הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כוכב מארס השולט בכם מקיים קשרים עם גזרת רקיע המעניקה אנרגיה מהסוג הספונטאני. לפתע בא לכם לפנק את בן/ת הזוג. האינטואיציה שלכם פועלת במיטבה כיוון שזה נופל בדיוק על העיתוי הנכון מבחינת הצד השני. תגובה אוהדת במיוחד תגרום לכם לתחושה של קרבה ואינטימיות מוגברת. שמרו על הקשר ואל תקבלו שום דבר כמובן מאליו. לפנויים: על מנת לבסס קשר רומנטי מעבר לרמה של סתם הרפתקה, תצטרכו להשקיע הרבה יותר.

שור
הרבה דברים מפתיעים מתרחשים היום. אתם 'מגלים' באופן מקרי, חבר מהעבר, ויוצרים קשר. יש סיכוי למפנה מפתיע. חשוב שתמצאו מישהו מתאים ואובייקטיבי לדבר איתו על המצב הרגשי שלכם. תחושת חוסר השקט שמלווה אתכם מזה זמן מה, מתחילה לחלוף. אתם מרגישים ששינוי נמצא בפתח. רק תנו לזה לקרות. קשרים חברתיים עומדים לקדם את הקריירה שלכם. אם רק תבקשו, אדם רב פעלים יעניק לכם את חסותו.

תאומים
היכולת שלכם לפרש את מה שקורה לכם, על פי ראות עינכם, מהווה יתרון לעומת אנשים אחרים וכמובן- גם חיסרון. תלוי מי מסתכל על זה ומאיפה. אתם חייבים ללמוד לא להעביר ביקורת על אחרים, רק בגלל שהם מטילים בכם ספק. האמת היא שבלי לראות את המצב כפי שהוא, לא תוכלו להתקדם הלאה. עד כמה שהעניין כואב לכם, אינכם יכולים להמשיך ולהתעלם מהמציאות. במקביל, הרקיע קובע כי אל לכם להילחץ מפני אלה התובעים מכם הסברים ותירוצים על כל צעד ושעל.

סרטן
אל תתעסקו יותר מידי במחשבות. תתרכזו בשיפור המודעות, ואל תבזבזו זמן על אנשים שבמילים פשוטות מנסים להשתמש בכם. בעיקרון, אתם לא צריכים את זה בחיים שלכם, אבל אם כבר אתם בוחרים 'להתנדב', עשו זאת במועדים המתאימים לכם ובמקומות שאתם רוצים. המצב הכלכלי משתפר בעקבות השקעה מוצלחת. הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.

אריה
מטבעכם אתם לא טיפוסים אדישים- ההיפך הוא הנכון. אבל היום אתם מסגלים לעצמכם גישה פילוסופית ואפילו פטליסטית לכל מה שקורה. זה מעיד על החוסן הפנימי ועל הכישרון שלכם בשעת הצורך להיות חזקים כמו סלע. עם זאת, למרות שהעמידה האיתנה והגאה שלכם באירועים המתרחשים במהירות מסחררת- אל תוותרו על הערכים שלכם. הרקיע קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.

בתולה
אדם חכם ובעל תושייה עשוי לעזור לכם לבצע משימה שחשובה לכם מאוד, אך אין לכם את היכולת הרגשית להוציאה מהכוח אל הפועל. אל תתביישו לבקש עזרה, למרות שגם אם לא תבקשו במפורש תקבלו סיוע. אתם מעורבים בוויכוחים מתישים הקשורים לענייני כספים. אל תתפשרו רק בגלל שאתם סולדים לעמוד על המקח. מסר רוחני רומז לכם כי כאשר כל הזהויות המזויפות שלכם נעלמות, נותר רק חלל טהור. חלל זה הוא הווייתכם. רק ההוויה הזו יכולה להיות שלכם.

מאזניים
יום מוצלח. אתם מקבלים תשובות חיוביות מאנשים בעלי סמכות והשפעה. בתחום האישי אתם מחפשים גירויים מנטאליים כדי לא להשתעמם, ועובדה זאת עלולה להביא אתכם למקומות לא הכי טובים בשבילכם. שבירת מוסכמות ונורמות מקובלות זה בסדר אם אתם לא רגישים מידי. אל תתפלאו אם תתקשו לשלם את המחיר הרגשי המתחייב. כדאי לשקול זאת ביתר כובד ראש.

עקרב
יש לכם המון התלבטויות לגבי הזוגיות. אתם מגלים בבן/ת הזוג צדדים שלא הכרתם והדבר גורם לכם לאכזבה מסוימת. העומס הכללי שאתם חווים לא מאפשר לכם להתפנות לחשיבה מעמיקה בעניין. יש לא מעט בעיות שזקוקות לטיפול דחוף. קחו פחות ללב. אל תחפשו פתרונות קסם. אנרגיה קוסמית צופה הארה רוחנית. הכוכבים מעניקים לכם אנרגיות טובות ועושים טוב למראכם ולהופעתכם. אז נכון שיופי אינו חזות הכול, אבל גם זה משהו.

קשת
לעיתים הגישה הפסימית שלכם מפילה אתכם לקרשים. נקודתית זה עלול לגרום למצב רוח רע. צאו מהמלנכוליה. זה לא מתאים לכם ולא תורם לכם כלום. היום, כוכב יופיטר שליטכם מתעודד עקב מפלי האנרגיה הטובה המגיעה אליו. הניסיון שלכם עוזר לכם להתמודד עם מגבלות. כללית, אתם שמחים במה שקורה לכם, למרות שיש מקום לשיפור מצבכם ואתם מודעים לזה. הזוגיות היא תחום שבהחלט דורש השקעה.

גדי
הרקיע הפרוש מעליכם ממקד את הדגש על היבטים רוחניים. כדאי שתקדישו זמן לטיפוח הנפש לא פחות ממה שאתם מקדישים לגוף. השקט הנפשי שלכם נעוץ במקום אחר, לא בקנית בגד נוסף או ביקור בחנות הסמוכה. אתם מנסים לעזור לכל העולם מסיבות אלטרואיסטיות, אך גם כדי להשיג שליטה. נסו להפעיל יצירתיות לגבי החיים שלכם ותעזבו את כל האחרים.

דלי
יום טוב. אתם מקבלים חדשות ממספר גורמים שאתם מכבדים. החיפוש שלכם אחרי יציבות עלול לגרום לכם לקבל החלטה חפוזה ובלבד שלא להיות בחוסר וודאות זמן ממושך מידי שעולה לכם על העצבים. הזמן פועל לטובתכם והיה טוב יותר לו הייתם מגייסים קצת יותר סבלנות ואורך רוח. מסר רוחני רומז לכם כי בכל פעם שאתם מקשיבים, הקשיבו למשמעות. בכל פעם שאתם מקשיבים לאדם, הקשיבו לכל אישיותו.

דגים
עניין הקשור לתחום החברתי מעסיק את מחשבותיכם ומציק לכם. עליכם לנסות להרגיע את השטח ורק לאחר מכן לפצוח בבירורים. הצורך שלכם להיות צודקים תמיד מפריע לבירור אמיתי של העניין. עליכם להיות יותר קשובים לזולת. לא רק להצהיר הצהרות. בתחום הזוגיות אתם נחשפים לאירועים המעוררים אצלכם סימני שאלה. אל תניחו למשחקי כבוד לשבש קשר שנרקם בעמל רב. מוטב להניח בצד את האגו ולעבוד עם ההיגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button