הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כוכבכם מרס נמצא בהיבט הרמוני לכוכב יופיטר, וזה אומר שהמזל איתכם אך אתם זקוקים לדחיפה קלה של עידוד כדי להתקדם בקצב מהיר יותר. אל תשבו בחיבוק ידיים מתוך מחשבה שבסופו של דבר הכל יסתדר לכם כמו שאתם רוצים. יש להתחשב בבני משפחה אבל חשוב להציב גבולות. מישהו מצליח להפעיל ולטרטר אתכם באמצעות רגשי אשמה מיותרים. העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני, גם תמורת נטישת החומריות.

שור
כוכבכם ונוס נמצא בקשר הרמוני עם כוכב כירון ולכן צפוי לכם יום מלהיב. אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים שמוכנים, כך נראה, ללכת אחריכם באש ובמים. תנו לחוש המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם. למה לא? אתם לא דורכים על אנשים ולא פוגעים באף אחד, אלא רק נותנים לעצמכם צ'אנס להראות את היתרון בשטח. על כך מגיע לכם פרס- ללא ספק. מותר להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות, בדרך אל ההצלחה.

תאומים
צפוי יום נחרץ ואסרטיבי. אתם הודפים רכילות אשר יש בה שמץ של אמת, אך כל השאר מצוץ מן האצבע. יש לעשות למען הלב והנפש. צפויה הצעה אשר אין עימה רווח גדול, אך היא מעניקה סיפוק רב. אתם משקיעים זמן ואנרגיה בתחום שכבש את ליבכם. קחו בחשבון כי יש לכם יותר ממטרה אחת. אירוע הקשור לחייכם החברתיים עלול להשפיע על התחום האישי. נראה כי תצטרכו להציב חיץ בין הדברים.

סרטן
הירח שליט המזל שלכם טוען היום את מצבריו בגזרת מזל דגים: זה אומר שהמוטיבציה היא הדבר הכי חשוב כעת והמועד הוא בהחלט קריטי. אתם קצת מתקשים להתלהב והדבר מונע מכם גם להגשים דברים שאתם רוצים אותם באמת. אל תחששו להתחייב למרות החשות שלכם. זה רק עניין של זמן להבין שהאתגר העומד בפניכם יכול לתרום לכם המון ולפתח את אישיותכם.

אריה
השמש השולטת במזל שלכם מושפעת היום מאנרגיות ממוזלות המגיעות אליה מכוכב פלוטו: אתם נחושים בדעתכם להגשים את הפנטזיות הפרועות שלכם ומתכננים את הסיטואציה לאט אבל בטוח. בן/ת הזוג יכולים לצפות לחוויה מעשירה במיוחד – גם אם הקשר אינו בהכרח לכול החיים. אל תתעצבנו אם העניין ידחה במקצת. בסופו של דבר, אין זה מסוג הדברים שאפשר לדחוף בכוח.

בתולה
מצבו של הירח בבית הזוגיות שלכם, מוליד התמקדות בעניינים שוליים ולעיתים גם בעלי אופי ביקורתי. ייתכן מאוד שהסיטואציות שאתם מתלוננים עליהן, הן לחלוטין פרי החלטות שלכם. מותר גם לכם 'להתפנק' ו'להתפרק', אבל קחו בחשבון כי בעוד שאתם מהווים אי של יציבות עבור כולם, קצת קשה להם לקבל את העובדה שאתם נחלשים. חשיבה מחוץ לקופסה תעניק לכם יתרון על פני מתחריכם. במקביל, יהיו מי שיטענו כי אתם נועזים מדי.

מאזניים
כוכב וונוס שליט המזל שלכם, סופג היום אנרגיות נפלאות המגיעות אליו מכוכב כירון. במקביל לזה נראה כי חשוב שתעבדו קצת יותר על התדמית החיצונית שלכם ותנסו להקנות לעצמכם מראה מיוחצן יותר. עליכם להיזהר מטיפוסים שרלטניים שעלולים לסבך אתכם בהרפתקאות כספיות מסוכנות. אל תסמכו על מילות חנופה וחיזורים. לפני שאתם מתחייבים בתחום כלכלי או רגשי בדקו את כול הפרטי הרלוונטיים.

עקרב
כוכב פלוטו השולט במזל שלכם, נבלם מעט בשל אנרגיות מעכבות המגיעות אליו מכוכב מרס. קשר רומנטי שמתחיל בקצב איטי אך מבטיח, נתקע משום מה. אתם מחכים שהצד השני יגלה יותר יוזמה אך לא קורה שום דבר. אל תעשו סצנות קנאה ואל תנסו לחנך או להטיף מוסר. יתכן כי אין זה הזמן המתאים. נסו לשמור על איזון. אל תוותרו על פעילויות שבהן אתם משתתפים במהלך סוף השבוע. מה שיהיה יהיה. בינתיים אתם ממשיכים כרגיל.

קשת
כוכב יופיטר השולט במזל שלכם, מושפע לטובה מאנרגיות של הצלחה המגיעות אליו מכוכב מרס. נצלו את התופעה כדי לשפר את מצבכם בתחום שבינו לבינה. בן משפחה מתייעץ אתכם בנוגע לעניין אישי- רומנטי. הגיע הזמן לחשוף את המידע הנוסף שידוע לכם ולא חשפתם עד היום. יתכן שזה יהיה בדיוק המפתח לסגירת הפרשיה הזו לכאן או לכאן. מצד שני, שווה לבדוק את טיב היחסים ביניכם ובין אדם שלישי שמעורב. יתכן כי אתם טועים לחלוטין לגבי המניעים העמוקים שמניעים את הגלגלים מאחורי הקלעים.

גדי
כוכב סטורן השולט במזל שלכם, מקיים היום קשרים נפלאים עם השמש המייצגת (בין היתר) עושר ונכסים. נסו לראות את מה שקורה לכם מפרספקטיבה שונה מהרגיל. יש לכם חוש לדרמה ואתם עלולים לעיתים לשכוח שהחיים הם לא במת תיאטרון. לפעמים אתם מזמינים לעצמכם תסכולים שבעצם הם מיותרים לגמרי. אל תתעלמו מההשפעה החזקה שיש לכם על אנשים. היזהרו מפליטות פה.

דלי
כוכב אוראנוס השולט במזל שלכם מקיים היום יחסים נפלאים עם כוכב יופיטר. צפוי יום שופע אנרגיות טובות. נראה כי אתם זוכים בברכתו של אדם שרק לאחרונה התפייסתם איתו. אל תטחנו את עצמכם בגלל טרדות הנובעות מעבודתכם. הניחו ליום החופשי למלא את מצבריכם. אנרגיות הרמוניות מבשרות על יום בחיק המשפחה. נראה כי הסיפור הזה הולם את כמיהתכם לחום ואהבה. הולך ונרקם קשר עם אדם בראש טוב. קחו בחשבון כי חשיבתו המקורית חובקת את כל תחומי החיים.

דגים
כוכב נפטון השולט במזל שלכם, נבלם מעט כתוצאה מאנרגיה מאתגרת שמגיעה אליו מכוכב יופיטר. יש לכם תחושות של תסכול בעיקר בגלל שאינכם מצליחים לעבור את 'תקרת הזכוכית' שעוצרת אתכם, על פי הרגשתכם מהצלחה גדולה מכפי שקורה במציאות. ההרגשה הזאת תחלוף בקרוב. האמת היא שאתם פועלים בכול התחומים מתוך מעורבות רגשית גבוהה מידי. במיוחד את תחום העבודה כדאי שתשאירו מחוץ לעניינים שברגש.

Back to top button