ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

איזה מין הילה?

על פי צבע זה ניתן לדעת כיצד האדם קולט את העולם וכיצד הוא מגיב אליו

כיום, מקובל על רבים מהעוסקים בתחום האלטרנטיבי כי לכל אדם יש צבע הילה דומיננטי:
על פי צבע זה ניתן לדעת כיצד האדם קולט את העולם וכיצד הוא מגיב אליו- מבחינת הערכים שבהם הוא דוגל, מבחינת תחומי העיסוק אליהם הוא נמשך וכמובן, מבחינת הדרך שבה הוא רואה את תחום המיניות:
מתברר שלא כולנו מתרגמים את המילה "מיניות" באותה דרך, מה שעלול ליצור לא פעם אי הבנות מיותרות בין גבר לאשה ולהיפך… למשל, בעלי ההילה האדומה-כהה מעדיפים סקס פראי ולוהט, כמעט ללא משחק מקדים, לעומת בעלי ההילה הכחולה שיעדיפו משחק מקדים עדין וממושך. בעלי ההילה הכחולה מרגישים שעשיית אהבה יוצרת מעין מחוייבות בין הצדדים, בעוד שבעלי ההילה האדומה לא מאמינים שיש או שצריך להיות קשר כלשהו בין סקס לבין אהבה…
האם יש קשר בין סקס לבין אהבה? תלוי מהו צבע ההילה המרכזי שלכם.
בכתבה זו אתמקד בתאור הדרך שבה כל אחד מהצבעים מתייחס לנושא המיניות והזוגיות.
נסו לראות עם איזה גישה אתם מזדהים יותר – וכך תוכלו לקבל יותר מרמז לגבי הצבע הדומיננטי בהילה שלכם!

אדום כהה:
האדומים-כהים הם אנשים בעלי דעות שמרניות בכל הקשור לבן/בת הזוג שלהם.
תחושת השייכות לקבוצה כלשהי כגון משפחה, מדינה, מחנה האוהדים של קבוצת כדורגל כלשהי וכו' מאד חשובה להם משום שרק כאשר הם מרגישים שהם חלק מקבוצה הם מרגישים ביטחון פנימי. בתוך התא המשפחתי שלהם, הם מחפשים באופן מתמיד את ההכרה במעמדם: משפט כמו "אתה הגבר בבית, אז תחליט אתה היכן נבלה את החופשה" יכול לגרום להם להרגיש נהדר עם עצמם ועם בת זוגם לכל אורך היום!
מבחינה מינית, למרות שהם דורשים נאמנות מוחלטת מבן/בת הזוג שלהם, הם לא רואים שום פסול בכך שהם עצמם יחוו סקס מזדמן עם אחר/ת. מבחינתם, לא תמיד מה שמותר להם מותר גם לבן/בת הזוג.
האדומים-כהים מעדיפים את הסקס שלהם בתדירויות גבוהות, שיהיה כמה שיותר פרוע ועם הרבה להט. מבחינתם, המשחק המקדים הוא לא יותר מאשר בזבוז מיותר של זמן. בזמן הסקס, הם יהיו יותר מרוכזים בעצמם מאשר בבן/בת הזוג. קל להם יותר ישר להכנס למיטה מאשר לנהל שיחות אינטימיות או להיפתח רגשית.
בנות, אם אתן מחפשות גבר ליברלי שיגלה הבנה לדיעותיכן הפמיניסטיות, האדום-כהה הוא, בלי ספק, לא הגבר המתאים עבורכן. בנים, אם אתם חושקים באשה שתהיה ה'גבר' בבית, שהכל ישק על פיה, האדומה-כהה היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

אדום בהיר:
האדומים הבהירים זקוקים לכמה שיותר ריגושים, רצוי על בסיס שוטף: יש להם תיאבון מיני בריא עם הרבה להט ותשוקה. הם תמיד מוכנים לסקס, בכל רגע ובכל מקום.
מבחינתם, אין קשר בין סקס לבין אהבה: האדום-בהיר יכול להיות מאוהב עד מעל לאזניו בבת זוגו, אולם אם, למשל, כשהוא חוזר מנסיעת עסקים בחו"ל והדיילת במטוס רומזת לו שהיא מעוניינת, הוא לא יחשוב פעמיים.
זמן ממושך ללא סקס עלול להוציא אותם מאיזון ולגרום להם להתנהג בצורה אגרסיבית, קצרת סבלנות וחסרת רגישות.
על מנת שמערכת היחסים הזוגית שלהם תהיה מוצלחת, חשוב שלבני/בנות זוגם יהיה להט מיני בעוצמה זהה. כבני/בנות זוג, האדומים הבהירים לא מומלצים לאוהבים לבלות ערבים שקטים בבית. אבל אם, לעומת זאת, אתם מחפשים בן/בת זוג אשר לא יהיה לכם אפילו רגע משעמם אחד במחיצתם ואתם מגדירים את עצמכם כבעלי תיאבון מיני חזק, חפשו את האדומים הבהירים!

כתום:
כתום הוא הצבע של האנרגיות המיניות ואולי לכן הכתומים הם האנשים הסקסים ביותר. במהלך השנים בהן אני עוסק באבחון על פי צבעי ההילה נתקלתי בכתומים רבים ושמתי לב לכך שתמיד הולך להם עם בני/בנות המין השני, בלי שום קשר לאיך שהם עצמם נראים! נראה כאילו הכתומים מפזרים סביבם מעין "אבק כוכבים" הגורם לבני המין השני להימשך אליהם מבחינה מינית.
הכתומים הם אנשים מאד אינדיוידואליסטים המתקשים להתאים את עצמם למסגרות שיגרתיות וקבועות. כמו האדומים, גם הם זקוקים לרמות גבוהות של אתגרים וריגושים. הם נוטים להיות מופנמים וסגורים בכל הקשור למתן ביטוי מילולי לרגשותיהם כך שאל תצפו מהם לשיחות נפש עמוקות אל תוך הלילה, בודאי שלא בשלבים הראשונים של ההיכרות.
הכתומים הם אנשים יצירתיים ביותר, גם בתחום המיני. יש להם יכולת גבוהה ליהנות ודמיון כמעט חסר גבולות. מאחר ולכתומים יש יכולת גבוהה לקרוא מחשבות (אם כי זה לא נעשה על ידם במודע), הם יודעים בדיוק היכן כיצד לגעת על מנת להעניק לבן/בת זוגם חוויה עצמתית ובלתי נשכחת.
גם הכתומים, כמו האדומים, לא מאמינים שחייב להיות קשר בין סקס לבין אהבה. עם זאת, הכתומים יכולים להיות קנאים ורכושניים לגבי בן/בת הזוג שלהם יותר מכל צבע אחר!
-אם אינדיאנה ג'ונס או זינה הנסיכה הלוחמת הם הטיפוסים שלכם/ן, חפשו את הכתומים!

כתום-צהוב:
הכתומים-צהובים הם אנשים לוגים, הגיוניים, שזקוקים לקרקע יציבה ולביטחון. הם אנשים שעובדים, קודם כל, על פי השכל. הם יעדיפו מערכת יחסים ארוכת טווח שתעניק להם יציבות וביטחון על פני סקס פרוע ולוהט.
הכתומים-צהובים הם לא מצטיינים במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה: הם יקנו לך פרחים רק אם הם יבינו- באמצעות הראש והשכל, מדוע 'כדאי' להם לעשות כן (יום הולדת, יום השנה לנישואין וכו'). החיים במחיצתם יציבים ובטוחים אולם לרוב, ללא רמות גבוהות של ריגושים, ללא החלטות או מעשים ספונטניים: אצל הכתומים-צהובים, הכל תמיד מתוכנן, עד לפרטי הפרטים הקטנים ביותר. מבין כל הצבעים החמים (אדום, כתום, צהוב), ההסתברות שהם יהיו מעורבים בפלירט או ברומן צדדי היא הנמוכה ביותר.
-למי שמחפש/ת ביטחון, יציבות, התמדה, סבלנות ונחישות, כדאי להתמקד בכתומים-צהובים.

צהוב:
הצהובים הם בני העשרה הנצחיים, אולי לכן הם כל כך אוהבים את שלבי החיזור וכיבוש היעד… הצהובים נוטים לאבד עניין במקצת לאחר שהיעד נכבש, אולם העניין והלהט חוזרים אליהם חיש מהרה ברגע שהם מגלים כי יש להם מתחרה נוסף/ת על אותו בן/בת זוג. על כן, מומלץ לבני הזוג של הצהובים לדאוג לכך שלהבת הקנאה תישאר דולקת באופן קבוע על אש קטנה. משפט כמו "ראית איך השכן החדש הביט עלי? נראה לי שהוא נדלק" בהחלט יכול לגרום לכך שהצהוב ישוב ויקנה לך פרחים או יטרח שוב, כמו בימים הראשונים של הקשר שלכם, להתקשר מידי שעה כדי לומר לך כמה שהוא אוהב אותך…
הצהובים הינם מאהבים נהדרים שאוהבים סקס ויודעים כיצד לגעת, להעניק ולפנק. הם מצטיינים במיוחד בכל הקשור למשחק המקדים ורואים בו חלק חשוב לא פחות מ"המנה העיקרית" עצמה. עבורם, סקס הוא שעשוע מרתק שמערב את כל החושים, מסיבה אחת גדולה!
אם אתם מעוניינים בבני זוג שאוהבים להשתעשע ולצחוק, שזורמים עם החיים באופן ספונטני ושעושים אהבה עם אותו להט ותמימות של גיל שבע עשרה, חפשו את הצהובים!

ירוק-צהוב:
הירוקים-צהובים מעוניינים בבני זוג חכמים, יפים ועשירים. הם מתקשים להתפשר על פחות ממושלם ולכן לא פעם, לוקח להם זמן למצוא את הנסיכה המתאימה או את אביר החלומות. הם זקוקים לבני זוג שידעו לספק את הצורך שלהם בריגושים אינטלקטואלים וידעו כיצד להביע (רצוי בקול ובנוכחות אנשים) את אהבתם והערצתם…
כלפי חוץ, הירוקים-צהובים עושים רושם של פתיחות וליברליות. בפועל, יש להם דעות שמרניות למדי והם לא מרשים לבני/בנות זוגם את אותו חופש ומרחב שהם מרשים לעצמם.
הופעתם החיצונית של הירוקים-צהובים מאד חשובה להם- לרוב הם נראים טוב והם אוהבים להבליט את זה. לעולם לא תתפסו אותם לא מגולחים או לבושים ברישול.
אם אתם מחפשים בני זוג חכמים, עשירים ושנראים טוב, לכו על הירוקים-צהובים, בתנאי שתדעו כיצד להסתדר עם המניירות האריסטוקרטיות ועם והביקורתיות הגבוהה שלהם.

ירוק:
הירוקים הם אנשים פתוחים, לבביים, חברותיים וכנים – לא פעם, הכנות המוחלטת והנטייה שלהם להגיד בדיוק את מה שהם חושבים באותו רגע יכולה להתפס ע"י אחרים כ'חוסר טאקט'.
הביטחון הרגשי מאד חשוב לירוקים ולכן הם יהיו מוכנים לעשות ויתורים רבים על מנת לשמור על שלום בית ועל שלמות המערכת הזוגית. לירוקים יש קשר עז לטבע בכלל ולבעלי חיים בפרט, לכן הם יעדיפו להתגורר בבית עם גינה, רצוי מחוץ לרעש ולהמולה של העיר. ישנה סבירות גבוהה שהם יאמצו לביתם יותר מבעל חיים אחד.
הם מעדיפים, כבילוי, מפגש מצומצם של חברים קרובים או משפחה אולם הם ישמחו, באותה מידה, להעביר איתך ערב שקט בבית מול מקלט הטלויזיה…
כבני זוג, הירוקים מומלצים לאוהבי טבע וחיות המעדיפים חיים שלווים ורגועים עם הרבה טבע מסביב.

תכלת:
עבור התכלת הרגישים והפגיעים, יחסי אמון, חברות, הבנה ואיכפתיות חשובים אפילו יותר מסקס.
אמנם אין להם שום דבר נגד סקס פרוע ולוהט (עם בן/בת הזוג הקבוע שלהם), אולם זה לא יהווה עבורם תנאי בסיסי לקיומה של זוגיות מוצלחת. לפי תפיסת עולמם, עשיית אהבה בהחלט יוצרת מחוייבות בין בני הזוג ולכן הם לא ירשו לעצמם להכנס להרפתקה מינית לפני שהם יחושו בטוחים לחלוטין עם עצמם ועם הקשר הזוגי. התכלת זקוקים למשחק מקדים ממושך, עדין ומתחשב. סקס עבורם הוא לא משהו שיכול להתחיל ולהסתיים תוך דקות.
כשהם נמצאים בחוסר איזון, רמת הצורך שלהם בסקס תהיה נמוכה למדי.
מומלץ למי שמחפש/ת קשר מונוגמי לטווח ארוך, קשר שמבוסס על יושר, נאמנות, כנות וחשיפת רגשות הדדית.

כחול:
כמו התכלת, גם הכחולים זהירים ובררנים לגבי בני הזוג איתם הם עושים אהבה.
כאשר הם מרגישים בטוחים, הכחולים מרשים לעצמם להיפתח ומתגלים כמאהבים/ות מקוריים, חסרי מעצורים ובעלי דימיון יצירתי מפותח. הכחולים יודעים כיצד להיעזר באנרגיה המינית על מנת לרכב עליה אל עולמות ומימדים קסומים. עבורם, סקס היא חוויה מדיטטיבית ורוחנית לא פחות מאשר חוויה פיזית. בתוך המערכת הזוגית שלהם, הכחולים זקוקים להרבה מרחב ושקט על מנת להיות במיטבם.
אם אתם בקטע הרוחני-מיסטי, ניחנתם בהרבה סבלנות וביכולת להעניק לשני את המרחב הפרטי שלו, הכחולים יהיו בני זוג מצויינים עבורכם!

סגול:
הסגולים הם בעלי אופי כריזמטי, הם אוהבים להיות על במה ויודעים כיצד להלהיב ולהעביר את המסר שלהם להמונים. הם זקוקים לבני זוג שידעו לחלוק איתם את החזון והאמונה ועם זאת, שידעו כיצד להעניק להם את המרחב האנרגטי האישי הגדול לו הם זקוקים על מנת להיות במיטבם.
חשוב שיהיה ברור ומוסכם כי הם "האוחזים בהגה", על השאר הם יהיו מוכנים להתפשר.
יש להם תאבון מיני חזק, הרבה להט והם זקוקים לרמה גבוהה של ריגושים.
הם אוהבים סקס ומרגישים כי דרכו הם מתחברים לקוסמוס, ל"אחד".
הם יהיו בני זוג נאמנים אולם זמן רב מידי ללא סקס עשוי להוציא אותם מאיזון ולגרום להם להיות מעורבים/ לרצות להיות מעורבים ברומנים או בהתאהבויות מחוץ למסגרת.
מומלץ, אם ביבי או קלינטון הם הסגנון שלכם…

לבנדר:
הלבנדר הם סוג של ילדי פרחים. קשה לדעת אם הם נמצאים יותר זמן איתנו, כאן על כדור הארץ, או עם המלאכים והפיות במימדים האחרים.
עקרונית, הם יכולים להסתדר היטב בחיים גם בלי סקס אולם אם כבר הם נכנסים לזה, הם יהיו מאהבים רגישים, מקוריים ומיוחדים.
הלבנדר זקוקים לבני זוג סבלניים, רכים, מבינים ופתוחים הבקיאים ברזי הניו-אייג'.
למי שלא יודע מה זה צ'קרות אין סיכוי איתם.

לבן (קריסטל):
הקריסטלים מאמינים באהבה ללא תנאי – אולם לאו דווקא באהבה פיזית או מינית. מאחר והם מסתפקים באהבת הבורא, לעתים רחוקות בלבד יהיה להם צורך בסקס ולרוב הם יעדיפו לחיות ללא בן/בת זוג.

Back to top button