הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 03-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
במסגרת נסיעה קצרה שתערכו היום תוכלו למצוא מספר שעות של שקט שכל כך חסר לכם בתחילת השבוע. בדרך כלל אתם מחפשים ריגושים, אבל היום אתם נמצאים בקצה השני ורק רוצים שיעזבו אתכם במנוחה. השתמשו בחוש ההומור על מנת להסביר את הדואליות שאתם חשים. בן/בת הזוג יקבלו בהבנה את הדברים. מישהו שנהגתם כלפיו בנימוס ובסבלנות חוצה את גבול הטעם הטוב. נראה כי תאלצו לנזוף בו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
לפנויים צפויה הפתעה נעימה במסגרת מפגש חברתי רב משתתפים. קשרים חדשים וישנים שמתחדשים- יתנו לכם הרגשה שאתם שוב בעניינים. יום מתאים לנסות דברים חדשים ולא לשקוט על השמרים. הגיע הזמן להסדיר עניין לא סגור שמטריד אתכם כבר תקופה ממושכת. האסטרולוגיה סבורה שאתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות. אינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תוכניותיכם, נוהגים על-פי צווי החברה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
כבר הרבה זמן אתם 'יושבים על הגדר'. גם לא מעט רמזים המגיעים מהיקום מצביעים על כך שהגיע הזמן ללכת אחרי נטיות הלב לכיוון של מיסטיקה. אכן, יש לכם יכולות בתחום ויש מקום לחקור את הנושא יותר לעומק. יחד עם זאת חשוב לזכור את הניסיונות הרלוונטיים מהעבר. תלמדו מטעויות של אחרים וגם של עצמכם. באמת אין טעם לחזור שוב ושוב על אותם מעשים במיוחד כאשר המחיר גבוה כול כך. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
היום שלכם מתחיל ברגל ימין. אתם עסוקים במידה שמתאימה בדיוק לקצב הפנימי שלכם. צפויה נסיעה במהלכה תפגשו מישהו שבשמו מופיעה האות ד'. אדם זה יספר לכם משהו שיעניין אתכם מאוד ועשוי להשפיע על העתיד. בתחום האישי- רגשי, אין שינויים מהותיים. יום מתאים לקחת יוזמה ולפנק את בן/בת הזוג. לפנויים- צאו לבלות! בתקופה זו של החיים, מזל סרטן שולט על חופי נהרות ואגמים, כמו גם על חופי ימים ואוקיינוסים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
האינטליגנציה שלכם והחשיבה המהירה כמו ברק, תעזורנה לכם להתמודד היום עם מצב שלא ציפיתם לו. אתם מרגישים עומס, אולם מצליחים להתנהל בצורה מוצלחת. 'תכנון יעיל' הן מילות המפתח עבורכם. אם יש צורך- קחו פסק זמן להתארגנות. אל תתפתו לשבור את הכלים או לנהוג בפזיזות, רק בגלל שמישהו לא עמד בציפיות שלכם. בתקופה זו של החיים, מזל אריה שולט על ערבות סבוכות וצחיחות אשר הצמחייה בהן מעניקה מקומות מסתור לאורב ולטורף.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
אתם חייבים לשמור על המסגרת שמעניקה לכם בטחון ושקט נפשי. היום, הופרעתם משגרת היום הרגילה שלכם וזה גרם לכם לחוסר ריכוז ולתחושות של רוגז. כדאי לכם ללמוד לכוון את האנרגיות לכיוונים הנכונים ולא לבזבז זמן על מה שלא התנהל בדיוק על פי הציפיות שלכם. בתקופה זו של החיים, מזל בתולה שולט על שדות שיבולים וקמה, ובכלל הוא מרגיש בנוח בקרבת אתרים עמוסי דגן.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. התחמקות מ'לעשות סדר' בעניינים רק מנציחה את מעמדכם כקורבן נצחי. אין זה מסוג הדברים שמסתדרים מעצמם ואין שום סיבה לחכות. בעייני האחרים ממילא זה לא נראה טוב, אז לפחות תלמדו לדאוג לעצמכם מצד אחר ולוותר של 'רווחים רגשיים'. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 22 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
תשובה לשאלה בה התלבטתם זמן רב, מגיעה ממקור לא צפוי. אתם מנסים ל'הצדיק' את קיומכם מול אדם שגם כך מרגיש שאתם 'חבים לו' ובגדול. מצב דיס-הרמוני זה יכול להגיע לידי עימות. שמרו על האינטרסים שלכם. למרות שיש לכם הרגשה שאתם עושים את המקסימום זה בכלל לא נכון. אתם לא חייבים להיות במקומות, בהם נמצאים אנשים שאינם מכבדים אתכם. זאת בחירה כמו כול דבר אחר בחיים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 10 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
זה יום בו תצטרכו להפעיל את כל תעצומות הנפש שלכם. יש אתגרים גדולים בתחומים הביתי והעסקי. יתכן מעבר דירה, שיפוץ או שינוי מרחיק לכת. אין זה הזמן להשקעות כספיות מפוקפקות. גם ככה, לא קל לכם. קשה לכם להסתגל לדרישות חדשות שמגיעות ממישהו שבאופן פתאומי התחיל להפעיל לחצים כבדים. האסטרולוגיה סבורה שאתם שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
אתם מתלהבים משינוי מקצועי שיזמתם ומעורבים בתחום חדש שמרתק אתכם. הזוגיות עומדת למבחן, חשוב להקפיד על חלוקת סמכויות- יש גבול גם ל"ביחד", במיוחד בשבילכם. סיכמתם על חוקים מסוימים? קבעו גם לוחות זמנים. שמרו על האופציה -לחזור בכם. התעמקו קצת יותר! יש עולם שלם מתחת לפני השטח. מצד שני, אל תגזימו כדי שלא ייווצר הרושם שאתם מנסים לדחוק מישהו החוצה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם צריכים להתמודד עם מישהו שמטיף לכם מוסר ונואם לכם נאומים ארוכים. אין לכם ברירה אלא להקשיב. אתם תלויים באדם זה ולא יכולים להרשות לעצמכם לשלוח אותו לכל הרוחות, למרות שזה בדיוק מה שבא לכם. בכלל, יש לכם קושי, להתמודד עם ביקורת והיום במיוחד. קשה, אבל- נסו לשמור על איפוק הרקיע קובע כי העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני, גם תמורת נטישת החומריות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
את התסכולים והחרדות שלכם אתם מוציאים היום על מי שנמצאים הכי קרוב אליכם. מצד אחד אתם מפגינים חולשה ומצד שני עקשנות חסרת פשרות. יש מקום ללמוד לעמוד על העקרונות שלכם בשקט בלי לנסות להוכיח לכל העולם עד כמה אתם צודקים. אתם מרגישים שאין לכם עם מי לדבר ועל מי להישען. נסו לצאת מהראיה הצרה של העולם דרך העיניים שלכם. יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button