הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 04-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
אתם מרגישים במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון וחשק עז, לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה בעיקר לאנשים הקרובים אליכם השונים מכם. הפערים הם גדולים ואתם נדרשים לגלות סבלנות ופשרנות שמביאות לכם לא מעט עצבים. אתם צריכים לראות אם מתאים לכם להישאר בקשר הזה- שקלו את היתרונות לעומת החסרונות. אתם כבר 'עייפים'. בקצב הזה, לא נראה שתגיעו רחוק. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
היפטרו מהמתחים העודפים על ידי תרגול מדיטציה. האחריות שלקחתם על עצמכם כבדה למדי ולא פלא שאתם מרגישים עייפות נפשית. הנכם מחכים להערכה, שלצערכם לא מגיעה. שינוי משמעותי יתרחש לאחר שתחליטו לנקוט במדיניות חדשה. פרצו גבולות קיימים, התלבשו אחרת ושדרו ליקום שיש לכם מה לתת. מי שישקיע בכם, רק ירוויח. אל תנסו לשנות סדרי עולם אצל אנשים אחרים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 11 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
מותר לכם לפרגן לעצמכם. אתם מסתפקים במועט. מעט מידי. בתכל'ס הגיע הזמן לחיות את החיים ולא להתייחס אליהם כאילו היו חזרה גנראלית. החלטה שעשיתם בעבר, מתגלה כלא נכונה. אל דאגה, הכול, כמעט, ניתן לתיקון. אולי זה כדאי ואולי לא. זאת כבר שאלה אחרת! אתם צריכים לסמוך רק על עצמכם. זה יהיה ממש מיותר להתייעץ עם מי שלא מבין לליבכם. שיחה מעין זאת רק תגביר את המועקה הפנימית. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 8 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
בדרך כלל אתם משתדלים לשמור על איזון והרמוניה ולהימנע ממריבות אבל נראה שהיום הצליחו להוציא אתכם מהכלים. המאבק, כך נראה לכם, הוא עניין חיוני ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות כדי להגן על הזכויות שלכם. אם הצד השני ייבהל וייסוג, כדאי שתשקלו לסלוח או חכו לפשרה שתעמוד במבחן המציאות. הרקיע קובע כי ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אתם עושים המון דברים טובים למען אחרים והגיע הזמן להקדיש קצת יותר זמן למען עצמכם. מה שמאפיין אתכם זה הבנה עמוקה ורצון לעזור לזולת, לעיתים על חשבונכם ועל חשבון בני המשפחה האחרים. אם אתם רוצים לשנות את המאזן, עליכם להיות מוכנים לסדר עדיפויות המתבקש מהמצבים הנוצרים בשטח. קצת יותר גמישות בבקשה. גם אם אתם מוצאים את עצמכם במצב אשר לפיו אתם נאלצים לחקות את מעשיו של אדם כלשהו, עדיין אין להסיק מכך כי אתם שוגים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
התחום האישי- אינטימי מעסיק אתכם. ההבחנה צריכה להיות חדה יותר בין הצרכים הרגשיים ובין מה שקורה באמת. אתם מרגישים כמיהה לקשר אמיתי ועמוק. אל תתפשרו על הצעות חלקיות שעלולות להביא אתכם למצבים לא מספקים ולא מכובדים. מה שמתאים לאחרים, בעלי גישה קלילה יותר, לא בהכרח מתאים לכם. שליח או אורח מביא עימו בשורה שכבר נואשתם ממנה. גישה אופטימית מושכת אליכם אנרגיות ממוזלות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
שילוב של 'לוק נכון' והתנהגות שמבהירה לכול העולם שיש לכם בטחון, יכולים להביא למהפך של ממש בחיי החברה שלכם. הקפידו על הלבוש וההופעה החיצונית בכלל. יש לכם את כול הנתונים הטבעיים ואתם רק צריכים לעשות מאמץ קטן כדי לבלוט יותר ולא להיות 'שקופים' כלפי אנשים שחשוב לכם שאכן יבחינו בקיומכם. תוצאות יגיעו בקרוב. זו תקופה טובה לבילויים קלילים וחסרי התחייבות. נסו למצות את ההנאות של הרגע, מבלי להגות במחר. המחר ידאג לעצמו.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יש מצב לקטע רומנטי סוער שילך ויתפתח באופן טבעי. תשקיעו מעצמכם, זה לא יזיק אלא רק יועיל. ככלל, אתם בתקופה טובה. גייסו טונות של סבלנות. הריגושים כבר כאן אבל חשוב להשקיע קצת תכנון גם לעתיד. הימנעו מגילויי קנאה, זה לא מוסיף לכם קרדיט (גם אם זה טבעי). בכול מקרה, זה לא העיתוי הנכון להפגין בעלות שאינה במקומה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
בזכות אלמנטים ילדותיים משהו באישיותכם, אתם מאמינים באמונה שלמה שכוונות טובות וכמות מספקת של אהבה יסדרו לכולם את החיים, אך אין הדבר כך. אנשים שנמצאים סביבכם מנהלים אורח חיים שאינו תלוי בהבנה ובהסכמה שלכם. זה אולי ברור לכם בתיאוריה אך קשה לכם להפנים ולקבל, מה שגורם לכם לצער רב. הגיע הזמן לשנות. נדיבות לב שגיליתם בעבר, חוזרת אליכם עם מתנה משמעותית.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
כדי לא להתאהב ומיד לאחר מכן-להתאכזב, מומלץ לנקוט באמצעי זהירות, במיוחד לאור הרגישות הגבוהה שלכם וניסיונכם בעבר. יש לכם הזדמנות מצוינת לתרגל אסרטיביות ולנהל את העניינים על פי קצב המתאים לכם, בלי להיכנע לתכתיבים של אחרים ולא בכול מחיר. זה הזמן להשקיע בתחומים המאפשרים לכם לפרוק אנרגיה גופנית, כגון: ספורט ומחול.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
עליכם להתאים את עצמכם למצב העניינים בעבודה, מה שמעורר אצלכם התנגדות פנימית. נראה לכם שאתם מבינים את המצב הרבה יותר טוב מהבוס ויודעים מה בדיוק צריך לעשות, מה שמקשה עליכם לקבל הוראות מלמעלה. עדיף שתזנחו צורת חשיבה זאת ותאספו את עצמכם לכיוון חיובי יותר. דווקא הלא צפוי והלא מתוכנן, הוא זה שצופן בכנפיו את האושר המיוחל. הותירו מקום גם למזל לומר את דברו.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
היום, תתבשרו בחדשות שישמחו אתכם מאוד. במיוחד אלה קשורות לקרובי משפחה. בתחום העבודה, אתם חסרי בטחון אולם זה בגלל אופיו החמקני של תחום העיסוק שבחרתם. מסגרת של ממש חונקת אתכם ועדיף שתקבלו את עצמכם כפי שאתם. דרושים שינוי ושיפור בצורה בה אתם מתקשרים עם הסביבה. פעמים רבות אינכם מבהירים את עצמכם בצורה נאותה ועובדה זאת גורמת לחוסר שביעות רצון אצל כל הנוגעים בדבר. בתקופה זו של החיים, מזל דגים שולט על תהומות ים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button