תפרגנו לעצמכם את הטוב ביותר אך עשו זאת בדרכים דיפלומטיות.

אריה
האנרגיה שאתם סופגים עתה מכוכב אוראנוס הינה סוערת, מקורית, חריגה ויוצאת דופן. פגישה עם אדם שנראה לכם מוזר ואפילו תימהוני במקצת, עשויה לחולל מפנה מהסוג שחיכיתם לו מזה תקופה ארוכה. אתם מנצלים הצעה פתאומית ומבלים מספר שעות עם קבוצת אנשים גדולה. נסו למצוא זמן להתבודדות ולרכז את המחשבות. יציאה אל מחוץ לעיר למקום בו הטבע הוא דומיננטי תעשה לכם המון טוב.

בתולה
אתם די עסוקים בהתעסקות עם חומר ושוכחים את עולם הרוח. הפרטים הקטנים חשובים אבל התמונה הגדולה, לא פחות. נסו להגדיר לעצמכם את סדר העדיפויות האמיתי של הדברים שאתם חולמים עליהם ורוצים להגשים אותם. בלי פחד, תגלו שהרבה יותר קל לעשות זאת ממה שחשבתם. בעצם אין שום דבר שעוצר אתכם. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני לעולם לא ילך בדרך אשר כרוך בה חוסר הגינות.

מאזניים
מצב רוח לוחמני מלווה אתכם לאורך היום ועלול לגרום לעייפות. אתם נלחמים בביורוקרטיה וסוף סוף רואים תוצאות. מתחת לפני שטח מתרחשים הרבה דברים טובים ותובנות ואתם לומדים שמותר להרפות לעיתים. תחושה של תסכול עלולה להתעורר במהלך היום. יש לכם את הכוח לרפא את עצמכם. הרקיע חוזה הצלחות בנושאים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי.

עקרב
עניין סבוך מן העבר מגיע לקיצו המיוחל. יש לכם תמיכה מבני המשפחה. אתם צריכים לגייס בדחיפות סכום כסף גדול למדי. יש לכם כמה מקורות לבחור מהם. זכרו כי אין ארוחות חינם. תתבקשו לשלם במועד מאוחר יותר. בתחום הרומנטי יש תסיסה. למרות שאתם לחוצים נראה כי אינכם מוטרדים מכדי להתעסק בעניינים שבינו לבינה. הרקיע חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.

קשת
אתם צפויים ליום שמתחיל באווירה רגועה, אך מקבל תפנית פחות חיובית בהמשך. מתח בבית משפיע עליכם מאוד ומוריד את מפלס מצב הרוח לשפל. כדאי לקיים שיחת בירור באווירה רגועה ולמצוא את העיתוי המתאים לכך. צפויה נסיעה לחו"ל בעתיד הקרוב ואתם עסוקים בתכנונים. אל תפתחו יותר מידי ציפיות. ישנם עוד אנשים המעורבים בעניין וגם להם יש זכות לדעה משלהם. אתם עלולים להיעתר להצעה שאינכם סגורים עליה. העולם לא ייחרב אם תבקשו לישון עליה לילה או שניים.

גדי
מילת המפתח ליום זה היא: יוזמה. הקצב האיטי לא ממש מתאים לכם ואתם חשים קוצר רוח ואפילו תחושת כישלון. הכישרונות הטבעיים שלכם באים לידי ביטוי, אך לא במידה מספקת כדי להרשים את הסובבים. היום נחוצה התארגנות מחודשת לאחר חשבון נפש נוקב. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא סרטן, הנחשב למזל ביתי ומשפחתי.

דלי
חוסר היכולת שלכם להתרכז ולהקשיב בתשומת הלב הראויה לאחרים, גורם לכם להיקלע למצבים מביכים. שמרו על איפוק ולא תגררו לוויכוחים שמהם לא תוכלו לצאת בקלות. התבטאות בוטה כלפי מישהו בעבודה עלולה לגרום לאי נעימות. בבית- יש להשקיע יותר זמן לבני המשפחה. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא אריה, הנחשב למזל דרמטי, זוהר ומלכותי.

דגים
הקסם האישי שלכם לא מאכזב ואתם מצליחים להרשים שותפים לעבודה. במהלך מתוחכם למדי אתם מוכיחים עת עליונותכם על האחרים. גם מבחינה חברתית היום הזה מוצלח למדי. אתם מלאי מרץ ותוססים ופוגשים הרבה אנשים חדשים ומעניינים. תחושה טובה של שייכות וביטחון למי שנמצא בקשר זוגי. על מנת להימנע מביקורת עצמית שאין לה צידוק, כדאי שתשלבו בלבושכם גוונים בצבע התפוז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button