הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מתלבטים ומתחבטים בנוגע לנסיעה. הנושא עולה ומרחף בחלל ומפריע מאוד מבחינה נפשית. הדאגנות שהתעוררה בכם- ממש מיותרת. עם קצת מאמץ תוכלו להפוך את האירוע 'המפחיד' עבורכם לחוויה של התעצמות והתחזקות. מצד אחד, יש לכם ציפיות מוגזמות ומצד שני אתם מעבירים מסרים כפולים ומבלבלים. קחו פסק זמן ורק אז תחליטו. זכרו כי המצביא הולך בראש חייליו, כך גם אתם הולכים בראש ומהווים דוגמה להולכים אחריכם.

שור
אתם מגלים רגישות בלתי רגילה ומגיבים בצורה נדיבה ומרשימה כלפי אנשים שמתסכלים אתכם. מאבקי כוח זה לא בשבילכם, בטח לא היום ואתם, מן הסתם, מוכנים לוותר כשמדובר באנשים קרובים לכם. עייפות נפשית גורמת במקביל לירידה מוראלית. אתם מקבלים מסרים מבלבלים. מישהו מבטיח לכם הבטחות מעניינות שנראות לפחות בשלב זה, כבעלות פוטנציאל. הרקיע מציע לכם ליטול לעצמכם פסק-זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות הישגיכם עד כה, מתוך ציפייה להשקעה שתביא את הפרי המיוחל.

תאומים
אתם במצב רוח טוב. עניינים עסקיים עולים שוב על הפרק. אל תמהרו לחתום על חוזים או ניירת. לכו עם השכל ולמרות שיש התפתחויות בנושאים שקשורים גם לתחום הרגש- וותרו על החלטה מיידית. זה פשוט לא מתאים. לפנויים: שעות הערב היום מתאימות לרומנטיקה ולחיזורים. הרשו לעצמכם להתמסר רגשית. הרקיע מבשר על עצה חכמה שאתם זוכים לה מפיו של אדם מכובד ורב תהילה.

סרטן
יום תוסס ורב אירועים, במיוחד בכל מה שקשור לרומנטיקה. הביטחון העצמי שלכם עולה ועולה ויש לזה ביטוי בשטח. אתם משדרים הרבה רגשות חיוביים כמו אופטימיות ופתיחות, מה שמהווה מוקד משיכה ברציני לבני המין השני. המזל מחייך אליכם. לכו על זה ובגדול! אל תהיו שבויים בעקרונותיכם. עקרונות נועדו כדי לשרת אתכם, ולא כדי שאתם תשרתו אותם.

אריה
מצב רוח מצוין מאפיין את היום. צפויה לכם הפתעה נעימה שמגיעה ממקור קרוב אך לא צפוי. חיי החברה בפריחה וזה קורה הודות ליוזמה חדשה ומרעננת שנקטתם. מפגש עם אנשים שבחברתם אתם מרגישים נוח הודות לתחומי עניין משותפים, מבטיח בילוי לילי מענג במיוחד. אלה שעות טובות עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם לפתח כישורים בעלי אופי מיסטי.

בתולה
למרות שלאחרונה ניסיתם לשבור קצת את המסורת החונקת, ביקור אצל בני משפחה יעלה יפה מהצפוי. יש לכם תמיכה מכיוונים שלא ציפיתם להם. בזוגיות יש ירידה במתח ויש הזדמנות אמיתית להידברות. כדאי מאוד לנצל את ההפוגה ולנסות להגיע להבנה עמוקה יותר עם בן/ת הזוג. שעת כושר כזאת לא מגיעה כל יום. הרקיע מזהיר מפני דשדוש וחוסר החלטיות, העלולים להוביל אל לב שבור.

מאזניים
מישהו ינסה לצנן את התלהבותכם ממחזר חדש. לאחר שיסיים את רכילויותיו, כדאי שתבררו את ההיסטוריה שהייתה לו עם האיש הזה או עם אנשים הקשורים בו. מצב הכוכבים מעודד מסעות רוחניים. זה הזמן להתנתק קצת מתכנים חומריים ולהעדיף את ההתבודדות ואת האינטימיות. אם אתם מצרפים אליכם אדם כלשהו, כדאי שתבחרו במי שמסוגל לצלול יחד איתכם אל העומקים והתהומות שבנפש.

עקרב
יום נפלא למי שמחפש קצת רומנטיקה ואהבה. נדמה כאילו השמיים נפתחו והכל אפשרי. תעוזה ויוזמה הן מילות המפתח ליום זה. הקסם האישי שלכם והחולמניות שמתפרשת בימים אחרים כמרגיזה, יתקבל על ידי הסובבים בהתלהבות יתרה. רק תדאגו שיהיה לכם קהל וצפו ב"נון שלנטיות" לחיזורים נלהבים. כל הכבוד! זה בהחלט היום שלכם! הרקיע מבשר על הצלחה גם בעסקים.

קשת
חדשנות בתחום הרומנטי מתקבלת בלא מעט קשיים אבל מביאה לתוצאות חיוביות. בילוי לא שגרתי גורם לכם להרגיש מחוברים ביותר מדרך אחת. מי שלא נמצא בקשר, צריך לנקוט בטקטיקה שלא נוסתה בעבר על מנת להצליח. הגישה העכשווית פשוט לא עובדת כרגע ונראה שדרוש לשים את הדגש על הצד המעשי ולא על פנטזיות שאין להם כמעט קשר עם המציאות. אתם גדולים וחזקים מכפי שנדמה לכם, את המשוב לכך תקבלו מגורמים שלא שיערתם את קיומם.

גדי
אתם נלחצים בין אנרגיות הרמוניות לבין אנרגיות מאתגרות. קיים בלבול בקשר למערכות יחסים בהן אתם מעורבים. מצד אחד אתם מרגישים שעשיתם הכל למען ההצלחה המשותפת, ומצד שני אתם מודעים לעובדה שאתם שומרים חלק פרטי מאוד בחיים, לעצמכם. אין ספק שההרגשה עוברת לאנשים שמעורבים איתכם מבחינה רגשית. אל תסתירו מה שלא חייבים לשמור בסוד, אלא אם כן המידע עלול לפגוע באחרים.

דלי
מפת השמיים מרעיפה עליכם אנרגיה הזויה במקצת. צפוי בזבוז נוראי של אנרגיה במשך כל היום: מילים ודיבורים בלי תכלית. הקשיים שאותם אתם מייצרים בעצמכם ניתנים לפתרון קל ביותר, רק תגידו את מה שאתם רוצים והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. בשלבים מאוחרים יותר תוכלו להתמקד במה שחשוב לכם באמת. העבודה והקריירה הם המוקדים של תשומת הלב. התנהגו בהתאם.

דגים
מפת השמיים סוערת ואתם מוציאים אירועים מפרופורציה בלי כוונה. למרות שיש לכם מטרה חיובית מוצהרת, איך שהוא אתם מצליחים להסתבך. אדם בן מזל מאזניים יוכל לעזור לכם לצאת מהפלונטר בעזרת הקשבה לשני הצדדים. פריצת דרך אפשרית רק לאחר שתנקו את השטח מתחושות שליליות שמפריעות לכם לתפקד במלוא הקצב הדרוש. הצעה שלכאורה קשה לסרב לה עלולה להתברר כחתול בשק. היא מסוג הדברים שלא כדאי להמר עליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button