הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תחששו להפעיל בצורה מתוחכמת את החושניות שלכם לטובת חיזור מרתק שאתם מהמרים עליו. כדאי לכם להקפיד לשים את הדברים בפרופורציה ובמקומם הראוי. היום תיהנו מזרימה של אנרגיה חיובית בכל מה שקשור לקומוניקציה עם אנשים אחרים. הקפידו על תדמית מתאימה לצורך המטרה המוצהרת. נצלו את תקופת הקיץ כדי להתעורר מתרדמה עמוקה שהייתם בה. זה הזמן ליזום ולא לשבת בחיבוק ידיים.

שור
קשה לכם לקבל את העובדה שלאנשים אחרים יש דעות אחרות ולא כולם צריכים לנהוג בדיוק לפי הסטנדרטים שלכם. ייתכן עימות בעבודה במידה ולא תדעו לסגור את הפה כשצריך. הצורך לשלוט בסביבה מבטא חולשה ולא חוזק. עצה לעבודה וגם למשפחה- מנהיג אמיתי יודע להשיג את מטרותיו ולהפעיל את הסובבים אותו בצורה חכמה. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנחש, כלומר [על פי שיטתם]: אתם בעלי יופי יוצא דופן. שאפתניים ועקשנים המגיעים אל מטרותיכם על אף המכשולים.

תאומים
תופעה קוסמית מרעיפה אנרגיה ביתית וחמימה על כוכב מרקורי שליטכם. צפוי יום מלא סיפוק. אתם ממוקדים ומרוכזים מאוד ומצליחים להגיע להספקים מרשימים בעבודה ובכל נושא שדורש ריכוז ויכולות אינטלקטואליות. בסוף היום הנפלא הזה אין ספק כי מה שדרוש לכם זה קצת פעילות גופנית קלילה ומהנה. תבחרו עם מי ואיפה אתם רוצים לעשות את זה, בחדר הכושר או בפארק הקרוב לביתכם.

סרטן
אתם מחוברים מאוד למה שקורה סביבכם אבל בוחרים, משום מה, להתעלם מסימנים ואיתותי אזהרה. הגיע הזמן להתמודד עם הדבר שממנו אתם פוחדים. שום דבר רע לא יקרה לכם אלא להיפך. תחושו התחזקות והתעצמות פנימית ותיווכחו לדעת שה-"שד לא נורא כול כך", תיכנסו לפוקוס. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

אריה
אתם עסוקים בארגון מחודש של הבית, בפעם המי יודע כמה. עדיף לדחות את ביצוע התוכניות ליום רגוע יותר ולא לדחוק את עצמכם ואת שאר בני הבית לפינה בגלל תחושת הדחיפות הבלתי מוצדקת בעליל שנתקפתם בה. נכון, יש לכם צורך בשינוי אך נסו להפנים את הרעיון שהזזת הרהיטים לא תפתור את הבעיה, מן הסתם. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל טוב שהוא מעין קמע המגן עליכם, כמו גם מישהו במרומים הפוקח עליכם עין.

בתולה
יום טוב מבחינה כלכלית. צפויה לכם הצלחה הקשורה לנסיעות עסקים. חפשו את האנשים שיכולים לתת לכם גב. נושאי עבודה יעסיקו אתכם משך רוב שעות היום. צרו סדרי עדיפויות ובשום פנים ואופן אל תביאו את העבודה הביתה. לפנות ערב מוטב לנקות את הראש ביציאה לבית קפה או מסעדה. אנרגיה קוסמית צופה את הצורך בביצוע פעולה נמרצת וחותכת בתחום שבינו לבינה, כמו גם במישורים העוסקים בהגשמה עצמית.

מאזניים
זה יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויות תכופות. כמעט כל מה שקורה סביב 'מעלה לכם את הסעיף' וכל מי שמוציא מילה מיותרת, גורם לכם ל'קריזה'. אתם ממש חסרי שקט, בלשון המעטה, ורצוי לשמור מרחק מחברים או בני משפחה. אתם עלולים להסתבך בעימותים שיגרמו לעוגמת נפש מיותרת ויהיה קשה לצאת מהם. במקביל, זכרו כי מחזרים רבים מדי עלולים להוביל למצב של בלבול.

עקרב
יום טוב בו אתם מרגישים סיפוק אישי והגשמה ומוכנים להתמודד באומץ מול כל מצב חדש שייווצר. התרגשות פנימית נותנת לכם עוד יותר כוחות מאשר יש לכם באופן רגיל. היום תפגשו אנשים חדשים שישפיעו עליכם. בערב צפויה נסיעה חווייתית אל מקום חדש ומרתק. למיטה תגיעו מאוחר, עייפים אך מרוצים. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנמר, כלומר [על פי שיטתם]: אתם מלכותיים ובעלי נפש מסתורית וחושנית הנחשפת רק בפני ידידים מקורבים, אוהבי ידע ובעלי אופקים רחבים.

קשת
רוב הזמן אתם עסוקים במחשבות ותוכניות לגבי העתיד ולכן בקושי יש לכם זמן ואנרגיות למערכת היחסים. בני הזוג עלולים לחוש טיפ טיפה מוזנחים וכדאי שתשימו לב לעניין הזה. אתם זקוקים להרבה מאוד חום ותמיכה. אל תהרסו את ה'כאן ועכשיו' בזוגיות בגלל דאגות וחוסר שקט פנימי. הדברים עומדים להסתדר על הצד הטוב ביותר. שפע ומזל בדרך! צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי.

גדי
יש לכם תחושה מסוימת של חוסר נוחות לגבי התוכניות ליום זה. השאלה שכדאי שתשאלו את עצמכם היא: מה באמת אתם רוצים לעשות ומה אתם עושים רק כי מישהו מבקש ? יש לכם מספיק חובות ביום יום ואת היום הזה מותר ורצוי שתקדישו לבילוי משפחתי ו/או עם בן הזוג. מישהו שבשמו מופיעה האות י', מנסה לגרום לכם רגשי אשמה. צאו מזה! זכרו כי גישה מתירנית מדי עלולה שלא לשאת חן בעיני הצד השני.

דלי
סוף סוף אתם מרגישים שינויים משמעותיים בחיים. יש באמת תחושה שקורה משהו אמיתי שמהווה נקודת ציון בתהליך ארוך ומייגע. שילמתם מחיר כבד עד כה אך נראה שהיה שווה לחכות ואפילו לסבול, כדי לראות את התוצאות החיוביות. במישור הזוגי אתם מתלבטים בין שתי אפשרויות. תנו לעצמכם זמן. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

דגים
יש לכם הרגשה חזקה מאוד שהגיע הזמן לחדש קשרים שהוקפאו לזמן מה. האמת, אתם צודקים וטוב היה לו הייתם נשמעים לתחושות הפנימיות שלכם לעיתים יותר קרובות. מה שנעשה כלאחר יד מניב תוצאות בהתאם, לכן השקיעו זמן ואנרגיה בתכנון קפדני. חלק גדול מהמצבים הלא נעימים שאתם נקלעים אליהם- יחסכו מכם. במקביל, אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה לתועלת הסובבים אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button