הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מרגישים אשמה בנוגע לאדם קרוב. יש מי שדואג להחדיר לכם רעיונות כאלה לראש, למרות שאין להם שחר. קשה לכם למלא משימה שלקחתם על עצמכם, בגלל מעורבות רגשית ששורשיה בילדות. חוש התקשורת והיכולת הוורבלית יעזרו לכם ללבן את הנושא ישירות עם האדם שקשור לעניין. לא קל אבל זה הצעד הנכון ביותר. אל תחששו להפעיל מרפקים בדרך אל הפסגה. השתדלו לזכור כי גם הסובבים אתכם אינם מלאכים צחורי כנפיים.

שור
התנהגות בלתי צפויה של שותף לפרויקט ספציפי, מותירה אתכם במצב של תדהמה. לא ברור לכם מה קורה, ומכיוון שהצד השני לא מרבה בהסברים, אתם בוחרים לסיים את העניין בשקט. חבל שלא בטחתם בעצמכם מספיק על מנת לדון בעניין שכל כך חשוב לכם. אולי עוד לא מאוחר מידי. בכל מקרה-מן הסתם, שווה את המאמץ. גם לכם מותר לגלות קשיחות כלפי מי שמנסה להכשילכם. יש אנשים שרק שפה מעין זו מצליחה לשכנע אותם.

תאומים
אתם מרגישים צורך עז למלא את הבטריות ולחדש את הגירויים האינטלקטואליים שלכם. יש לכם הזדמנות לעשות זאת בצורה אלגנטית. הצעה בנידון תגיע במפתיע או במימון של צד שלישי. יום מוצלח בכל מה שקשור ללימודים והרחבת האופקים. קשר רומנטי פוטנציאלי צפוי עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ר'. הרקיע נפלא וטוב לכל תחומי החיים, אך בעיקר הוא מדגיש הישגים המושתתים על עוצמתכם האישית, כלומר- בזכות ולא בחסד.

סרטן
אתם מרגישים אי נוחות מסוימת במערכת היחסים אבל אין סיבה לדאוג. למרות מה שקורה, לא עולה לכם במחשבה לעזוב או לפרק את החבילה. החיפוש אחרי דרכים לתיקון המצב הוא בהחלט חיובי. אתם מוזמנים להשתתף באירוע בעל אופי חוויתי שיעניק לכם חוויה מהממת. צפוי לכם נחת מצעירים במשפחה, כמו גם מאנשים עימם לא התראיתם זה זמן רב.

אריה
חשוב שתתחילו לדבר. זה משהו שכבר ברור לכם מזמן אבל אתם מתעלמים שוב ושוב וחוזרים על אותן הטעויות. מישהו אשר בשמו מופיעה האות י' מנסה לחזר אחריכם, אבל אתם מערימים קשיים ואחר כך מתפלאים למה הדברים לא יוצאים אל הפועל. הנמיכו ציפיות! יום מתאים לסידור הבית. זה הזמן להתמקד בקשרים רשמיים וממוסדים, גם אם הפיתויים ממשיכים לקרוץ לכם.

בתולה
ביקורת שמישהו מטיח בכם, פוגעת מאוד וגורמת לכם להסתגר ולהתבודד במצב רוח ירוד במיוחד. חשבון נפש נוקב שאתם עושים, אינו בהכרח במקום. החרטה שאתם חשים לגבי צעדים מסוימים שעשיתם בעבר, שווה רק במובן של משהו שניתן ללמוד ממנו לקח לעתיד. פריצת דרך מקצועית צפויה בקרוב. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל טוב שהוא מעין קמע המגן עליכם, או מישהו במרומים הפוקח עליכם עין.

מאזניים
מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים שמתרחשים כעת, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי. חשוב להקפיד של פתיחות ועל יכולת להכיל גם את מי ששונה מכם במידה רבה. כמובן שאין זה אומר וויתור על הרצונות שלכם ועל זכויות בסיסיות. אדם שתלטן מלחיץ אתכם בדרישותיו. הגיע הזמן להבהיר את עמדתכם בנידון.

עקרב
אתם מרגישים פשוט נהדר. העולם מחייך אליכם בצורה שאינכם זוכרים. יש לכם תחושה שהמזל חוזר בגדול ושעליתם על הדרך הנכונה, ושממש ברור לכם מה צריך לעשות. היום מתפתחים קשרי ידידות עם שני אנשים אשר מהווים מוקדי כוח ושליטה בחייכם כרגע. יתכן שבקרוב תאלצו לבחור בין השניים. אנרגיה קוסמית מייצגת הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.

קשת
האנרגיות המוטרפות של כוכבכם יופיטר במפת הלידה שלכם, מנחילות לכם יום מוזר. אתם לא מרוכזים ומאבדים במידה מסוימת את הפרופורציות הנכונות. ויכוח שמתפתח עם אדם איתו אתם נמצאים בקשרי עבודה, יוצא מכלל פרופורציה ומוציא אתכם משיווי משקל. אתם מצליחים לשקם את ההרגשה הפנימית שלכם בעקבות מנוחה ומדיטציה. הצעת בילוי מפתה עשויה להגיע מכיוון לא צפוי.

גדי
אתם עסוקים עד מעל לראש בענייני בית ומשפחתיות. סוף השבוע משרה עליכם אווירה של שלווה ורצון להתבודדות בחיק המשפחה הקרובה. נראה שהתרגלתם לשינויים האחרונים ואתם מקבלים בשלווה יחסית גם את הדעות וההרגלים השונים של אחרים. יש הקלה רבה ביכולת לוותר על תחושת השליטה בכול דבר ועניין. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.

דלי
החוש האסתטי שלכם מפותח במיוחד וחשוב לכם מאוד איך אתם נראים. זה היה תמיד ובהחלט נחשב לאחת מהתכונות הטובות שלכם. יחד עם זאת, כדאי לכם לזכור היכן עובר הגבול בין התייפייפות ובין טיפוח עצמי. נראה שקצת התבלבלתם בקטע הספציפי הזה היום. מומלץ להשקיע משאבים גם בתכנים הפנימיים ובפיתוח האינטלקט. אנרגיה קוסמית קובעת כי ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר- בזכות ולא בחסד.

דגים
היכולת שלכם לגלות אמפטיה וסימפטיה כלפי אחרים, גורמת לכם היום לבלות זמן רב עם אנשים הזקוקים לעזרה ותמיכה. במסגרת ההתפעלות שלכם מההשפעה החיובית והמבורכת שיש לכם, אתם קצת שוכחים את עצמכם ויש גם עוד אנשים, קרובים אליכם, אשר מרגישים טיפ טיפה מוזנחים. אנרגיה קוסמית קובעת כי כדאי שתתייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button