הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפויים יחסים טובים [היבט של 120 מעלות] בין כוכב נפטון לבין כוכב מרס השולט בכם, אבל אתם מגלים אדישות כלפי אנשים שמנסים להושיט לכם יד וחבל. יש לכם הזדמנויות רומנטיות ואחרות אבל נראה שאתם די מפספסים. ההססנות שקפצה עליכם, לא בדיוק תורמת לכם וכדאי מאוד שתיקחו זאת לתשומת לבכם. היחס הצונן שאתם מחזירים לחברים עלול לגרום לכם לבידוד חברתי בסופו של דבר.

שור
ההיבט המאתגר שנוצר בין כוכב יופיטר לבין כוכב ונוס שליטכם, עוזר לכם, בין היתר, להתפכח מאשליות. אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שקשה לסמוך על אנשים ובמיוחד לצפות שכולם ינהגו על פי הקריטריונים המקובלים עליכם. אדם מסוים שניסיתם לעזור לו, מאכזב ובעצם נוצר הרושם שאתם מעוניינים להעניק יותר מאשר הצד השני מעוניין לקבל. אין טעם לחקור ולהתעמק בנושא. טיפ: לדחות את כל העניין לזמן מה ואז לנסות שוב.

תאומים
צפויה התחלה טובה שיש להבטיח שתימשך עוד הרבה זמן. סימנים של התאוששות צריכים בהחלט לעודד אתכם. יחד עם זאת עליכם לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים (והחשובים כל כך) ולא לסמוך על המזל או על אנשים אחרים שיסדרו עבורכם את העניינים הטכניים, כפי שקרה פעמים רבות בעבר. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.

סרטן
יום מוצלח. מצב הרוח מרומם במיוחד. יש לכם הרגשה של חגיגה אמיתית. אחת הסיבות היא שאתם מגשימים משאלת לב שחיכיתם לה זמן רב. השותף שלכם לחוויה הוא אדם אהוב ואתם עומדים לגלות עד כמה באמת איכפת לכם ממנו. המצב בתחום הזוגיות מעולה ואתם מרגישים מחוזרים ואהובים יותר מתמיד. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת השפן, כלומר [על פי שיטתם]: אתם רגישים הזקוקים לחום, ביטחון והגנה. בעלי קסם אישי ונטיות אמנותיות. נאמנים וישרים.

אריה
יש לכם יכולת נתינה גדולה ואם רק תאפשרו לעצמכם, התמונה יכולה להיראות הרבה יותר טוב מכפי שנדמה לכם עכשיו. הפסיקו להבטיח הבטחות ולפזר מילים בכל כיוון אפשרי, אם אין לכם כוונות ליישם אותן. יש לא מעט אנשים שכועסים עליכם בגלל שאתם מאכזבים אותם שוב ושוב. טיפ: חשובה הקפדה על הנאמר! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.

בתולה
סדר העדיפות שלכם משתנה. אתם עובדים על עצמכם בכיוון של פיתוח מודעות וגמישות מחשבתית. ההשקעה משתלמת. אל תיגררו למחלוקת, גם אם מאוד חשוב לכם להוכיח שאתם צודקים. המשיכו לפעול בכיוון זה. זה נכון עבורכם ומסייע לכם להרגיש טוב עם עצמכם. התגובות מהסביבה לא יאחרו לבוא. זה לא דורש מכם מאמץ עילאי אלא רק מידה נדיבה של פרגון לסביבה. הרקיע מעודד נסיעה ספונטאנית, כמו גם צופה מהלך חכם ומבריק מצידכם.

מאזניים
עליכם לגלות יותר אסרטיביות. התחום הקרייריסטי מעסיק אתכם ואתם מוצאים את עצמכם פגיעים במיוחד מול מישהו שמנצל את מעמדו ואת העובדה שקשה לכם לסרב. תחושת חוסר היציבות תיעלם בקרוב, לאחר שתצהירו מה אתם מוכנים לעשות ומה- לא. לפחות בזוגיות יש לכם נחת. לא לזלזל במה שיש. הרקיע מעודד השקעה אינטנסיבית אשר את פירותיה תקטפו בעתיד.

עקרב
אם אין לכם משהו מיוחד לעשות בערב, כדאי שתארגנו לעצמכם בילוי שקט בבית. הצעה מעין זאת, המלווה במחווה כלפי בן/ת הזוג, יכולה להבטיח קטע נעים ואינטימי שבאופן יוצא מן הכלל, יביא להתקרבות משמעותית הנחוצה לכם כול כך בזמן האחרון. הנה הזדמנות להגשים חלומות ישנים. נתקו טלפונים, עמעמו אורות והתארגנו על מוסיקה טובה. השאר- תלוי בכם. אנרגיה קוסמית מייצגת הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.

קשת
זה יום טוב מאוד בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות ואתם עלולים לעשות משהו חריג. הצעה לקחת יום חופשה באמצע השבוע היא בהחלט אופציה שכדאי שתקפצו עליה בשתי ידיים. הצורך שלכם בהרפתקאות יבוא היום לידי ביטוי. האסטרולוגיה סינית מייחסת לכם את תכונות שנת הכלב, כלומר [על פי שיטתם]: אתם חובבי הרפתקאות ואוהבי מסעות. בעלי מעוף ודמיון. נוטים לתחומים רוחניים. זקוקים לחופש ולעצמאות.

גדי
מכל הצדדים יש אליכם פניות לעזרה בין אם מדובר בכספים או סתם בתשומת לב. צפויה תחושה של הצפה וחוסר יכולת להכיל את הכול בבת אחת. לימדו להציב גבולות. אומנם יש לכם סיפוק מהעובדה שאתם אוזן קשבת ויכולים לעזור (כמעט) לכל העולם אבל המחיר הרגשי כבד מידי. אין צורך. גם כך אוהבים אתכם! שלטו בסביבתכם ואל תשתעבד לה.

דלי
אי הבנות, עימותים וקצרים בתקשורת, ילוו את היום זה שתחכו לסיומו בקוצר רוח. שום דבר לא הולך כמתוכנן. אורחים מגיעים אליכם היום, גם כאלה שהחליטו על ביקור ספונטאני. כל מה שרציתם היה בעצם הזדמנות לנוח, אבל הדבר לא מתאפשר. אתם גוררים את השעות ומחכים שישתרר שקט. קשה לכם להיסחף, לזרום וליהנות גם כשהדברים מגיעים אליכם מתחת לאף. מאידך, צפויה משיכה פנימית חזקה הודות לחושניות רבה.

דגים
בדרך כלל החיוניות והקסם האישי פועלים לטובתכם, אבל היום אתם לא ממש 'על הסוס'. האווירה בבית מתוחה. הנקודה החיובית בכל העניין היא שיש לכם הזדמנות להתבודד ולחשוב. אתם מגיעים למסקנות ומקבלים תשובות לגבי מספר עניינים דחופים. תחום הרומנטיקה רדום במקצת ? לא יזיק להפעיל את הדמיון וליזום פעילות לא שגרתית. צפויה פרשיית אהבהבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button